Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
De traditionele drie mogen dus op zoek naar een nieuwe trainer als ik de geruchten mag geloven.
Reply
(22-05-2023, 09:28)BigBird Wrote: De traditionele drie mogen dus op zoek naar een nieuwe trainer als ik de geruchten mag geloven.
Slot naar Engeland?
Heitinga weg bij ajax
en ook Ruud weg dan?
Reply
Zou het wel grappig vinden als Bosz naar Feyenoord gaat.

Maar zou er geen andere club dan de Spurs zijn voor Slot, ik heb niet het idee dat daar iets te halen is voor hem, al kan je het na dit seizoen ook niet veel slechter doen, ook niet zonder Son en Kane.
Reply
(22-05-2023, 10:07)Willie Wrote: Zou het wel grappig vinden als Bosz naar Feyenoord gaat.

Maar zou er geen andere club dan de Spurs zijn voor Slot, ik heb niet het idee dat daar iets te halen is voor hem, al kan je het na dit seizoen ook niet veel slechter doen, ook niet zonder Son en Kane.

Wellicht weegt het financiële aspect bij Slot wat zwaarder mee dan bij sommige andere trainers die een lucratievere actieve voetballoopbaan hebben gehad. Ik zou zeggen nog een seizoen blijven, een tweede kampioenschap en overwinteren in de CL, dan komt er een standbeeld voor de Kuip en in een eventueel nieuw stadion een naar hem vernoemde tribune.
[+] 1 user says Thank You to jodocus for this post
Reply
(22-05-2023, 09:28)BigBird Wrote: De traditionele drie mogen dus op zoek naar een nieuwe trainer als ik de geruchten mag geloven.
Zolang Van Bommel maar in antwerpen blijft mag er gebeuren wat ze willen Big Grin
Reply
(22-05-2023, 11:06)jodocus Wrote:
(22-05-2023, 10:07)Willie Wrote: Zou het wel grappig vinden als Bosz naar Feyenoord gaat.

Maar zou er geen andere club dan de Spurs zijn voor Slot, ik heb niet het idee dat daar iets te halen is voor hem, al kan je het na dit seizoen ook niet veel slechter doen, ook niet zonder Son en Kane.

Wellicht weegt het financiële aspect bij Slot wat zwaarder mee dan bij sommige andere trainers die een lucratievere actieve voetballoopbaan hebben gehad. Ik zou zeggen nog een seizoen blijven, een tweede kampioenschap en overwinteren in de CL, dan komt er een standbeeld voor de Kuip en in een eventueel nieuw stadion een naar hem vernoemde tribune.

Spurs an sich is 6 stappen vooruit, bij Feyenoord is het afbreukrisico enorm, volgend jaar krijg je weer een selectie die voor de helft nieuw is, als je dan derde of vierde wordt en in de CL 5 keer van de mat geveegd wordt dan ben je ook niet meer de trainer die bovenaan staat.

Maar waar Ten Hag tenminste nog Europees voetbal had om het vertrouwen terug te kunnen krijgen van de supporters, lijken de Spurs overal naast te pissen. Maar de club zal nog genoeg geld hebben en Slot kan ook een wat vrijere hand afdwingen.

En met 3 uurtjes staat hij weer in Rotterdam centrum, Londen is niet zo ver.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Is voor Slot ook wel een goed moment om in te stappen bij Spurs. Kan zich volledig focussen op de competitie en aangezien het nu zo slecht gaat kan die genoeg eisen.

En Slot heeft zelf al eens aangegeven vooral een trainer is die wat opbouwt. Consolideren gaf die zelf aan minder goed te beheersen. En dan speelt, wat Willie ook al aangeeft, het afbreukrisico mee.
Zelf denk ik dat Feyenoord nog wel een sportieve stap kan maken. Twee goede buitenspelers erbij (alhoewel paixao er al aankomt dus misschien volstaat één), Kokcu weg rest bij elkaar houden en je gaat weer meedoen om de titel. CL overwinteren lijkt mij niet realistisch maar 3e plek moet haalbaar zijn (zeker als je in pot 1 komt).
Reply
PSV brandt weer eens een clubicoon op
Reply
Per direct weg? WTF zeg.
Reply
Die jongen is 2e geworden met CL en de beker geworden. Dan is er achter de schermen toch wel e.e.a. aan de hand geweest lijkt me. Naar buiten een rustige trainer.
Reply
(24-05-2023, 13:29)BigBird Wrote: Die jongen is 2e geworden met CL en de beker geworden. Dan is er achter de schermen toch wel e.e.a. aan de hand geweest lijkt me. Naar buiten een rustige trainer.

Afgelopen week werd toch bekend dat de assistenten en Ruud ongeveer op voet van oorlog leven, als "bepalende" spelers dan ook een gesprek met Brands opeisen om hun beklag te doen dan speelt er wel meer dan e.e.a.

De resultaten zijn niet de reden, het lijkt er op alsof Ruud niet communiceert.
Reply
(24-05-2023, 13:29)BigBird Wrote: Die jongen is 2e geworden met CL en de beker geworden. Dan is er achter de schermen toch wel e.e.a. aan de hand geweest lijkt me. Naar buiten een rustige trainer.

Die tweede plek is nog lang niet zeker. Sterker nog: Ik heb er een hard hoofd in. Kennelijk zat er communicatief ook iets niet lekker, weet niet wat. Maar voetballend is het dit seizoen wel heel matig bij PSV. Er zit geen voetbal in én verdedigend is het ook nog eens zo lek als een mandje.
Reply
En misschien domme vraag, hoeveel clubiconen zijn er eigenlijk wel als trainer bij hun club geslaagd? Voorbeelden als Jansen en van Hanegem bij Feyenoord, Cruijff bij Barcelona...... of in het buitenland met Guardiola bij Barcelona als extreem voorbeeld.

Koeman bij Feyenoord vind ik niet tellen.

Edit: van Bronckhorst mag ook wel mee, al hebben zijn jaren als speler bij mij geen onuitwisbare indruk achtergelaten, maar het is sowieso geen opvallend persoon natuurlijk.
Reply
(24-05-2023, 14:15)Schobbeyak Wrote:
(24-05-2023, 13:29)BigBird Wrote: Die jongen is 2e geworden met CL en de beker geworden. Dan is er achter de schermen toch wel e.e.a. aan de hand geweest lijkt me. Naar buiten een rustige trainer.

Die tweede plek is nog lang niet zeker. Sterker nog: Ik heb er een hard hoofd in. Kennelijk zat er communicatief ook iets niet lekker, weet niet wat. Maar voetballend is het dit seizoen wel heel matig bij PSV. Er zit geen voetbal in én verdedigend is het ook nog eens zo lek als een mandje.

2de plek is inderdaad nog niet zeker. Ik zie AZ wel van PSV winnen, maar Twente ook van Ajax eerlijk gezegd :p
Reply
(24-05-2023, 14:28)Willie Wrote: En misschien domme vraag, hoeveel clubiconen zijn er eigenlijk wel als trainer bij hun club geslaagd? Voorbeelden als Jansen en van Hanegem bij Feyenoord, Cruijff bij Barcelona...... of in het buitenland met Guardiola bij Barcelona als extreem voorbeeld.

Koeman bij Feyenoord vind ik niet tellen.

Edit: van Bronckhorst mag ook wel mee, al hebben zijn jaren als speler bij mij geen onuitwisbare indruk achtergelaten, maar het is sowieso geen opvallend persoon natuurlijk.
Frank de Boer en cocu hebben het ook niet onaardig gedaan toch?
Reply
Frank de Boer heeft Europees toch helemaal niks gepresteerd met Ajax?
Reply
(24-05-2023, 14:41)Timothy\s Monster Wrote: Frank de Boer heeft Europees toch helemaal niks gepresteerd met Ajax?

Tja, wat is slagen. 4x op rij kampioen worden na 7 jaar niet kampioen te zijn geweest is een prima prestatie. Europees slechts incidentele succesjes.
Reply
(24-05-2023, 14:41)Timothy\s Monster Wrote: Frank de Boer heeft Europees toch helemaal niks gepresteerd met Ajax?
Vier landstitels op rij (na droogte van enkele jaren) mag je toch minimaal wel bestempelen als 'niet onaardig '.
Reply
Damn... dit is toch bizar in alles? Irritaties en dat het niet lekker gaat, opstappen of ontslag... prima. Maar serieus een wedstrijd voor het einde van het seizoen? Onbegrijpelijk hoor, welke kant dan ook
Reply
Een goed paard is nog geen goede ruiter, getuigt ook de trainerscarriere van Andrea Pirlo.

Toch vreemd dat Van Nistelrooij niet beter gecoacht is binnen PSV. Als communicatie een verbeterpunt was, dan was dat in zijn tijd bij Jong PSV toch ook wel opgevallen?
Reply
Hij zal wel een voorhoede speler op de tenen hebben getrapt toen hij een youtube filmpje naar hem heeft geappt hoe je wel een doelpunt moet scoren tegen een tegenstander die er toe doet.  Big Grin
Reply
(24-05-2023, 15:14)Indiaantje89 Wrote: Damn... dit is toch bizar in alles? Irritaties en dat het niet lekker gaat, opstappen of ontslag... prima. Maar serieus een wedstrijd voor het einde van het seizoen? Onbegrijpelijk hoor, welke kant dan ook

Moet je dan nog voor de buitenwereld bij elkaar blijven terwijl intern al duidelijk is dat je uit elkaar gaat? Onvrede lag blijkbaar ook voor groot deel bij spelersgroep, dan is het helemaal goed om per direct uit elkaar te gaan. Zeker met nog zo'n belangrijke laatste wedstrijd voor de boeg.

Maar het is wel sneu voor van Nistelrooy. Gaf vorig seizoen al aan nog niet capabel te zijn als hoofdtrainer. Op aandringen van directie toch ingestapt en dan zo cru je gelijk krijgen.
Reply
(24-05-2023, 15:14)Gunnar Wrote: Een goed paard is nog geen goede ruiter, getuigt ook de trainerscarriere van Andrea Pirlo.

Toch vreemd dat Van Nistelrooij niet beter gecoacht is binnen PSV. Als communicatie een verbeterpunt was, dan was dat in zijn tijd bij Jong PSV toch ook wel opgevallen?
Maar in je eerste seizoen 2 prijzen pakken (JC schaal + KNVB Beker). Je hebt nog alle kans op plek 2 in de Eredivisie en optie tot CL voetbal. 

Dat is toch best goed voor een eerste seizoen voor een debuterende trainer/coach.  Je kan toch niet alleen maar eerste of kampioen worden.
Reply
(24-05-2023, 15:28)metal bouwie Wrote:
(24-05-2023, 15:14)Indiaantje89 Wrote: Damn... dit is toch bizar in alles? Irritaties en dat het niet lekker gaat, opstappen of ontslag... prima. Maar serieus een wedstrijd voor het einde van het seizoen? Onbegrijpelijk hoor, welke kant dan ook

Moet je dan nog voor de buitenwereld bij elkaar blijven terwijl intern al duidelijk is dat je uit elkaar gaat? Onvrede lag blijkbaar ook voor groot deel bij spelersgroep, dan is het helemaal goed om per direct uit elkaar te gaan. Zeker met nog zo'n belangrijke laatste wedstrijd voor de boeg.

Maar het is wel sneu voor van Nistelrooy. Gaf vorig seizoen al aan nog niet capabel te zijn als hoofdtrainer. Op aandringen van directie toch ingestapt en dan zo cru je gelijk krijgen.
Ik ben van mening van wel ja. Je staat notabene voor een van de 2 belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Ook al werkt het niet, of zie je het uit elkaar gaan. Neem dan verantwoordelijk en probeer op zijn minst er alles aan te doen om die wedstrijd nog te pakken.
Reply
Volgend jaar gewoon Reiziger voor de groep.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)