Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
(24-05-2023, 14:36)metal bouwie Wrote:
(24-05-2023, 14:28)Willie Wrote: En misschien domme vraag, hoeveel clubiconen zijn er eigenlijk wel als trainer bij hun club geslaagd? Voorbeelden als Jansen en van Hanegem bij Feyenoord, Cruijff bij Barcelona...... of in het buitenland met Guardiola bij Barcelona als extreem voorbeeld.

Koeman bij Feyenoord vind ik niet tellen.

Edit: van Bronckhorst mag ook wel mee, al hebben zijn jaren als speler bij mij geen onuitwisbare indruk achtergelaten, maar het is sowieso geen opvallend persoon natuurlijk.
Frank de Boer en cocu hebben het ook niet onaardig gedaan toch?

Puur gekeken naar z'n prijzenkast en het spelersmateriaal dat er was absoluut. Anderzijds waren het wel kampioenschappen met lage punten aantallen en grotendeels voetbal dat niet om aan te gluren was. Onderaan de streep heeft FdB met 5 jaar op rij CL voetbal wel een financiële fundering kunnen leggen waar zijn opvolgers weer van hebben kunnen profiteren. Altijd een beetje mixed feelings gehouden bij zijn periode bij Ajax.
Reply
Slot ook zo goed als vertrokken
Reply
Van Nistelrooy dus zelf vertrokken. Het gesprek dat de spelers hadden zal de druppel zijn geweest, misschien hadden de spelers een weekje kunnen wachten. Laatste 15 wedstrijden niet verloren geloof ik waarvan maar 2 keer gelijk, dan kun je een weekje later ook je ongenoegen laten blijken zou je zeggen.
Reply
Wat ik las dat Van Nistelrooij vooral gevallen is over het feit dat (de inhoud) van dat gesprek gelekt is. En niet zozeer de onenigheid die er is.
Reply
(24-05-2023, 18:33)metal bouwie Wrote: Slot ook zo goed als vertrokken

Naar welke club? Spurs of toch iets anders?
Reply
Ajax
Reply
(24-05-2023, 19:02)Timothy\s Monster Wrote:
(24-05-2023, 18:33)metal bouwie Wrote: Slot ook zo goed als vertrokken

Naar welke club? Spurs of toch iets anders?
Vandaag was overleg tussen club en slot voor opwaardering contract. Maar volgens Rijnmond heeft slot aangegeven naar Spurs te willen.
Reply
Toch wel jammer vind ik. Juist CL met feyenoord, en elftal nog beter maken was een mooie uitdaging geweest.
Reply
Bericht op Rijnmond is zojuist verwijderd.
Reply
Wat zijn wij mannen toch sneu.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/aja...~a4f1233e/
Reply
Wat een bullshit
Reply
Bij PSV blijven Brands en Stewart ongeveer alleen over samen met de kantinedame en de persvoorlichter. Bij Ajax gaat de gehele raad van bestuur op de loop. Dat clubje gasten vertegenwoordigd ongeveer 75% van alle Ajax aandelen. Zoiets mag je gerust rampzalig noemen. Dat er na 't kampioenschap van Feyenoord een soort van rem op 't succes kan ontstaan is ook nog een mogelijkheid ondertussen. Slot kan moeilijk in Nederland blijven. Gaat ie naar Ajax dan lijkt me de beer los. PSV zou misschien nog kunnen, maar of die net zoveel als Tottenham kunnen bieden? Misschien...? De aanvoerder kan bv ook mee gaan. Je haalt zo wel wat binnen en 't Nederlandse voetbal internationaal gezien overeind houden zou ook niet zo gek zijn denk ik.
Reply
(24-05-2023, 18:33)metal bouwie Wrote: Slot ook zo goed als vertrokken

Volgens VI blijft die toch wel.
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
(25-05-2023, 08:20)Fenderboy Wrote: Bij PSV blijven Brands en Stewart ongeveer alleen over samen met de kantinedame en de persvoorlichter. Bij Ajax gaat de gehele raad van bestuur op de loop. Dat clubje gasten vertegenwoordigd ongeveer 75% van alle Ajax aandelen. Zoiets mag je gerust rampzalig noemen. Dat er na 't kampioenschap van Feyenoord een soort van rem op 't succes kan ontstaan is ook nog een mogelijkheid ondertussen. Slot kan moeilijk in Nederland blijven. Gaat ie naar Ajax dan lijkt me de beer los. PSV zou misschien nog kunnen, maar of die net zoveel als Tottenham kunnen bieden? Misschien...? De aanvoerder kan bv ook mee gaan. Je haalt zo wel wat binnen en 't Nederlandse voetbal internationaal gezien overeind houden zou ook niet zo gek zijn denk ik.

Slot en Kökcu naar PSV? Dat is een leuk idee, maar totale science fiction.
Reply
Slot blijft dus toch.
Reply
(25-05-2023, 09:06)BigBird Wrote: Slot blijft dus toch.

Dan kan er een slotje op!
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Dat Slot blijft lijkt me wel 't meest opvallende positieve nieuws van vandaag. Had daar niet op gerekend. Men zal bij Tottenham meerdere kandidaten in beeld hebben gehad + er zijn meer investeerders ingestapt nadat alle seizoenskaarten zo snel waren uitverkocht.
Reply
(25-05-2023, 10:48)Fenderboy Wrote: Dat Slot blijft lijkt me wel 't meest opvallende positieve nieuws van vandaag. Had daar niet op gerekend. Men zal bij Tottenham meerdere kandidaten hebben overwogen en er zijn meer investeerders ingestapt nadat alle seizoenskaarten zo snel waren uitverkocht.
Die komen echt nog wel 3x aankloppen hoor. Het is pas Mei. 

Mensen bedenken zich nergens zo snel als in het voetbal.
Reply
Iniesta zoekt een club @KoS
Reply
Periode Yilmaz bij Fortuna geen succes: spits heeft laatste duel al gespeeld https://www.nu.nl/voetbal/6265160/period...peeld.html

Goh verrassend…
Reply
En de trainer is gelukkig ook weg na dit seizoen.
Reply
Die trainer heeft het niet onaardig gedaan, toch?
Reply
(26-05-2023, 08:48)Schobbeyak Wrote: Die trainer heeft het niet onaardig gedaan, toch?

Maar het is wel een ontzettende mafklapper, die voor veel onrust zorgt.
Reply
Iedereen bij Fortuna zittende op de tribune achter de selektiezitjes ergerde zich kapot aan dat overspannen gedrag van deze trainer. Resultaten qua positiespel + verbeteringen qua loop en baltechniek of de fysieke gesteldheid dienden toch altijd tijdens trainingen, stages en sportschoolsessies te ontstaan? Vroeg me ook al af: had deze 'spring in 't vel' tijdens wedstrijden dan nog zoveel extra 's toe te voegen? Volgens mij zal welke selectie dan ook soepeler/effecienter blijven functioneren, wanneer de trainer ook op z 'n tijd vertrouwen en overwicht uitstraald.
Reply
https://twitter.com/Dykao15/status/1661742398559625217
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)