Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4.25 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Overige sporten
NFL seizoen is vannacht weer begonnen Cool
Reply
Brady kan beter terug naar zijn lekkere vrouw, die eigenlijk niet zo lekker is, een beetje op een man lijkt.

Maar Jokic en Jamal weten wel hoe ze met een schutterende Kahwi en George om moeten gaan. Gelukkig voor de Clippers fans was het reguliere seizoen maar een opwarmertje......oh wacht.
Reply
En ondertussen: wtf is Miami aan het doen, 10-1 in de playoffs is bruut.
Reply
Werkelijk ongekend!

Aardige comeback ook vannacht. Heel knap!
Reply
https://www.ad.nl/darts/van-barneveld-pa...~aac02736/

#Barneyarmy =)
Reply
Barney's nieuwe manager laat deze quote even optekenen op RTL7:

Quote:Als hij van die superslechte en irritante interviews geeft met dat eeuwige gezeik over zijn diabetes, het vele reizen en dat hij dood wil, dan is dat de dag dat ik er meteen mee stop om hem te helpen. Hij moet positief blijven en deze kans met beide handen aangrijpen. En anders rot hij maar op.
[+] 5 users say Thank You to Loov for this post
Reply
Kansloos. Wel heerlijk en terecht de opmerking van die manager.
Reply
Blijft bijzonder, je bent eind jaren 90 de dartskoning van Nederland, je zorgt er zo'n beetje in je eentje voor dat darts niet langer meer alleen een spelletje in het VK is, maar het uitgroeit tot een bredere sport, je wint nog een paar keer hele belangrijke titels, maar wat tegenwoordig als eerste binnenschiet als je de naam van Barneveld hoort is "oh, daar heb je die zeikvent ook weer"
Reply
Het Metallicasyndroom
Reply
Ongeacht Barney’s gezever zou ik een manager die zulke uitspraken doet direct de laan uitsturen. In plaats van je belangen te behartigen zeikt ie je op tv af. Ongeschikt.
Reply
Eigenlijk is darten de sportequivalent van dit forum, ook nog zo`n parallel universum met een eigen realiteit.
Reply
(24-09-2020, 09:13)Piet Knaak Wrote: Ongeacht Barney’s gezever zou ik een manager die zulke uitspraken doet direct de laan uitsturen. In plaats van je belangen te behartigen zeikt ie je op tv af. Ongeschikt.

Ik denk dat er deze week ook wel wat mensen in het nieuws zijn geweest die zo'n manager wel hadden kunnen gebruiken.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Well played

https://www.ad.nl/darts/barney-neemt-bn-...~af6bbde7/
Reply
Miami heeft er voor gevochten, maar het was onvoldoende. Maar het lijkt net alsof James niet mee doet zo kalm als hij zich houdt en dan staan er toch 33 punten, 9 assists en 9 rebounds op het bord en zit er ook nog een block en steal bij.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
AD is de échte defensieve speler van het jaar en de bubbel heeft hen geholpen om er fysiek helemaal te kunnen staan, i.p.v. bij Play-offs na een slopend regulier seizoen.

Davis wordt volgens mij ook de MVP van de finals en dat zegt veel over James, die in principe nog steeds Jordan wil inhalen. Misschien heeft de bubbel ervoor gezorgd dat hij vrede neemt met een historische tweede plek en plaatst hij daardoor meer dan ooit het team voorop. Bij Cleveland had hij nooit zo'n goede partner en bij Miami was de kwaliteit zo groot, dat dat team zich kon permitteren dat James, Wade en Bosch onder elkaar uitvochten wie de beste was.

Toch valt er iets te zeggen voor James als MVP van alles dit seizoen. De kerel opereert als een fucking point guard en regisseert het hele spel van de Lakers. Dat uit zich niet altijd in statistieken, maar zijn team speelt wel het beste basketbal en gaat straks de titel winnen.
Reply
Jimmy Butler.
Reply
Die was lekker op dreef. Danny Green kan ondertussen een flat bouwen.

Maar AD, wtf, Adebayo heeft een excuus waarom hij niet meedoet.
Reply
Niet de leukste wedstrijd om te zien, heel veel slordigheden, maar AD op Butler en James op Adebayo was slim.

Wel de spannendste wedstrijd tot nu toe.

En Finals MVP wordt natuurlijk Caldwell-Pope, die fucking 3 na, wat was het 10(?) door de Lakers gemiste 3 punters in het 4e kwart
Reply
Morris speelt zondag niet. Gebroken kaak.

Jezus wat een domme bal, maar wat een wedstrijd.
Reply
Rafael Nadal.

Onderschatte en ondergewaardeerde speler. Absolute waanzin wat die gast doet.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Nou ja... het is niet overdreven om hem te zien als de grootste ooit. Hij won geen enkel van zijn grand slams toevallig, wat van Djokovic en Federer niet gezegd kan worden, precies als gevolg van Nadals dominantie op gravel.

Qua stijl ook zo ongelofelijk... zoveel overgave en pijn in dat spel, niet normaal. Ik heb al jaren geen tijd meer om tennis te kijken, wat ik best jammer vind. Op een blauwe maandag heb ik die sport zelfs nog beoefend.
Reply
(11-10-2020, 17:52)Schobbeyak Wrote: Rafael Nadal.

Onderschatte en ondergewaardeerde speler. Absolute waanzin wat die gast doet.
Hoezo onderschat? Denk dat veel tennis liefhebbers hem hoog hebben zitten. Pracht techniek ook.
Reply
Zeker, maar op basis van cijfers is Nadal de beste ooit. Dat is toch moeilijk de consensus te noemen die heerst.

Ik vind het echt bizar dat iemand die op de top van zijn kunnen zo’n zware blessure heeft gekregen, ondanks dat, in zijn nadagen nog iedereen naar huis slaat.
Reply
En de Heat viel deze wedstrijd volledig uit elkaar en dan blijkt Jimmy Butler nog niet zo ver dat hij er alsnog boven uit stijgt en LeBron zijn basisniveau ontzettend hoog is.

Maar Miami kan nog veel plezier gaan beleven aan dit team, wie zouden ze daar nog bij kunnen zetten?
Reply
Giannis...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)