Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige sporten
Mwah, het is nog maar van 3 jaar terug dat Giannis voor aanvang van het seizoen kansloos was, want ze gingen toch geen 3 MVP titels op rij uitreiken aan iemand zonder kampioenschap. Nog steeds is de stand van het team van belang voor een individuele prijs (het wordt zelfs als extra argument gebruikt, want de Nuggets zijn nu 1st seed i.p.v. 6th) en hoor je nooit kritiek op het zwakste onderdeel van Jokic; zijn verdediging.

Het is prima dat hij hem dit jaar krijgt, want er is niemand anders, het is grappig dat iemand een reeks neerzet die weinig anderen hebben neergezet, maar straks net wel / net niet top 5 allertijden voor zijn positie gaat halen.
Reply
Bwa, het is nog vroeg. Jokic evolueert ook nog fysiek volop. Net wel lijkt me al een zekerheidje, hoor.
Reply
Hahaha, nietswinnaar Beune was net bezig uit te halen naar een collega schaatster toen de interviewer haar onderbrak, gediskwalificeerd omdat Beune niet weet hoe ze zich aan moet kleden.
Reply
Al is het wel ontzettend jammer, want het was een weergaloze rit.
Reply
Dus geen Joy voor het hele team.
Reply
(03-03-2023, 20:48)Willie Wrote: Hahaha, nietswinnaar Beune was net bezig uit te halen naar een collega schaatster toen de interviewer haar onderbrak, gediskwalificeerd omdat Beune niet weet hoe ze zich aan moet kleden.

En bij de mannen een junior die de concurrentie verpletterd, zegt wel wat over het niveau van de sport. Zelfde geldt voor meer sporten waar Nederlanders goed in zijn zoals dames hockey en autootje racen.
Reply
Hahaha, deze zelfhaat is zelfs mij onbekend.
[+] 4 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Afgelopen dinsdag een gesprek gehad met iemand die bij Red Bull werkt en heel mooie informatie gekregen hoe het allemaal werkt. In Milton Keys zit dus gedurende de race een compleet team in 4 rijen voor een scherm (schijnt grootste scherm van Europa te zijn). Onderste rij, daar zitten studenten alle radioverkeer van de concurrent af te luisteren en proberen codes te ontwarren. Voorbeeld: als een team roept B2A5FGTR om maar wat te zeggen, betekend dat er over 2 rondes een coureur naar binnen gaat om soft banden te gaan halen. Die studenten geven briefjes door naar de rij erachter en daar zit in het midden een strateeg die zijn mening weer doorgeeft aan de persoon erachter en helemaal bovenaan in de rij zit degene die de beslissingen neemt. Op iedere rij zitten mensen die alles volgen per detail. Een rij dus die studenten die codewoorden proberen te kraken, de rijen erachter hebben dan ieder een andere taak, van rekenen, bandenslijtage, etc.
Een ander leuk detail is dat de gebruikte verf resten bevat van fruit (appels/peren/pruimen/etc.), puur om de concurrent in de war te brengen, wanneer die bij een crash een stuk auto waar verf opzit in handen krijgen en dit laten analyseren. Kan me best voorstelllen, hoe verbaasd je kijkt, als je het analyserapport in handen krijgt en er staat op 0,1% Granny Smith en 0,05% gestoofde peer.
Reply
Britt Weerman. Het langste volk ter wereld moest 50 jaar wachten op een volgende medaille bij het hoogspringen voor dames.
Reply
Excuseer, het was 48 jaar bij de dames, maar Douwe Amels vond 46 jaar bij de mannen wel genoeg en won ook nog. Ook met Russen erbij was de kans groot dat er 2 medailles zouden worden behaald, heel knap.
Reply
Nederland goed gestart op de World Baseball Classic. Goedbetaalde miljonairs die een team vormen met halve amateurs en spelers met verschillende afkomst blijkt goed te kunnen werken, want steevast hoort Nederland bij de top 4 van de wereld.
Reply
Te voorbarig, want verliezen van Italië is gewoon slecht.
Reply
de barkley marathon begint weer.  Big Grin


Quote:The Barkley Marathons is an ultramarathon trail race held each year in Frozen Head State Park in Morgan County, Tennessee. The course, which varies from year to year, consists of five loops of the 20 miles course for a total of 100 miles (160 km). Some racers have claimed that it is longer. If runners complete three laps (60 miles, 97 km) this is known as the "fun run". Generally two of the first four loops are run clockwise and the other two counterclockwise. If multiple runners begin a fifth loop then they are sent off in alternating directions. The race is limited to a 60-hour period from the start of the first loop, and takes place in March or early April of each year.



dit ga ik de komende 60 uur toch wat volgen
Reply
wat een veldslag is die barkley marathon weer niet.
Reply
Ik zit ook intens te volgen, echt genieten!
Het ziet er momenteel goed uit, denk dat er dit jaar wel een of meerdere gaan finishen.
Reply
(16-03-2023, 11:21)teedeebee Wrote: Ik zit ook intens te volgen, echt genieten!
Het ziet er momenteel goed uit, denk dat er dit jaar wel een of meerdere gaan finishen.
ik hoop het. ziet er inderdaad goed uit.
en zeker voor Karel hoop ik het.

Laz die het niet kan laten bij start loop 4 nog te zeggen No Cop cars!
genieten
Reply
en the leader is out!

toen waren ze mogelijk nog met 6 of minder.
time will tell
Reply
Karel finished loop 4 als 3de.

nog 13,5 uur om loop 5 te halen...
Reply
De Barkley is over

Hulde aan de 3 finishers!

https://docs.google.com/spreadsheets/d/e...MV/pubhtml#
Reply
Knappe prestatie!
Reply
Komende zomer weer...


Quote:https://www.franeker.frl/kaatsstad/
Reply
Even genieten van alle Jake Paul haat. Moeten de incels weer iemand anders vinden waar ze zich op kunnen afrukken.
Reply
Inmiddels is de wedstrijd voor het Werelkampioenschap schaken een week aan de gang. Iedereen kent het verhaal wel: Carlsen wilde zijn titel niet langer verdedigen, waardoor we nu sowieso een nieuwe wereldkampioen krijgen. De vorige uitdager van Carlsen Nepomniatchi plaatste zich weer door het kandidadtentoernooi te winnen en de nummer twee Ding kreeg door de afmelding van Carlsen de overgebleven plek. Waar Nepo een beetje de wildcard van het schaakwereldje is, is Ding een enigma. In 2019 leek hij Carlsen naar de kroon te steken en was hij de favoriet om de nieuwe uitdager te worden. Toen kwam Corona. Hij moest in China vaak in islotaie/lockdown en kon weinig toernooien spelen. In de kandidatentoernooi in maart 2022, dat halverwege werd afgebroken vanwege de pandemie, zakte hij ineens door het ijs. Hij moest in China vaak in isolatie/lockdown en kon weinig toernooien spelen. De online toernooien waar hij aan mee kon doen waren vaak 's nachts en hij kreeg vaak te maken met internetproblemen waardoor hij veel wedstrijden verloor. Even dreigde hij qua rating zoveel te verliezen dat hij zelfs niet mee mocht doen aan het kandidaten toernooi. China organiseerde nog snel een groot binnenlands toernooi waar hij nog even flink kon winnen om zijn rating op kon vijzelen en de rest is geschiedenis.

En nu gaat het bij Ding ook wat anders. Vlak voor de tweekamp gaf hij in een interview aan dat hij te kampen heeft (gehad) met depressie omdat ook zijn relatie was beeindigd. Verder was hij heel open wie hem hielp in de voorbereidingen: Richard Rapport. Dat is iets wat eigenlijk nooit vooraf aangekondigd wordt. In de eerste partij kwam hij gelijk met een noviteit in de opening, die catastrofaal uitpakte en waarmee hij gelijk verloor. Ding oogde zeer aangeslagen en een snelle exit dreigde. De tweede partij eindigde in een remise maar na de rustdag kwam hij verbazingwekkend goed voor de dag. Hij speelde een goede partij en toen Nepo een klein foutje maakte zag je hem opveren en gelijk het initiatief pakken. Nepo verloor en even dacht ik dat het helemaal om zou slaan. In de vorige tweestrijd tegen Carlsen was het na de eerste verliespartij van Nepo ineens klaar. De volgende partijen werden gekenmerkt door grote blunders van de Rus en Carlsen speelde de partij makkelijk uit. Nu kwam hij gelijk terug in de vierde partij met een sterke overwinning.

Gisteren was de zesde partij en het werd een zegetocht van Ding. Een sterke Londenopening waar Nepo gelijk het initiatief weg moest geven en lijdzaam moest toezien hoe Ding de partij echt briljant afmaakte. Een totale masterclass waarbij zelf de commentatoren geen idee hadden wat er gebeurde maar wel door hadden dat Ding precies wist waar hij mee bezig was.

Het WK kreeg heel weinig aandacht vooraf. Zeer waarschijnlijk omdat Carlsen niet meedoet en ook de meer mediagenieke spelers niet. Inmiddels staat het 3-3 in een week met eigenlijk twee remontada's, vijf overwinningen en slechts een remise. Een tweekamp om van te smullen.
Reply
Ik snap dit niet, ik zei gisteren tegen mijn vriendin dat je in Boston geen limiettijd kan lopen en in het verleden een top8 klassering i.c.m. met een minimumtijd nodig was (Brinkman werd 16e), deze eisen zijn in het verleden opgesteld dus de AU wist toen wel hoe het werkte. Michel Butter heeft ooit eens een poging gewaagd om zich via Boston te kwalificeren. En ik het dus raar vond dat de NOS dit zo berichtte.

Maar blijkbaar hebben ze daar bij de AU geen actieve herinnering aan.

https://nos.nl/artikel/2471884-atletieku...-in-boston
Reply
Ben je ook voor de Kings, Willie? In de jaren 2000-2003 was dat echt het mooiste NBA-team. Nu is het allemaal wat klinischer en meer solide, maar nog steeds mooi. Warriors op 2-0 zetten nadat je al 17 jaar geen PO meer gezien hebt, faut le faire..
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)