Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamegeeks
#51
Ik snap alleen niet waarom ik geen goede vloeren krijg? Ik zie overal mensen met mooie paden. Maar ik heb nergens de optie om die dingen te kopen. Ook kan ik nergens muziek kopen.

Erg veel dingen leggen ze niet duidelijk uit imo.
Reply
#52
Paden zijn onderdeel van het terraformen wat je vrij moet spelen. Je moet je eiland naar een drie sterren rating opkrikken om die tools vrij te spelen. Het voornaamste wat je daarvoor moet doen is gewoon veel decoreren buiten met wat je wel hebt. Zorg voor een variatie aan bomen en bloemen op je eiland. Hekken plaatsen helpt ook altijd wel. Als je het op een natuurlijk beloop laat en gewoon lekker gaat decoreren buiten zou je normaliter na een week of drie wel op die drie sterren moeten zitten. Ga je er volledig op focussen moet het wel sneller kunnen.

Muziek koop je bij de Nook machine in het Residential Services gebouw onder het kopje Nook shopping. Elke dag is er een andere plaat te koop en het is random welke dat is. De game houdt er geen rekening mee of je die plaat al hebt dus je kan dubbele tegenkomen. Maar zeker in het begin is dat niet zo snel het geval gezien er 90+ zijn. Daarnaast kan je muziek verkrijgen op een andere manier maar die speel je vrij op je weg naar 3 sterren, dus dat kom je vanzelf tegen.

Also, blader dit eens door: https://www.polygon.com/animal-crossing-...ds-turnips

Hier staan echt allerlei nuttige guiders over hoe mechanieken werken en wat allemaal mogelijk is. Ze hebben zelfs een guide gemaakt voor wat je elke dag kan doen tijdens de eerste 14 dagen om het proces zo soepel mogelijk te laten zijn zonder tijd te reizen.
Reply
#53
Thanks voor de link, muziek zag ik wel in het begin, maar nu in tijden niet meer. En ik wilde pas mijn eiland goed indelen wanneer ik goede paden had. Ik ga er mee aan de slag.
Reply
#54
Oh wat nog wel handig is om te weten. Je kan alle gebouwen die je plaatst weer verplaatsen later maar dit kost je 50.000 bells per gebouw en uiteraard een dag wachten voor het op de juiste plaats staat. Je kan ook maar één gebouw per dag verplaatsen. Dus probeer nu vast een beetje te bedenken wat voor lay-out je voor ogen hebt. Dat scheelt je later als je meer mogelijkheden hebt een hoop tijd en bells. Je gaat ook nog bruggen en trappen vrijspelen op korte termijn dus daar kan je ook vast rekening mee houden.
Reply
#55
(12-05-2020, 12:34)Piet Knaak Wrote: Oh wat nog wel handig is om te weten. Je kan alle gebouwen die je plaatst weer verplaatsen later maar dit kost je 50.000 bells per gebouw en uiteraard een dag wachten voor het op de juiste plaats staat. Je kan ook maar één gebouw per dag verplaatsen. Dus probeer nu vast een beetje te bedenken wat voor lay-out je voor ogen hebt. Dat scheelt je later als je meer mogelijkheden hebt een hoop tijd en bells. Je gaat ook nog bruggen en trappen vrijspelen op korte termijn dus daar kan je ook vast rekening mee houden.
Ja daar ben ik de begin van de game al de fout mee ingegaan, om alles naast elkaar te bouwen.
Reply
#56
Belangrijker vraag is, hebben jullie al die klote vis dat Mahi Mahi heet? Laatst weer 40 fishbait gebruikt waar ik wel 4 Coelacanths ving en 0 Mahi Mahi.

Ik ben langzaam aan het beginnen met terraforming en alles verplaatsen, maar ik wil eerst nog een mooi spaarpotje hebben. Volgens app heb ik morgen turnips rond de 200 ea, dus maar een kleine winst van 700k (had maar 7k ingekocht).

Friendcode: SW-1711-6183-2628 mocht iemand mij willen toevoegen.
Reply
#57
Ik zal je even toevoegen zo. Morgen arriveert de nieuwe router dus ik zou vrij snel fatsoenlijk online moeten kunnen. Ik was eerst van plan om een deel van m'n eiland totaal te gaan terraformen maar toch besloten nog even te wachten. Ga eerst m'n project om alle hybrids homegrown te kweken afmaken. Nog 8 te gaan inmiddels.

Moet trouwens beide nieuwe pier vissen nog. En die verdomde Barreleye heb ik ook nog altijd niet gevangen. Maar ik heb ook geen zin om er voor te grinden gezien ze allemaal nog maanden lang te vangen zijn.

[Image: j8fGyBP.jpg]

Dit is de huidige staat van m'n lay-out en voor nu laat ik het nog wel even zo dus. Uiteindelijk wil ik het gedeelte rechts van de plaza wel helemaal anders gaan aanpakken.
Reply
#58
Gisteren dus de 3 sterren gehaald. Het verbaasde me eigenlijk wel dat de credits kwamen (yeah time skip I know). Maar ik zou deze game totaal niet kunnen spelen in zijn originele vorm. Ik vind het nu pas een beetje leuk te worden nu je aan de eiland kan builden. Nu lijken de eilanden ook pas anders te zijn, net of die gelocked was een bepaalde periode. Dus ik heb veel Nookamiles weggeooid aan totaal nutteloze eilanden. ind het ook raar dat je in het begin voor de meest stomme dingen enorm veel recourses of geld nodig hebt, en nu met de builder domweg overal gratis paden kan aanleggen.

Van mij had de game bij de 3 sterren mogen beginnen en dan pas de game story starten. Ik zie de leuke aspecten er in, maar ik zou dit niet iedere dag 1 half uurtje kunnen spelen.
Reply
#59
Ja voor deze editie was K.K. Slider naar je eiland krijgen om op te treden een soort van 'eind goal' om het verhaal uit te spelen. Maar het einde van deze game opent vooral meer mogelijkheden inderdaad. En Animal Crossing is ook wel een 'love it or hate it' type game. Maar door tijdreizen kan je natuurlijk aspecten die voor jou minder werken wat versnellen. Toen de game amper 2 weken uit was waren er al tijdreizigers met bizar mooie 5 sterren eilanden.

Overigens zijn de eilanden al vanaf het begin de moeite waard. Het is echter volledig random waar je terecht komt. Let wel, sommige eilanden lijken op het oog niet bijzonder maar zijn dan wel plekken waar je bijv. veel dure vissen of insecten kan vangen afhankelijk van wanneer je komt. Eigenlijk dienen de eilanden een paar simpele doelen. Je kan er hybride bloemen tegenkomen die je kan uitgraven en kan meenemen naar je eigen eiland. Er ligt soms een recept op het strand. Er is altijd 1 boom met een item erin. Als je een open plot hebt loopt er een NPC rond. Daarnaast is er een verhoogde kans op goud uit stenen. En zijn er dus eilanden waar met een relatief hoge spawn rate dure vissen en insecten zit.
Reply
#60
Echt, serieus: Waar gaat dit over?
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
#61
(13-05-2020, 11:48)Schobbeyak Wrote: Echt, serieus: Waar gaat dit over?
Een game? Animal Crossing.
Reply
#62
(13-05-2020, 11:48)Schobbeyak Wrote: Echt, serieus: Waar gaat dit over?

Een spel waar je een wasbeer mag neer knuppelen omdat hij te hoge hypotheek vraagt.
[+] 3 users say Thank You to Melliw Naj for this post
Reply
#63
(13-05-2020, 11:29)Piet Knaak Wrote: Ja voor deze editie was K.K. Slider naar je eiland krijgen om op te treden een soort van 'eind goal' om het verhaal uit te spelen. Maar het einde van deze game opent vooral meer mogelijkheden inderdaad. En Animal Crossing is ook wel een 'love it or hate it' type game. Maar door tijdreizen kan je natuurlijk aspecten die voor jou minder werken wat versnellen. Toen de game amper 2 weken uit was waren er al tijdreizigers met bizar mooie 5 sterren eilanden.

Overigens zijn de eilanden al vanaf het begin de moeite waard. Het is echter volledig random waar je terecht komt. Let wel, sommige eilanden lijken op het oog niet bijzonder maar zijn dan wel plekken waar je bijv. veel dure vissen of insecten kan vangen afhankelijk van wanneer je komt. Eigenlijk dienen de eilanden een paar simpele doelen. Je kan er hybride bloemen tegenkomen die je kan uitgraven en kan meenemen naar je eigen eiland. Er ligt soms een recept op het strand. Er is altijd 1 boom met een item erin. Als je een open plot hebt loopt er een NPC rond. Daarnaast is er een verhoogde kans op goud uit stenen. En zijn er dus eilanden waar met een relatief hoge spawn rate dure vissen en insecten zit.
Tsja it isn't for me denk ik.

Ik kan de forelbaarsen nu al niet meer zien. Vind het veel te veel gegrind. Had gisteren een mooi eiland met zeldzame vissen en ander fruit dan mijn basis eiland. Maar om daarvoor 49 zinloze gehad te hebben vind ik een beetje zonde van de tijd. Of het uitbreiden van je huis, dan betaal je honderd duizenden klinglings en krijg je enkel een klein kut kamertje erbij. Maar goed, waarschijnlijk heb ik gewoon te weinig geduld voor dit soort dingen.

Vind ik het op gebied van simulatie ook gewoon beperkt en niet altijd goed werken. Dan haal ik meer plezier uit Cities Skylines o.i.d.
Reply
#64
Ach ja, je hebt het geprobeerd. Weet je dat ook weer voor de volgende editie. Wat dat betreft is Animal Crossing aan mensen die het niet spelen ook gewoon niet uit te leggen (zie schobbeyak hierboven) en alleen door het zelfs eens te proberen weet je of het wat is.

Cities Skylines moet ik ook ooit weer eens oppakken. Maar dat is niet echt een game die ik casual speel doordat je constant alles goed moet doordenken voor je hele stad een puinzooi wordt. Kan me herinneren dat ik op een gegeven moment gigantische files had met alleen maar vuilniswagens en bepaalde delen in de stad waar ineens het water vervuild was waardoor iedereen ziek werd. Wel tof dat de PC community zo creatief is met al die assets die je uit de workshop kan plukken. Die game heeft ook wel een bizarre ontwikkeling meegemaakt sinds launch qua mogelijkheden.
Reply
#65
Ik vermaak me trouwens erg goed met Valorant. Zijn er meer mensen hier die het toevallig al spelen?
Reply
#66
Deze week Hollow Knight de volledige 112% behaald en Path of Pain doorlopen. Nu een pijnlijke eeltduim en een leegte omdat ik van mezelf eindelijk weer iets nieuws mag spelen maar nog even niet weet wat.
Reply
#67
(13-05-2020, 15:20)Loov Wrote: Ik vermaak me trouwens erg goed met Valorant. Zijn er meer mensen hier die het toevallig al spelen?

Ik heb het kort geprobeerd maar het is niet mijn ding. Ik vind het er echt zielloos uitzien en de pacing van het spel vind ik maar niks. Direct teruggegaan naar Overwatch.
Reply
#68
Na Arkham asylum en Arkham city nu bezig met Arkham knight en dat is toch een tegenvaller. Dit had zo'n vette game kunnen zijn maar het is allerminst intuitief, ik zoek me de pleuris naar wat ik nu weer moet doen en de batmobile is ruk.
Reply
#69
(13-05-2020, 15:35)kurtje Wrote: Deze week Hollow Knight de volledige 112% behaald en Path of Pain doorlopen. Nu een pijnlijke eeltduim en een leegte omdat ik van mezelf eindelijk weer iets nieuws mag spelen maar nog even niet weet wat.

Celeste moet dan ook wat voor jou zijn.
Reply
#70
(13-05-2020, 17:09)ijskolibrietje Wrote:
(13-05-2020, 15:20)Loov Wrote: Ik vermaak me trouwens erg goed met Valorant. Zijn er meer mensen hier die het toevallig al spelen?

Ik heb het kort geprobeerd maar het is niet mijn ding. Ik vind het er echt zielloos uitzien en de pacing van het spel vind ik maar niks. Direct teruggegaan naar Overwatch.

Het is inderdaad nog een beetje zielloos, en de maps vind ik ook nog niet heel fijn. Maar vandaag weer een update uitgebracht die het veel meer smoel geeft. 

Maar ik vind vooral de mechanics gewoon erg fijn. Counter-strike met abilities. Ik was al een tijdje klaar met CS, en dan is dit gewoon een erg fijne substituut.
Reply
#71
Damn die nieuwe Unreal 5 engine voor nextgen:

Reply
#72
(13-05-2020, 17:46)Willie Wrote:
(13-05-2020, 15:35)kurtje Wrote: Deze week Hollow Knight de volledige 112% behaald en Path of Pain doorlopen. Nu een pijnlijke eeltduim en een leegte omdat ik van mezelf eindelijk weer iets nieuws mag spelen maar nog even niet weet wat.

Celeste moet dan ook wat voor jou zijn.

Dankje, daar had ik inderdaad al een kleine start in gemaakt. Al mag een spel met iets meer rust nu ook wel haha.   

(14-05-2020, 08:35)Indiaantje89 Wrote: Damn die nieuwe Unreal 5 engine voor nextgen:


Erg vet inderdaad. In dat opzicht zijn we een generatie die mooie stappen meemaken. Gewoon daar rondlopen krijg ik al zin in, weet niet eens welk spel het is.
Reply
#73
(13-05-2020, 17:45)Willie Wrote: Na Arkham asylum en Arkham city nu bezig met Arkham knight en dat is toch een tegenvaller. Dit had zo'n vette game kunnen zijn maar het is allerminst intuitief, ik zoek me de pleuris naar wat ik nu weer moet doen en de batmobile is ruk.

Die batmobile verpestte de game echt een beetje voor me. Wat een onding was het. Terwijl het eigenlijk een heel vet voertuig hoort te zijn.
Reply
#74
(14-05-2020, 10:27)kurtje Wrote:
(13-05-2020, 17:46)Willie Wrote:
(13-05-2020, 15:35)kurtje Wrote: Deze week Hollow Knight de volledige 112% behaald en Path of Pain doorlopen. Nu een pijnlijke eeltduim en een leegte omdat ik van mezelf eindelijk weer iets nieuws mag spelen maar nog even niet weet wat.

Celeste moet dan ook wat voor jou zijn.

Dankje, daar had ik inderdaad al een kleine start in gemaakt. Al mag een spel met iets meer rust nu ook wel haha.   

(14-05-2020, 08:35)Indiaantje89 Wrote: Damn die nieuwe Unreal 5 engine voor nextgen:


Erg vet inderdaad. In dat opzicht zijn we een generatie die mooie stappen meemaken. Gewoon daar rondlopen krijg ik al zin in, weet niet eens welk spel het is.
Weet niet of deze echt uit komt, kan ook een showcase zijn natuurlijk.
Reply
#75
Trouwens, GTA V is vandaag gratis vanaf 17:00 op de epic game store. Voor iedereen die het nog niet op pc had.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)