Thread Rating:
  • 5 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gamegeeks
(05-12-2023, 10:05)Melliw Naj Wrote: Rockstar haat nog steeds pc gamers. Goede trailer wel.

Ik kan me bij GTA en RDR altijd goed vermaken door de personages buitenissig of juist heel netjes aan te kleden, dat er nu een vrouwelijke hoofdpersoon komt voegt daar wel een nieuwe dimensie aan toe.
Reply
Hogwart’s legacy op de Switch, do or don’t?
Reply
(23-01-2024, 16:35)ahha Wrote: Hogwart’s legacy op de Switch, do or don’t?

De autoriteit op dit gebied schreef de volgende zin: "What you get is recognisably Hogwarts Legacy, but a massive array of compromises, cutbacks and design changes are required to get the game running - and even then, the results are far from ideal."

Hier kan je de uitgebreide analyse zelf bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=QWMpPABozKo

De Switch is helaas niet krachtig genoeg om dergelijke games recht toe te doen. 
[+] 1 user says Thank You to Piet Knaak for this post
Reply
Nog fellow Helldivers hier op het forum eigenlijk? Ik had niet verwacht zo gegrepen te worden door die game. Het arsenaal aan wapens, de diversiteit in tactieken die je kan toepassen en hoe filmisch alles eruit zien maken dit echt een heerlijke game. Ik kan ook wel genieten van alle lore/memes er omheen. Deze game is echt een eigen leven gaan leiden sinds de launch en het is de devs van harte gegund.
[+] 1 user says Thank You to Piet Knaak for this post
Reply
Talos Principle 2 uitgespeeld - even coole puzzels als deel 1, heel tof verhaal en Unreal Engine 5 ziet er echt bizar goed uit. Nieuwe mechanics en puzzelelementen zijn ook heel goed, Devolver die Fall Guys verkoopt aan Epic Games om er vervolgens Croteam mee te kopen is wel een van de beste gamestudio overname finesses in de afgelopen 10 jaar Smile
[+] 2 users say Thank You to Kalters for this post
Reply
Ben op een derde en ik zat er meteen in. Verslavend.
Reply
(18-04-2024, 12:17)jodocus Wrote:
(17-04-2024, 21:04)Sphinx Wrote: Het zal waarschijnlijk niemand hier boeien maar Yellowcard komt met hun 20 jaar Ocean Avenue tour samen met Story of the Year naar Europa:
19 nov - TivoliVredenburg Ronda
21 nov - Trix
Ben hier sowieso bij aanwezig. Ik wacht al jaren om eindelijk Story of the Year te zien, volgens Setlist.fm is de laatste en enige keer in Nederland in 2008 geweest.

Ik ken één nummer, ik krijg meteen zin om SSX3 te spelen.
Heerlijk spel was dat wel ja, ook veel gespeeld op de PS2(?) denk ik. Toen was ik nog wel heel jong, maar game soundtracks vroeger hebben me heel veel muziek gegeven. Van SSX3 is Caesars - Jerk It Out de soundtrack die voor mij aan het spel doet terugdenken. 

FlatOut2 liet mij als 12-jarig jongetje volledig in de poppunk/hardcore zuigen met (ook) Yellowcard, Rise Against en Papa Roach o.a. in de soundtrack. Dat nummer Breathing van Yellowcard laat je gewoon sneller rijden, zet hem zelf ook nog weleens in de auto op, is dan misschien een minder goed idee haha.

Fifa-spellen veel gespeeld met o.a. Gorillaz - 19-2000 en Kasabian - LSF kan ik herinneren als soundtracks.
Daarnaast Tony Hawk (denk meteen aan Ramones en Motörhead) en Need for Speed was ook dik. Jammer dat dat nu naar mijn weten niet vaak meer in spellen zit. Of ik game te weinig, dat kan ook.
[+] 2 users say Thank You to Sphinx for this post
Reply
PS2 inderdaad, SSX3. Ik was al wat ouder, fantastisch spel om stoned te spelen en tijdens die hele lange afdaling kon je op de verbindingsstukken met één hand spelen en met de andere hand bier drinken. Jerk It Out was bij mij ook favoriet, samen met Emerge van Fischerspooner. Bij dat nummer vooral hoe de muziek rustiger werd als je in een tunnel of een grot boardde en er dan vol in kwam als je, liefst met een enorme jump, weer in de buitenlucht kwam.
[+] 1 user says Thank You to jodocus for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)