Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige sporten
Shimizu!
Reply
(11-02-2022, 12:45)Schobbeyak Wrote: Volgens mij kunnen we juist bij schaatsen, in ieder geval meer dan bij andere sporten, wel genieten van de klasse van buitenlanders zoals Van der Poel, Shani Davis en Johann Olav Koss.

Shani met een foto van Erben Wennemars op zijn koelkast om hem te weerhouden te snoepen Heart

[Image: hqdefault.jpg]
Reply
Jaren ‘90 wel het beste decennium qua internationaal schaatsen, wat een iconen reden er toen rond.
Reply
[Image: gianni_romme.jpg?itok=lNP4hxyg&timestamp=1614167474]
Reply
Als er een buitenlander de NL schaatwereld op z'n kop heeft gezet, is het Eric Heiden Lake Placid 1980. Die gast won gewoon alle gouden medailles op de betreffende Olympische Spelen. Nooit meer vertoond.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Eric_Heiden
Reply
Jawel, maar dat was voor mijn tijd.
Reply
Sowieso gaat het nooit meer beter worden dan deze schaatspakken

[Image: ?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8]
Reply
Tonny de Jong deed het ook lekker zonder schaatspak
Reply
Heeft die in de playboy gestaan?
Reply
Jij zit zeker op je werk dat je niet even googlet?
Reply
Ja, god, hoe google je naar 20 jaar geleden?

Ik ben overigens wel echt helemaal verliefd op Suzanne Schulting. Wat een moordwijf.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
We zitten niet op één lijn vandaag. Ik heb juist een crush op Irene Schouten.
Reply
Ik ga toch voor Antoinette de Jong qua crush. Past ook perfect bij mijn Heerenveense roots.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
ik vind in principe iedere schaatster ok.
allemaal een geweldig lichaam en een leuke kop, behalve............



sablikova.
Reply
Brons voor Kimberley Bos bij het skeleton. Eigenlijk verdienen alle deelnemers een medaille, wat een lef om met 125 km/u head first naar beneden te sleeën.
Reply
Mooie wedstrijd bij het skeleton, geweldige 4e run van Bos waarmee ze het brons pakt.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
Vanavond Superbowl. Ik volg het totaal niet, weet wie  tegen wie speelt en dat is het wel. Vind één wedstrijd van deze sport per jaar ook wel genoeg eigenlijk. Weet niet of ik het einde haal, ga met een fles wijn op de bank zitten en zie wel hoe lang ik het vol hou. 
Het thema van de halftime show is dit jaar hiphop en uiteraard tickets voor komend jaar verkopen want Live Nation.
Reply
Heb totaal niks met de NFL, maar deze half-time show ga ik wel live kijken. Al vermoed ik nul komma nul scherpe randjes.
Reply
Kneegate?
Reply
Volgens mij is er een live-vertraging van 5 seconden, dus de NFL kan makkelijk iets niet laten zien tijdens de show.
Reply
Dus toch!
Reply
ik snap t niet
erin jackson verprutst haar 500 m bij de trials.
bowe geeft haar plek af zodat jackson toch kan rijden
jackson wint goud, prachtig verhaal


maar bowe heeft ook gewoon de 500 gereden???!!
Reply
Door uitvallers bij andere landen kon Bowe alsnog deelnemen.
Reply
Ik ben benieuwd naar de gevolgen van de CAS uitspraak in de zaak Valieva, het CAS lijkt het er vooral op te gooien dat ze een minderjarige in bescherming moeten nemen, wat an sich te billijken is, maar waarom zou het IOC dan de leeftijd voor deelname in het vervolg niet op 18 jaar leggen?
Reply
Ligt de verantwoordelijkheid daarvoor ook niet primair bij de nationale sportbonden? Als het Russisch Olympisch Comitee vindt dat zij een minderjarige moeten afvaardigen, dan moeten zij toch ook gewoon handelen naar de maatregelen die worden getroffen bij een positieve test.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)