Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamegeeks
#26
Nieuwe PS5 controller (DualSense)

[Image: 200408_188609_49747503557_566da5ebc8_3k.jpg]
[Image: 200408_188609_49747502797_ba4ef26976_3k.jpg]

Zitten zogenoemde haptische feedback op. Waarbij je realistische vibraties kan voelen. Dus dat je echt aan de vibraties kan voelen op wat voor ondergrond je rijd. Of bij een voetbal game een bal pegelt of een gevoelig buitenkant voet balletje geeft. Ook zit er een standaard microfoon in.
Reply
#27
The Witcher 3 afgerond en zeer tevreden over mijn eindes, zeker met het dumpen van Yennefer Big Grin

Maar ik was er een beetje bang voor, het is niet mijn game. Het voelt geforceerd groot en ik kan er nog 100 uur in stoppen, maar dan met allemaal, voor mijn gevoel, nutteloze zooi. Wel sterk vind ik dat je op een lagere moeilijkheid je niet die diepte van de game hoeft op te zoeken, als ik nog 30 uur kwijt zou zijn om uit te vinden welke potions en oils ik tegen welke vijanden moet gebruiken dan gaat daar de lol voor mij er ook snel af.

Verder speelt het eigenlijk voor geen meter en vecht het voor geen meter. En het paardrijden frustreerde mij op enig moment zo dat ik maar gewoon ben gaan rennen van fasttravelpunt naar fasttravelpunt.

Maar goed, ik snap wel dat The Elder scrolls fans hier goed op gaan, het voelt doordacht, menu's zijn logisch (hallo God of war, kijken we mee?), de wereld is mooi bedacht en het is een sterk verhaal met steeds voldoende progressie.

Blij dat ik het gespeeld heb, want het voelde wel goed en ik zat er op enig moment ook goed in, maar mijn liefde voor RPG's is er niet door aangewakkerd.
Reply
#28
Wat is niet logisch aan het Gods Of War menu? Er zijn echt wel lastigere menu's te vinden hoor.

Ik heb vrijdag overigens Final Fantasy IX uitgespeeld. Had vroeger enkel tot cd 1 gespeeld, en dat was eigenlijk wel het beste gedeelte. De rest van de game is ook goed, maar die verhaallijnen zijn me soms echt te ingewikkeld. Heb ik vaker last van met me games van de FF/Tales Of Of/Legends Of series...
Reply
#29
Hoewel Animal Crossing voorlopig nog overuren draait kijk ik erg uit naar de heruitgave van Xenoblade.
Reply
#30
Ik ben ook benieuwd naar Xenoblade, ja. Speel voornamelijk handheld en ben benieuwd of zo'n JRPG dan ook een beetje tof is.
Reply
#31
Animal Crossing draait hier ook nog altijd overuren. Maar wel een beginnetje gemaakt aan Ni No Kuni op de Switch. Bevalt mij prima tot dusver.
Reply
#32
(14-04-2020, 10:31)Roel87 Wrote: Hoewel Animal Crossing voorlopig nog overuren draait kijk ik erg uit naar de heruitgave van Xenoblade.

Hilarisch, 60 dollar voor een spel dat nog op de Wii is uitgekomen.
Reply
#33
(14-04-2020, 13:04)ijskolibrietje Wrote:
(14-04-2020, 10:31)Roel87 Wrote: Hoewel Animal Crossing voorlopig nog overuren draait kijk ik erg uit naar de heruitgave van Xenoblade.

Hilarisch, 60 dollar voor een spel dat nog op de Wii is uitgekomen.

Incl. uitbreidingen plus oppoetsbeurt. En als je goed zoekt kan je 'm digitaal voor 45 euro kopen. Zelf heb ik de C-edition in bestelling staan.
Reply
#34
(14-04-2020, 13:04)ijskolibrietje Wrote:
(14-04-2020, 10:31)Roel87 Wrote: Hoewel Animal Crossing voorlopig nog overuren draait kijk ik erg uit naar de heruitgave van Xenoblade.

Hilarisch, 60 dollar voor een spel dat nog op de Wii is uitgekomen.

Jij betaalt met dollars tegenwoordig?
Reply
#35
(14-04-2020, 14:42)thomas9790 Wrote:
(14-04-2020, 13:04)ijskolibrietje Wrote:
(14-04-2020, 10:31)Roel87 Wrote: Hoewel Animal Crossing voorlopig nog overuren draait kijk ik erg uit naar de heruitgave van Xenoblade.

Hilarisch, 60 dollar voor een spel dat nog op de Wii is uitgekomen.

Jij betaalt met dollars tegenwoordig?

Wel op de VS link die Roel87 postte
Reply
#36
Such a great and helpful post. There is a considerable measure of extraordinary thoughts in this post as I need for assignment. I trust you keep this quality level up so we can appreciate significantly more incredible substance from your side. Read more: dissertation writing service
Reply
#37
(15-04-2020, 11:27)AmelieGruber Wrote: Such a great and helpful post. There is a considerable measure of extraordinary thoughts in this post as I need for assignment. I trust you keep this quality level up so we can appreciate significantly more incredible substance from your side. Read more: dissertation writing service

Dankjewel Amelie, samen staan wij gamers, de meest onderdrukte groep, sterker dan ooit.
[+] 1 user says Thank You to ijskolibrietje for this post
Reply
#38
Was je nu maar niet over die dollars begonnen Wink
Reply
#39
(15-04-2020, 11:27)AmelieGruber Wrote: Such a great and helpful post. There is a considerable measure of extraordinary thoughts in this post as I need for assignment. I trust you keep this quality level up so we can appreciate significantly more incredible substance from your side. Read more: dissertation writing service

Godver, Amelie. Kon je dat tien jaar geleden niet posten? Dan had ik nu wellicht een diploma.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#40
(15-04-2020, 11:35)Uplift Wrote:
(15-04-2020, 11:27)AmelieGruber Wrote: Such a great and helpful post. There is a considerable measure of extraordinary thoughts in this post as I need for assignment. I trust you keep this quality level up so we can appreciate significantly more incredible substance from your side. Read more: dissertation writing service
Godver, Amelie. Kon je dat tien jaar geleden niet posten? Dan had ik nu wellicht een diploma.

Nog belangrijker: beleef je nog veel plezier aan je PS4?
Reply
#41
Jahoor. GTA met wiet blijft gewoon een klassieker. Gran Turismo vervangt dan weer mijn noden qua autorijden/roadtrippen voor een stuk en het is een spel waar je best in kan groeien.

Ik speel geen andere spellen atm, lol. No man's Sky overweeg ik wel nog.
Reply
#42
Super Mario Maker 2 en Animal Crossing krijgen deze week update, heerlijk hoor. Al moet ik AC nog uitspelen eerst, maar ik heb totaal geen focus om mijn eiland mooier te maken voor KK Slider.
Reply
#43
Op zich is het 3 sterren halen zo ontworpen dat het voor iedereen heel eenvoudig is. Plaats wat hekken, bomen, bloemen en meubels buiten om de boel op te fleuren en je zit zo op 3 sterren. Ik denk dat als je dat stukje hebt afgevinkt dat je met de nieuwe tools veel meer zin om je eiland mooi te maken. En vergeet niet dat Isabelle in feite alleen naar aantallen kijkt qua buiten decoratie. Dus je kan er je eigen begrip van mooi op loslaten. Een strand met een berg trashy items telt ook mee voor punten.

Zelf op het punt gekomen waarbij ik m'n lay-out eens moet overdenken. Gebruik de ruimte niet al te efficiënt nu waardoor ik amper nog ruimte heb voor grote projecten. En ik heb niet het idee dat ik al tegen de 5 sterren aan zit dus ik zal hier en daar moeten bijstellen. Mooi dat de bushes ook gelijk uitkomen deze week want die gaan zeker veelvuldig gebruikt worden. En Crazy Redd natuurlijk. Al zit mijn strandje wel een beetje op een vervelende plek om er iets moois van te maken.
Reply
#44
Iknow, maar ik vind mijn eiland al te vol met 6 villagers welke ik heb en mijn focus zit meer op museum te vullen en geld verdienen dan het spel uitspelen. Enige stukje eiland verzorgd uitziet is rond mijn huis.

Splatfest komt ook eenmalig terug. Nintendo is lekker bezig de laatste dagen.
Reply
#45
Lekker games van meer dan 10 jaar oud spelen, Arkham asylum is een fijne en slim opgezette game. Vond het voorlaatste gevecht lastiger dan het laatste, maar ach.

Nu Arkham City.
Reply
#46
Ik ben nog meer retro bezig: Zelda Oracle of Seasons (Game Boy Color game) op een GBA SP.

En een stapeltje PS3 games, om die na de XBox 360 ook met pensioen te sturen.
Reply
#47
MyAssignment Help is the premium assignment and online essay writing service that also provides case studies like Samsung swot analysis case study, Ford SWOT analysis, Shell swot analysis and many more. Read more: help with financial accounting assignment
Reply
#48
Ik ben bezig met een heel uitgebreide online Escape Room: De Verloren Herinnering. Bevalt behoorlijk goed: veel van de puzzels zijn preciues uitdagend genoeg!
Reply
#49
(22-04-2020, 09:54)Piet Knaak Wrote: Op zich is het 3 sterren halen zo ontworpen dat het voor iedereen heel eenvoudig is. Plaats wat hekken, bomen, bloemen en meubels buiten om de boel op te fleuren en je zit zo op 3 sterren. Ik denk dat als je dat stukje hebt afgevinkt dat je met de nieuwe tools veel meer zin om je eiland mooi te maken. En vergeet niet dat Isabelle in feite alleen naar aantallen kijkt qua buiten decoratie. Dus je kan er je eigen begrip van mooi op loslaten. Een strand met een berg trashy items telt ook mee voor punten.

Zelf op het punt gekomen waarbij ik m'n lay-out eens moet overdenken. Gebruik de ruimte niet al te efficiënt nu waardoor ik amper nog ruimte heb voor grote projecten. En ik heb niet het idee dat ik al tegen de 5 sterren aan zit dus ik zal hier en daar moeten bijstellen. Mooi dat de bushes ook gelijk uitkomen deze week want die gaan zeker veelvuldig gebruikt worden. En Crazy Redd natuurlijk. Al zit mijn strandje wel een beetje op een vervelende plek om er iets moois van te maken.
Ik ben ook begonnen vanaf dit weekend, en ik zit voorlpig nog op 1 ster... Ik vind het opzich een leuke game... maar ik vind allemaal wel heel traag. Af en toe verzet ik de tijd op mijn switch, maar ik denk juist dat ik daarmee ook dingen verneuk. Ook heb ik het idee dat het online veel meer meerwaarde heeft dan offline?

Verder heeft mijn huis nog maar 1 kamer (wel met zwembad), staat het stadshuis er, en de stadscamping is geopend. Ook zijn mijn vluchten naar andere (offline) eilanden een hele tijd extreem kut geweest, eilanden zonder meerwaarde dan mijn eigen eiland, en ook zonder villagers.

Er zitten verslavende factoren aan. Maar zelfs met cheaten vind ik het allemaal iets te lang duren voordat ik zaken voor elkaar krijg.
Reply
#50
Met tijdreizen verpest je AC. Gewoon elke dag een half uurtje spelen. Het hoeft niet snel te gaan.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)