Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige sporten
Buiten dat vond ik hem bijzonder arrogant voor de wedstrijd. Een terechte nederlaag. En los van het is wel een sport of geen sport discussie. Van die leg met die 9-darter kan ik gewoon genieten hoor.
Reply
Wel van het wk genoten. Vond hem zeer respectvol naar de tegenstander, maar hij kijkt vooral naar zichzelf en analyseert waar het mis ging. Maar mijn vrouw is blij dat het weer voorbij is.
Reply
(04-01-2023, 11:43)Indiaantje89 Wrote: Buiten dat vond ik hem bijzonder arrogant voor de wedstrijd. Een terechte nederlaag. En los van het is wel een sport of geen sport discussie. Van die leg met die 9-darter kan ik gewoon genieten hoor.

Mwah, dat is niet echt het geval geweest. Als altijd gaat MvG uit van zijn eigen kracht en analyseert hij heel nuchter dat als hij z'n niveau van het toernooi kan vasthouden de beker voor hem moet zijn. Andersom zei Smith niet bang te zijn voor MvG en gaf in dezelfde zin al aan dat MvG dat ook niet is voor hem. Logisch ook want voor de finale waren de toernooi statistieken van deze mannen vrijwel gelijk en flink beter dan elke andere deelnemer. Beide heren weten dat als ze hun hoge niveau kunnen halen ze een grote kans hebben om de beker te pakken. Helaas voor MvG gooit hij z'n zwakste pot van het toernooi in de finale tegen de beste tegenstander die hij heeft getroffen. En Smith gooide gewoon wat hij het hele toernooi al deed en won inderdaad terecht. Als twee goede spelers elkaar een aantal sets zo pushen als deze twee deden krijg je als kijker in ieder geval spektakel voorgeschoteld. Met die 9 darter leg als kers op de taart natuurlijk. Heel bijzonder om een 9 darter te missen en er niet voor terug te mogen komen omdat je tegenstander hem in dezelfde leg gooit. 

Wel weer nieuwsgierig naar de premier league line-up. Blijft een beetje gek dat het niet gewoon de eerste 8 van de ranglijst zijn. Al gaan er geruchten dat de PDC nadenkt over 10 of misschien zelfs 12 spelers.
[+] 1 user says Thank You to Piet Knaak for this post
Reply
Anish Giri wint Tata Steel Chess 2023! Na tweemaal een barrage te hebben verloren heeft ie hem nu eindelijk te pakken. Het is hem gegund. Begin van de dag stond ie nog een half punt achter op Abdusattorov, maar die verloor vandaag van Van Foreest en Giri versloeg zelf Rapport. Heel sterk toernooi waarin Giri won vande mondiale nummers 1 en 2: Carlsen en Ding.
Reply
Djokovic
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
Tom Brady stopt nu echt. Hij wordt tv-analyticus bij Fox voor 375 miljoen Dollar de komende 10 jaar. Tja, gestoorde bedragen.
Reply
(01-02-2023, 19:35)BigBird Wrote: Tom Brady stopt nu echt. Hij wordt tv-analyticus bij Fox voor 375 miljoen Dollar de komende 10 jaar. Tja, gestoorde bedragen.

Ik hoop dat hij daarmee sneller over Gisele heen komt.
Reply
(01-02-2023, 22:24)hythloth Wrote: Ik hoop dat hij daarmee sneller over Gisele heen komt.

"Phrasing"
Reply
Lebron James
Reply
James is fantastisch en na Jordan de beste basketbalspeler/atleet aller tijden, maar een Jordan zou fucking pissed geweest zijn dat hij de wedstrijd heeft verloren.
Reply
Maar dan zou James 24/7 pissed zijn. Die wedstrijd tegen de Celtics was zo'n beetje de laatste kans en toen ze die verloren vanwege een fout van de scheidsrechter was dat de dolk in de rest van het seizoen.

Maar de trades gaan weer lekker. Westbrook naar Utah, Durant (zeer waarschijnlijk voor een belachelijke hoeveelheid FRPs) naar Phoenix, Irving naar Dallas.

Edit: Brooklyn had KD, Kyrie en Harden en zitten nu opgescheept met een waardeloze Ben Simmons, Kyrie is een debiel, maar Ben Simmons is een fraudeur, ik had verwacht dat hij op zijn minst degelijk zou zijn in Brooklyn, maar het is een wandelende verliespost.
Reply
De Suns behouden bovendien Ayton, Paul en Booker. Als je dan de titel niet wint, ben je zowel als franchise als KD zijnde een fucking loser hoor.
Reply
Maar Ayton heeft er de helft van de tijd gewoon geen zin in, Paul is geen schim van zichzelf nadat hij 37 jaar oud werd. Booker als tweede optie is wel een absolute meerwaarde, Booker is de enige reden waarom ze nog mee doen.
Reply
En het is toch wel jammer dat Kyrie zo'n rare kwibus is, want:

https://streamable.com/4n97i7
Reply
Cuban verdient hem.
Reply
Quote:Phoenix Suns bevestigt transfer van Kevin Durant: topspeler gaat 43 miljoen euro per jaar verdienen


Prachtig, alsof zijn salaris onderdeel was van de onderhandeling en Durant dat zelf heeft onderhandeld. 

https://www.ad.nl/andere-sporten/phoenix...~a5d82e9b/
Reply
Bol.

Dit is ziek hard.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
D?
Reply
Wereldrecords vallen bij bosjes deze week, eerst was er de verbetering op de 3000 meter, wat sensationeel was. Vervolgens Bol en dat was meer dan senstationeel en Crouser vond het nodig om zijn kogelrecord met een halve meter te verbeteren en wat meer in lijn te brengen met zijn buitenrecord.
Reply
Zonet via de sportclub tickets kunnen kopen voor de Olympische Spelen in Parijs. 's Ochtends twee poulewedstrijden vrouwenhockey, in de namiddag de Olympische wegwedstrijd wielrennen en 's avonds drie wedstrijden beachvolley in een tijdelijk stadion onder de Eiffeltoren. Kijk er nu al naar uit!
Reply
Oh tof zeg!

Wat houdt een kaart voor de wegwedstrijd in? Rijden ze die op een afgesloten, betaald parcours? Of gaat het om een kaart op de tribune bij de finish o.i.d.
Reply
Heel tof! Binnenkort me ook maar eens verdiepen in hoe moeilijk ze het verkoopproces dit keer weer gemaakt hebben.
Reply
(22-02-2023, 09:42)matthijs603 Wrote: Oh tof zeg!

Wat houdt een kaart voor de wegwedstrijd in? Rijden ze die op een afgesloten, betaald parcours? Of gaat het om een kaart op de tribune bij de finish o.i.d.

Voor de wegwedstrijd hebben we geen tickets. Zag dat er wel tickets zijn om aan de finish (Pont d'Iéna) te kijken, maar wij gaan gewoon ergens aan het parcours proberen staan als namiddagvulling. Route is volgens mij verder nog niet bekend.
Reply
Het is wel grappig dat Jokic straks zijn derde MVP op rij gaat winnen; hij wordt dan de eerste sinds Larry Bird die dat voor elkaar krijgt, terwijl we sinds Bird absolute sterren hebben gehad, die m.i. horen in het allertijden team, maar Magic kreeg er geen 3 op een rij, Jordan kreeg er geen 3 op een rij, LeBron kreeg er geen 3 op een rij en Duncan (want fuck Karl Malone) kreeg er geen 3 op een rij. Bij Giannis werd voter fatigue van stal gehaald, want die mocht er ook geen 3 op een rij krijgen.
Reply
Als je als center gemiddeld een triple double haalt, dan zou het niet eens moeten uitmaken dat je team tot de sterkste van de competitie behoort. Ik vind alle winnaars sinds Harden in 2018 overigens wel terecht. De MVP beloont echt regelmaat en de bijdrage aan het collectief; het is veel meer dan vroeger een serieuze individuele prijs geworden en geen 'narrative'-dingetje of populariteitswedstrijd.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)