Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamegeeks
Ja alleen in de eerste van de serie. Daarna nooit meer. Een van de ontwikkelaars heeft gezegd dat het te maken heeft met Virtual Console. De games die je in de eerste AC game kon spelen staan daar ook op en daar verdient Nintendo geld aan.

In New Leaf kon je nog wel minigames doen op het eiland. Dat vond ik altijd wel aardig, kon je ook munten mee verdienen waarmee je specifieke items kon kopen die alleen daar verkrijgbaar waren in die valuta.
Reply
Ja.. dat soort dingen mis ik wel.. Ik heb een voetbal en een goaltje... maar kan er niks mee. Ik heb een biljarttafel, maar kan er niks mee.

Een paar simpele mini games had makkelijk moeten kunnen lijkt me.
Reply
Op zich dat de meubels niet echt veel spannends doen is nooit anders geweest. Maar er zaten wel meer mini games in die draaide om zo snel mogelijk vissen vangen, een doolhof doorspelen etc. Ik hoop dat met een meer zomer gericht DLC stukje dat ze daar weer iets van gaan toevoegen. Maar we zullen het meemaken.

[Image: ZYZ8For.jpg]

Wel content met m'n heist kelder Tongue
Reply
(02-06-2020, 11:11)Piet Knaak Wrote: Op zich dat de meubels niet echt veel spannends doen is nooit anders geweest. Maar er zaten wel meer mini games in die draaide om zo snel mogelijk vissen vangen, een doolhof doorspelen etc. Ik hoop dat met een meer zomer gericht DLC stukje dat ze daar weer iets van gaan toevoegen. Maar we zullen het meemaken.

[Image: ZYZ8For.jpg]

Wel content met m'n heist kelder Tongue
Haha tof, al mag er nog wel een tafeltje onder je geluidsapparatuur Wink. Mijn kelder is echt nog een rotzooi kamer, en wil ik ombouwen tot een mancave. Heb al een biljart en arcadekast staan.

Het hoofd gedeelte is de "woonkamer"/keuken.  De noord kant heb ik een zwembad en douche geplaatst met oceaan behang. West kant is enkel nog een Toilet ruimte. De oost kant is een muziekkamer... maar die is eigenlijk te klein omdat ik nog wat spullen extra wil plaatsen. En de bovenverdieping is een slaapkamer met wat kasten, beren, treintjes en dat soort onzin.

Heb ook een gouden vloer liggen in de woonkamer, maar eigenlijk is die helemaal niet zo mooi. Dus daar moet ik iets anders voor verzinnen. Ook vaak artikelen overgeslagen omdat ik ze te duur vond en toen nog leningen moest aflossen.

Ik moet me eiland verder nog een keer afmaken, maar beetje gebrek aan creativiteit om het volledig eiland vol te bouwen.
Reply
[Image: EZcnpanU4AAVrUg?format=jpg&name=4096x4096]

Jammer, keek hier wel naar uit. Wel netjes van ze.
Reply
Moet zeggen dat m'n kelder heel lang een rommelhok was en dat specifieke items me een beetje deze kant op duwde en toen maar besloten er vol voor te gaan. Verder is m'n huis wel 'normaal'. Binnenkomst woonkamer, links slaapkamer, rechts badkamer en boven de keuken. Achterkamer is dan net als de kelder wel weer apart, momenteel allerlei space spul daar staan van de Celeste recepten. Ga wel m'n kamer bij binnenkomst eens helemaal vernieuwen, tijd voor een zomerse vibe.

En m'n eiland is op kleine stukken na een bende momenteel omdat ik ruimte aan het maken ben voor een groot terraform project. Ik moet eens gaan nadenken over een leuke entree naar het eiland toe en hoe ik precies m'n shops en museum positioneer. Ik wil iets van een shopping gedeelte met een soort park omgeving erom heen dat natuurlijk aansluit op de plaza. En aan de linkerkant van m'n eiland tot achterin wordt het een en al bos omgeving.

@Indiaan By the way, toevallig verkoopt mijn Nooks vandaag een arcade mocht je die willen kopen. En anders heb ik ze ook alle drie in m'n catalogus mocht je er eentje willen bestellen in de toekomst. Ze zijn alle drie 64K per stuk.
Reply
(02-06-2020, 10:38)Piet Knaak Wrote: Ja juni (en vooral ook juli/augustus) zijn altijd wel goede maanden voor de grote vissen en insecten. Ik weet niet hoeveel palmbomen je hebt maar vanaf komende maand komen er aardig wat nieuwe bugs bij die flink wat waard zijn die allemaal op palmbomen spawnen.

Yea, heb genoeg palmbomen klaarstaan. Ik vind alleen insecten vangen een stuk minder boeiend, heb maar rond de 500 in totaal gevangen. Terraforming gaat mijn ook shit af haha, vaak een idee, werk het voor de helft maar uit en laat het vaak leeg staan (weinig DIY's welke ik wil gebruiken om echt naar smaak in te richten). 

Vanaf 17 juni DLC van Pokemon! #zinin
Reply
(02-06-2020, 11:54)Piet Knaak Wrote: Moet zeggen dat m'n kelder heel lang een rommelhok was en dat specifieke items me een beetje deze kant op duwde en toen maar besloten er vol voor te gaan. Verder is m'n huis wel 'normaal'. Binnenkomst woonkamer, links slaapkamer, rechts badkamer en boven de keuken. Achterkamer is dan net als de kelder wel weer apart, momenteel allerlei space spul daar staan van de Celeste recepten. Ga wel m'n kamer bij binnenkomst eens helemaal vernieuwen, tijd voor een zomerse vibe.

En m'n eiland is op kleine stukken na een bende momenteel omdat ik ruimte aan het maken ben voor een groot terraform project. Ik moet eens gaan nadenken over een leuke entree naar het eiland toe en hoe ik precies m'n shops en museum positioneer. Ik wil iets van een shopping gedeelte met een soort park omgeving erom heen dat natuurlijk aansluit op de plaza. En aan de linkerkant van m'n eiland tot achterin wordt het een en al bos omgeving.

@Indiaan By the way, toevallig verkoopt mijn Nooks vandaag een arcade mocht je die willen kopen. En anders heb ik ze ook alle drie in m'n catalogus mocht je er eentje willen bestellen in de toekomst. Ze zijn alle drie 64K per stuk.
Ik speel volledig offline. #againstmoderngaming.

Toch bedankt voor het aanbod.
Reply
@melliw naj
Ik heb wel echt een shitload aan insecten gevangen omdat sommige relatief makkelijk te farmen waren voor bells. Voordat de spawnrate van de Peacock werd aangepast was dat wel een goudmijntje. En voor Flick's mooie standbeeldjes natuurlijk.

Wat kunnen we trouwens verwachten van de Pokémon DLC? Moet zeggen dat toen ik de verhaallijn had uitgespeeld ik daarna nooit meer heb teruggekeken. Het was ook wel een hele simpele Pokémon game. Al die nieuwe mechanics zorgen er ook voor dat een beetje levelen tussendoor echt niet meer nodig is. Je stoomwalst eigenlijk zo van de eerste gym door naar de Pokémon League.

@Indiaan
Ah check. AC is wel enorm ontworpen rondom het online/community/vrienden aspect dus dan kan ik me zeker voorstellen dat je snel tegen verveling aanloopt dan in de game.
Reply
Dit topic is een soort inception. Een parallelle wereld in een parallelle wereld...
[+] 3 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(03-06-2020, 11:56)Piet Knaak Wrote: @melliw naj
Ik heb wel echt een shitload aan insecten gevangen omdat sommige relatief makkelijk te farmen waren voor bells. Voordat de spawnrate van de Peacock werd aangepast was dat wel een goudmijntje. En voor Flick's mooie standbeeldjes natuurlijk.

Wat kunnen we trouwens verwachten van de Pokémon DLC? Moet zeggen dat toen ik de verhaallijn had uitgespeeld ik daarna nooit meer heb teruggekeken. Het was ook wel een hele simpele Pokémon game. Al die nieuwe mechanics zorgen er ook voor dat een beetje levelen tussendoor echt niet meer nodig is. Je stoomwalst eigenlijk zo van de eerste gym door naar de Pokémon League.

@Indiaan
Ah check. AC is wel enorm ontworpen rondom het online/community/vrienden aspect dus dan kan ik me zeker voorstellen dat je snel tegen verveling aanloopt dan in de game.
Story of my life. Ik kocht de switch van vanwege Mario Maker 2, maar weigeren om online te gaan.. dus ook dat spel amper gespeeld. Op de PS4 gaat mijn no online leven prima af, maar op de Nintendo kan het soms wel handig zijn. Ik denk ook wel dat de Nintendo community vrij chill is in principe. Maar de PS community vond ik altijd vrij toxic... win je ene potje Fifa en dan zitten de doodsverwensingen al in je postbox. Ook ben ik niet echt competitief met gamen.. (het is voor mij echt "ontspanning") dus ik mis ik het online gebeuren gewoon niet. Wil ik met vrienden spelen dan komen ze maar thuis langs en drinken we er een biertje erbij.

Wat betreft Pokémon, ik heb een full Pokédex, en enkele overpowered Pokémon in mijn team zitten. Dus het zal voornamelijk gaan om extra van die gasten te vangen. Ik heb me best goed vermaakt met deze versie... maar is ook stof gaan happen toen ik de Pokédex compleet had. Maar dat geld voor de meeste games eigenlijk behalve sport games.
Reply
(03-06-2020, 12:09)Schobbeyak Wrote: Dit topic forum is een soort inception. Een parallelle wereld in een parallelle wereld...
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
(03-06-2020, 12:28)Indiaantje89 Wrote:
(03-06-2020, 11:56)Piet Knaak Wrote: @melliw naj
Ik heb wel echt een shitload aan insecten gevangen omdat sommige relatief makkelijk te farmen waren voor bells. Voordat de spawnrate van de Peacock werd aangepast was dat wel een goudmijntje. En voor Flick's mooie standbeeldjes natuurlijk.

Wat kunnen we trouwens verwachten van de Pokémon DLC? Moet zeggen dat toen ik de verhaallijn had uitgespeeld ik daarna nooit meer heb teruggekeken. Het was ook wel een hele simpele Pokémon game. Al die nieuwe mechanics zorgen er ook voor dat een beetje levelen tussendoor echt niet meer nodig is. Je stoomwalst eigenlijk zo van de eerste gym door naar de Pokémon League.

@Indiaan
Ah check. AC is wel enorm ontworpen rondom het online/community/vrienden aspect dus dan kan ik me zeker voorstellen dat je snel tegen verveling aanloopt dan in de game.
Story of my life. Ik kocht de switch van vanwege Mario Maker 2, maar weigeren om online te gaan.. dus ook dat spel amper gespeeld. Op de PS4 gaat mijn no online leven prima af, maar op de Nintendo kan het soms wel handig zijn. Ik denk ook wel dat de Nintendo community vrij chill is in principe. Maar de PS community vond ik altijd vrij toxic... win je ene potje Fifa en dan zitten de doodsverwensingen al in je postbox. Ook ben ik niet echt competitief met gamen.. (het is voor mij echt "ontspanning") dus ik mis ik het online gebeuren gewoon niet. Wil ik met vrienden spelen dan komen ze maar thuis langs en drinken we er een biertje erbij.

Wat betreft Pokémon, ik heb een full Pokédex, en enkele overpowered Pokémon in mijn team zitten. Dus het zal voornamelijk gaan om extra van die gasten te vangen. Ik heb me best goed vermaakt met deze versie... maar is ook stof gaan happen toen ik de Pokédex compleet had. Maar dat geld voor de meeste games eigenlijk behalve sport games.

Ja met name bij goede single player games is geen online helemaal prima. Binnenkort komt The Last of Us er voor je aan, daar heb ik zelf in ieder geval veel zin in. 

Wel benieuwd wat dan de reden is achter je keuze om niet online te gaan? Voor Mariomaker bijvoorbeeld zit er verder geen competitief element aan vast. Het is vooral een manier om levels van andere spelers te kunnen spelen en je eigen creaties te kunnen delen. 

En couch co-op met je vrienden blijft natuurlijk het leukst. Kan er meer van genieten als ik een vriend op de bank kapot maak met FIFA dan online tegen iemand die ik toch niet kan zien. En sinds FIFA tegenwoordig statistieken kan delen over alle Playstations waar je FIFA tegen elkaar kan spelen is het voor sommige vrienden ook wel pijnlijk geworden haha. Krijg je toch voor elk potje weer even het totaal overzicht voor je kiezen.
Reply
(03-06-2020, 12:28)Indiaantje89 Wrote: Story of my life. Ik kocht de switch van vanwege Mario Maker 2, maar weigeren om online te gaan.. dus ook dat spel amper gespeeld. Op de PS4 gaat mijn no online leven prima af, maar op de Nintendo kan het soms wel handig zijn. Ik denk ook wel dat de Nintendo community vrij chill is in principe. Maar de PS community vond ik altijd vrij toxic... win je ene potje Fifa en dan zitten de doodsverwensingen al in je postbox. Ook ben ik niet echt competitief met gamen.. (het is voor mij echt "ontspanning") dus ik mis ik het online gebeuren gewoon niet. Wil ik met vrienden spelen dan komen ze maar thuis langs en drinken we er een biertje erbij.

Wat had je verwacht uit SMM2 te kunnen halen als je niet online gaat?
Reply
(03-06-2020, 11:56)Piet Knaak Wrote: @melliw naj
Ik heb wel echt een shitload aan insecten gevangen omdat sommige relatief makkelijk te farmen waren voor bells. Voordat de spawnrate van de Peacock werd aangepast was dat wel een goudmijntje. En voor Flick's mooie standbeeldjes natuurlijk.

Wat kunnen we trouwens verwachten van de Pokémon DLC? Moet zeggen dat toen ik de verhaallijn had uitgespeeld ik daarna nooit meer heb teruggekeken. Het was ook wel een hele simpele Pokémon game. Al die nieuwe mechanics zorgen er ook voor dat een beetje levelen tussendoor echt niet meer nodig is. Je stoomwalst eigenlijk zo van de eerste gym door naar de Pokémon League.

@Indiaan
Ah check. AC is wel enorm ontworpen rondom het online/community/vrienden aspect dus dan kan ik me zeker voorstellen dat je snel tegen verveling aanloopt dan in de game.

Large spikes met turnips en vissen verdiende ik mijn bells mee, ik vind beide ook veel leuker om te doen. Ik had met vissen wel geluk door vele oarfish, barreleye en coalacanth te vangen. 

Trailer van Pokemon zei helemaal niks. Ik heb bij Pokemon altijd dat ik nieuwe content met veel plezier speel, alleen het volledig Pokedex etc te gaan is voor mij niet meer besteed. Plus dlc al maanden geleden aangeschaft.

@Indiaantje Nintendo online gamen is prima te doen, je hebt toch geen voicechat en mensen vallen toch niet lastig via PM (wellicht optie dat je alleen van vrienden kan vangen). Plus het kost geen drol, zeker niet als je met andere mensen familie deal neemt.
Reply
Ja ik zit op een familie plan bij iemand en maak eens in de 12 maanden 5 euro over voor Nintendo Online. Dat is de moeite niet nee.

En wel eens qua Pokémon ja. Hoe simpel of vlot het ook gaat, weer even rondlopen in een nieuwe Pokémon wereld en wat dingen kunnen doen blijft wel vermakelijk. Ik zie dat de expansion pass 30 euro moet kosten dus ik wacht wel even de reviews af.

En jaloers op die Barreleye. Geen idee hoe, maar nog altijd niet weten te vangen. Ik kan inmiddels wel elke grid tegel op m'n eiland aankleden met een Horse Mackerel als ik die had gehouden. Heb hier deze week nog een kansje op een grote spike voor turnips. Zelf al verkocht, maar zou wel chill zijn als ik nog even kan hosten.
Reply
(03-06-2020, 12:48)Koen Wrote:
(03-06-2020, 12:28)Indiaantje89 Wrote: Story of my life. Ik kocht de switch van vanwege Mario Maker 2, maar weigeren om online te gaan.. dus ook dat spel amper gespeeld. Op de PS4 gaat mijn no online leven prima af, maar op de Nintendo kan het soms wel handig zijn. Ik denk ook wel dat de Nintendo community vrij chill is in principe. Maar de PS community vond ik altijd vrij toxic... win je ene potje Fifa en dan zitten de doodsverwensingen al in je postbox. Ook ben ik niet echt competitief met gamen.. (het is voor mij echt "ontspanning") dus ik mis ik het online gebeuren gewoon niet. Wil ik met vrienden spelen dan komen ze maar thuis langs en drinken we er een biertje erbij.

Wat had je verwacht uit SMM2 te kunnen halen als je niet online gaat?
Ik wist niet dat online een betaalde service was. Dat was bij de WiiU niet, beetje slecht ingelezen dus.
Reply
(03-06-2020, 12:39)Piet Knaak Wrote:
(03-06-2020, 12:28)Indiaantje89 Wrote:
(03-06-2020, 11:56)Piet Knaak Wrote: @melliw naj
Ik heb wel echt een shitload aan insecten gevangen omdat sommige relatief makkelijk te farmen waren voor bells. Voordat de spawnrate van de Peacock werd aangepast was dat wel een goudmijntje. En voor Flick's mooie standbeeldjes natuurlijk.

Wat kunnen we trouwens verwachten van de Pokémon DLC? Moet zeggen dat toen ik de verhaallijn had uitgespeeld ik daarna nooit meer heb teruggekeken. Het was ook wel een hele simpele Pokémon game. Al die nieuwe mechanics zorgen er ook voor dat een beetje levelen tussendoor echt niet meer nodig is. Je stoomwalst eigenlijk zo van de eerste gym door naar de Pokémon League.

@Indiaan
Ah check. AC is wel enorm ontworpen rondom het online/community/vrienden aspect dus dan kan ik me zeker voorstellen dat je snel tegen verveling aanloopt dan in de game.
Story of my life. Ik kocht de switch van vanwege Mario Maker 2, maar weigeren om online te gaan.. dus ook dat spel amper gespeeld. Op de PS4 gaat mijn no online leven prima af, maar op de Nintendo kan het soms wel handig zijn. Ik denk ook wel dat de Nintendo community vrij chill is in principe. Maar de PS community vond ik altijd vrij toxic... win je ene potje Fifa en dan zitten de doodsverwensingen al in je postbox. Ook ben ik niet echt competitief met gamen.. (het is voor mij echt "ontspanning") dus ik mis ik het online gebeuren gewoon niet. Wil ik met vrienden spelen dan komen ze maar thuis langs en drinken we er een biertje erbij.

Wat betreft Pokémon, ik heb een full Pokédex, en enkele overpowered Pokémon in mijn team zitten. Dus het zal voornamelijk gaan om extra van die gasten te vangen. Ik heb me best goed vermaakt met deze versie... maar is ook stof gaan happen toen ik de Pokédex compleet had. Maar dat geld voor de meeste games eigenlijk behalve sport games.

Ja met name bij goede single player games is geen online helemaal prima. Binnenkort komt The Last of Us er voor je aan, daar heb ik zelf in ieder geval veel zin in. 

Wel benieuwd wat dan de reden is achter je keuze om niet online te gaan? Voor Mariomaker bijvoorbeeld zit er verder geen competitief element aan vast. Het is vooral een manier om levels van andere spelers te kunnen spelen en je eigen creaties te kunnen delen. 

En couch co-op met je vrienden blijft natuurlijk het leukst. Kan er meer van genieten als ik een vriend op de bank kapot maak met FIFA dan online tegen iemand die ik toch niet kan zien. En sinds FIFA tegenwoordig statistieken kan delen over alle Playstations waar je FIFA tegen elkaar kan spelen is het voor sommige vrienden ook wel pijnlijk geworden haha. Krijg je toch voor elk potje weer even het totaal overzicht voor je kiezen.
Ik weet niet... ik vind juist het single player gedeelte het leuker om te "verdwijnen" in een game. Het klinkt tering autistisch natuurlijk, maar ik vind het wel lekker om een Red Dead Redemption offline te doen, waar chars doen wat ze horen te doen bijvoorbeeld. Dus dat is een reden. Daarnaast speel ik het meeste sport games, en dan kom je online wel altijd competitief uit. Maar dat geld ook voor shooters of fighting games.

GTA lijkt me online best geinig, maar daar moet je tering veel uren in stoppen om wat voor elkaar te krijgen. Of je moet er realtime geld te kopen om vette shit te kopen. Dat is een keuze die je natuurlijk zelf kan maken, maar als je andere users met de meeste zieke shit voor je neus ziet verschijnen, dan wil jij dat ook. Ik vind het een beetje een agressieve marketing vorm waar ik ook enigszins op tegen ben. Ik blijf ook ver weg van een FIFA Fut bijvoorbeeld, dat verdien model zint me totaal niet.

Zo hekel ik ook als ik een game koop zonder DLC, dat de unlockable DLC content toch voor je neus laat slingeren. Fighting Games of WWE/UFC games hadden daar nogal een handje van. Daarnaast ben ik misschien nog een beetje van de "oude stempel" wat dit soort dingen betreft.

En zo'n Mario Maker 2, om eerlijk te zijn vind ik het ook een beetje misleidend. Dat ik me niet goed geïnformeerd heb is natuurlijk mijn eigen schuld. Maar de informatie verstrekking mag bij het aanschaffen van een game wel duidelijker zijn. Ik bedoel moeders die haar kind een game wil geven voor een goed rapport, of een verjaardag o.i.d. zal er ook niet blij van worden dat er toch nog een extra online abonnementje bij hoort.
Reply
(03-06-2020, 13:14)Indiaantje89 Wrote:
(03-06-2020, 12:48)Koen Wrote:
(03-06-2020, 12:28)Indiaantje89 Wrote: Story of my life. Ik kocht de switch van vanwege Mario Maker 2, maar weigeren om online te gaan.. dus ook dat spel amper gespeeld. Op de PS4 gaat mijn no online leven prima af, maar op de Nintendo kan het soms wel handig zijn. Ik denk ook wel dat de Nintendo community vrij chill is in principe. Maar de PS community vond ik altijd vrij toxic... win je ene potje Fifa en dan zitten de doodsverwensingen al in je postbox. Ook ben ik niet echt competitief met gamen.. (het is voor mij echt "ontspanning") dus ik mis ik het online gebeuren gewoon niet. Wil ik met vrienden spelen dan komen ze maar thuis langs en drinken we er een biertje erbij.

Wat had je verwacht uit SMM2 te kunnen halen als je niet online gaat?
Ik wist niet dat online een betaalde service was. Dat was bij de WiiU niet, beetje slecht ingelezen dus.
Shit, dat is inderdaad wel vervelend. Ik weet niet exact wat de restricties zijn van het missen van zo'n Nintendo abonnement, maar hopelijk kun je wel gewoon andermans levels spelen?
Reply
(03-06-2020, 13:48)Koen Wrote:
(03-06-2020, 13:14)Indiaantje89 Wrote:
(03-06-2020, 12:48)Koen Wrote:
(03-06-2020, 12:28)Indiaantje89 Wrote: Story of my life. Ik kocht de switch van vanwege Mario Maker 2, maar weigeren om online te gaan.. dus ook dat spel amper gespeeld. Op de PS4 gaat mijn no online leven prima af, maar op de Nintendo kan het soms wel handig zijn. Ik denk ook wel dat de Nintendo community vrij chill is in principe. Maar de PS community vond ik altijd vrij toxic... win je ene potje Fifa en dan zitten de doodsverwensingen al in je postbox. Ook ben ik niet echt competitief met gamen.. (het is voor mij echt "ontspanning") dus ik mis ik het online gebeuren gewoon niet. Wil ik met vrienden spelen dan komen ze maar thuis langs en drinken we er een biertje erbij.

Wat had je verwacht uit SMM2 te kunnen halen als je niet online gaat?
Ik wist niet dat online een betaalde service was. Dat was bij de WiiU niet, beetje slecht ingelezen dus.
Shit, dat is inderdaad wel vervelend. Ik weet niet exact wat de restricties zijn van het missen van zo'n Nintendo abonnement, maar hopelijk kun je wel gewoon andermans levels spelen?
Nee, ik heb enkel de offline gedeelte kunnen doen. Dus met dat kasteel van de Toads. ik zit er zelf niet echt mee, het is alleen € 50,00 weg gepleurd..
Reply
Wil je (een tijdje) gratis meeliften? Ik heb nog wat ruimte in mijn familie abbo.
Reply
Nee joh, dan betaal ik het zelf wel. Wel enorm bedankt voor het aanbod. Het is niet dat ik het niet kan, maar ik ben graag dwars zoals jullie weten ;-).
Reply
Ach, voorlopig doe ik ook niks met die 'ruimte'. Dus als je je bedenkt (al is het maar om te checken) PM je maar Wink . Kan je ook (S)NES games spelen.
Reply
(03-06-2020, 13:07)Piet Knaak Wrote: Ja ik zit op een familie plan bij iemand en maak eens in de 12 maanden 5 euro over voor Nintendo Online. Dat is de moeite niet nee.

En wel eens qua Pokémon ja. Hoe simpel of vlot het ook gaat, weer even rondlopen in een nieuwe Pokémon wereld en wat dingen kunnen doen blijft wel vermakelijk. Ik zie dat de expansion pass 30 euro moet kosten dus ik wacht wel even de reviews af.

En jaloers op die Barreleye. Geen idee hoe, maar nog altijd niet weten te vangen. Ik kan inmiddels wel elke grid tegel op m'n eiland aankleden met een Horse Mackerel als ik die had gehouden. Heb hier deze week nog een kansje op een grote spike voor turnips. Zelf al verkocht, maar zou wel chill zijn als ik nog even kan hosten.

Ik weet niet of je de dlc's los kan kopen? Want 30 euro is voor beide, waarvan de andere in het najaar uitkomt. 

Heb er nu 4 gevangen, waarvan 3 tijdens mijn Mahi grind.. Klote vis was de enige waar ik moeite moest doen om het te vangen, ook een keer met 60 bait op pad en 4 coalacanth te vangen (waarvan 3 in 7 bait).

Ik heb alleen nog large en smallspike, morgenochtend duidelijk welke van twee het is. Hoe host je eigenlijk? Ik doe nu alleen voor met vrienden en niet verder online, maar als ik mensen kan helpen dan gooi ik switch tijdens het thuiswerken aan.
Reply
Ik heb m'n retropie nog staan, dus (S)NES games genoeg Wink. Ik wacht lekker Last Of Us 2 af en lekker overstappen naar de PS5.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)