Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige sporten
Dit vind ik nu prachtig!

https://www.hln.be/meer-sport/kijk-heroi...~afdda8ee/
Reply
Tickets voor de Olympische spelen zijn binnen.

#zinin
[+] 1 user says Thank You to Stefan for this post
Reply
(11-05-2023, 10:42)Stefan Wrote: Tickets voor de Olympische spelen zijn binnen.

#zinin

Wat ga je allemaal kijken?
Reply
(15-05-2023, 22:02)teedeebee Wrote:
(11-05-2023, 10:42)Stefan Wrote: Tickets voor de Olympische spelen zijn binnen.

#zinin

Wat ga je allemaal kijken?

2x halve finales basketballen mannen en een avond atletiek met o.a. finales 4 x 100 m mannen en vrouwen, 10km vrouwen en 400m vrouwen. De mannen marathon ga ik vast ook zien, maar daar heb ik geen kaartje voor gekocht.
Reply
Nice! Zeker zo'n avond atletiek lijkt me machtig om eens mee te maken.
Reply
(15-05-2023, 22:52)teedeebee Wrote: Nice! Zeker zo'n avond atletiek lijkt me machtig om eens mee te maken.

Ja, ben heel erg benieuwd. Ben nog nooit naar een atletiek wedstrijd geweest. In 2012 alleen basketbal, tennis en zwemmen bijgewoond.
Reply
Wembanyama x Pop
Reply
Vanmorgen Nuggets - Lakers gekeken, leek een blow-out te worden, als het offensief loopt bij Nuggets dan is dat een streling voor het oog, maar het werd toch spannend en de Lakers kunnen m.i. veel beter dan dit.
Reply
We krijgen dus 2 sweeps in de conference finals, ook bijzonder.
Reply
De eerste is daar, 4-0 is hard, maar Lakers hebben het zelf verkloot, toevallig voor aanvang van deze series een reportage over de finale in 1984 gezien, waar de Lakers de Celtics met 4-0 klop hadden moeten geven, maar het ook zelf verklootte, de parallellen zijn er, zij het op een ander niveau.

AD leek net de laatste paar procent te missen en LeBron is duidelijk geblesseerd, wat dat betreft kan het volgend jaar wel op zijn plek vallen en is de conference final een prima resultaat voor een team dat 2-10 startte.

De Celtics daarentegen moeten zich gewoon schamen als ze er met 4-0 af gaan (of gewoon als ze verliezen), ze hebben het beste team, maar weer valt het uit elkaar en tegen de fucking Heat. Ik zie Adebayo helemaal niets uitrichten tegen Jokic, het zou me niets verbazen als de finale ook een sweep wordt voor Denver. Maar goed het is wel het team met Butler en Spoelstra aan het roer, we zullen zien.
Reply
Ik vind Miami op papier echt wel een goed team hoor; doen me denken aan de Spurs van tien jaar geleden. Ik durf het wat betreft de finale echt niet te callen.
Reply
Ik vind het op papier eigenlijk niet zo bijzonder. Ik zag de no. 1 seed van vorig jaar toch als een uitzondering, maar goed, wat Miami wel slim heeft gedaan is verliezen van de Hawks om zo Boston in de eerste ronde te ontlopen, want dan zijn de Celtics nog wel ontspannen genoeg Big Grin

Hopelijk voor Miami maken ze het wel de volgende wedstrijd af.
Reply
In de NHL gaan de Panthers ook door na een sweep, maar ook dat ging veel moeizamer dan een sweep doet vermoeden. In de andere conference final staat het 3-0.

Hier kom ik niet vroeg mijn bed voor uit, maar nog wel wat van Dallas - Seattle kunnen zien de vorige ronde, jammer dat Seattle het niet haalde, maar vooral omdat er een Nederlander bij speelt.

Blijft leuk, ijshockey in mei-juni.
Reply
Wat een wedstrijd. Ik zou bijna vrij nemen om de wedstrijd in Boston live te gaan kijken komende maandagnacht.
Reply
Ryan Crouser samen met Duplantis de beste atleet ter wereld zet even een serie neer

23.23 - 23.31 - 22.94 - 23.56 - 22.80 - 22.86

Wereldrecord van 23.56 en een slechtste stoot van 22.80, zijn basisniveau is ongekend hoog. Inclusief hijzelf zijn er 7 kogelstoters geweest die verder dan 22.80 hebben gestoten.
Reply
Monaco, belastingparadijs voor topsporters
https://archive.ph/I3EtE#selection-361.0-365.34
Reply
Wedstrijd 7, eliminatie staat op het spel dan verwacht je uiteraard dat de man die komende zomer een contract ter waarde van 300 miljoen gaat tekenen op staat en de wedstrijd over de streep trekt, dus gefeliciteerd Jay........bekijkt verbaast naar notities.......Caleb Martin.

Ik zeg Nuggets in 4.
Reply
Die Carlos Alcaraz wordt wel de nieuwe Nadal. Al lijkt zijn spel meer op dat van een Sampras. Hopelijk mept hij Djoko in de halve finale van de baan.
Reply
Jammer.
Reply
Herlings weer hard gevallen. Dat kan toch niet alleen maar pech zijn.

Die heeft straks aan het einde van zijn carrière nog niet de helft aan wereldtitels die hij zou moeten hebben.
Reply
benieuwd hoe lang hij er nu weer uit ligt.
is in principe wellicht de beste ooit, maar je moet wel op de motor blijven zitten!
Reply
Had beter kunnen gaan karten en daarna verhuizen naar Monaco.
Reply
Limburg Lions! De handbaltitel weer terug in Geleen!
Reply
Sommige NBA stats zijn wel degelijk significant. Jokic is de eerste speler ooit die zowel de meeste punten, rebounds als assists (absolute aantallen) heeft gemaakt in de playoffs. Zonder dat Denver lange reeksen heeft moeten spelen om te winnen. Die gast kan mikken op top-3 aller tijden.
Reply
De start van de spelerswisselingen begint vrij vroeg. Beal naar Suns, want verdediging is niet nodig als je elke avond 150 punten maakt, dat ging bij de Nets ook zo goed. Ik snap dat ze Chris Paul van de hand doen, maar voor 50 miljoen per jaar hadden ze toch een betere verdedigende SG kunnen halen. Wel benieuwd of Paul uiteindelijk bij de Lakers belandt met een vet minimum contract, kijken of LeBron na Howard een andere ster nog aan een titel kan helpen.

En Lillard lijkt Portland te gaan verlaten. Enigszins verrassend, maar blijkbaar is het bij hem toch gaan malen dat zijn carriere best wel mager is.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)