Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
Een keer met de trein naar De kuip. Zit vanaf assen de trein al voor meer dan de helft vol met Feyenoord supporters. Gemiddelde ochtendspits is rustiger in de trein.
Reply
Vannacht iemand die om half 5 's nachts Hand in Hand Kameraden ging zingen in zn tuin in de binnenstad van Harderwijk.

Ik heb vandaag mijn Feyenoord-shirt aan en al de hele dag de liedjes in mijn hoofd. Iemand die vanuit de auto zijn raampje open doet en "Kampioenen!!" naar me roept terwijl ik naar mijn moeder fiets. Nu al een hele mooie dag.
Reply
Makkelijke wedstrijd
Reply
Kokcu-Slot. Zo mooi.
Reply
Een terechte een waardige kampioen. Chapeau, gefeliciteerd en maak er nog een mooie dag/nacht van.
Reply
<3
Reply
Jaja wat een prachtig seizoen. De wedstrijd was niet bijzonder, maar toch gewoon vrij gemakkelijk gewonnen.

Wat een mooi team hebben ze neergezet, niet eens de eerste 11, maar ook een hele hoop reserve spelers die belangrijk zijn geweest en nooit hebben verzaakt. En een hoop jongens uit eigen jeugd. Wat mooi.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
Het begrip terechte kampioen was nog nooit zo treffend. Prachtig.
Reply
Net de huldiging gezien, en wat was dit prachtig mooi. Maar meen weten geen rotzooi, geen rellen, uitzinnige menigte, van jong tot oud, allerlei culturen door elkaar, niks gehoord over joden of Amsterdam, ernstige zieke mensen nog de tijd van hun leven kunnen geven. Man man wat is dit toch mooi, en laat voor mij zien waarom ik zo van de club kan houden. Ook de mooiste clubliederen van het land. Ook een brok in de keel gehad hoe ze die clip hadden gemaakt met het Rotterdams Philharmonisch Orkest. Prachtig dat ze dit weer opgepakt hebben. Maar ook hoe ze het ruige hardcore afkomstig uit eigen stad zo omarmt hebben en kunnen verweven in de clubcultuur. Maar ook weer een hele nieuwe generatie aan rappers die voor deze club klaarstaan. Er zit gewoon zoveel in deze club, en dit weekend was gewoon een visitekaartje voor de club en de stad Rotterdam.
[+] 4 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
Viel de kater mee, Indiaan?
Mooie beelden gezien vandaag.
Reply
gefeliciteerd aan alle feyenoord fans
verdiende kampioen
Reply
https://archive.ph/JihlM
Reply
Mooie gozer altijd, Rijkaard. En ook wel goed dat ie zich heeft teruggetrokken.
Reply
(16-05-2023, 09:34)Schobbeyak Wrote: Mooie gozer altijd, Rijkaard. En ook wel goed dat ie zich heeft teruggetrokken.

Vooral omdat hij Pixies fan is.
Reply
We zien het nu allemaal wel aankomen, toch? PSV in de voorrondes Champions League tegen Antwerp er thuis met 0-1 er af en dan een uitzinnige Mark van Bommel in het Philips Stadion.
Reply
De kater is weg maar lichaam wil vandaag nog niet echt meewerken. Vooral veel spierpijn van het vele staan en lopen. Maar het waren weer twee geweldige dagen in Rotterdam. Ik had eigenlijk verwacht dat het allemaal wat minder intens beleefd zou worden als in 2017 maar uiteindelijk overtrof deze de vorige keer.
Waar dat aan ligt? Ik denk omdat het nu veel meer een teamprestatie geweest is. Waar het de vorige keer vooral om Kuijt draaide was het nu het gehele team én supporters die onderdeel zijn van het succes.

Dat Bijlow en Kokcu tijd namen voor patienten van Ambulance wens maakte het extra mooi. Zwager heeft daar paar weken geleden ook in gelegen dus heb van dichtbij meegemaakt hoe waardevol dit voor deze personen geweest is.

Vandaag helaas nog even werken en dan vakantie. Op naar volgende feestje met veel vuurwerk: Rammstein in Vilnius.
Reply
Gefeliciteerd nog aan alle Feyenoorders! Meer dan verdiende titel, knappe prestatie.
Reply
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/vd-vaart...ken/419091

Nederlandse voetbalanalisten…
Reply
Hij zegt niet heel veel geks toch? Data als basis voor scouting en tactieken prima maar bij mij moet je ook voor/tijdens/na de wedstrijd niet aankomen met die al die "expected" bullcrap want dat zegt echt helemaal niks. Data vertelt niet hoe een speler op de wedstrijddag uit zijn bed gekomen is.
Reply
(17-05-2023, 10:16)Gerblansky Wrote: Hij zegt niet heel veel geks toch? Data als basis voor scouting en tactieken prima maar bij mij moet je ook voor/tijdens/na de wedstrijd niet aankomen met die al die "expected" bullcrap want dat zegt echt helemaal niks. Data vertelt niet hoe een speler op de wedstrijddag uit zijn bed gekomen is.


Letterlijk uit het stuk: 

'Ja, maar te weinig assists', kreeg ik te horen. Kan hij er wat aan doen dat de spits elke keer over kopt? Zijn daar ook data van?" Databureaus gebruiken daarvoor overigens de term expected assist (xA): de waarschijnlijkheid dat een voltooide pass een assist wordt.

Hij heeft dus geen enkel idee. 
Reply
Hij komt regelmatig niet uit zijn woorden en nog opvallender vind ik dat hij consequent zijn eigen opmerkingen binnen 5 minuten is vergeten.
Reply
Ik vind Vd Vaart wel lachen als ultieme beroepszuurpruim annex Zlatan-heeft-20-jaar-geleden-mijn-lief-binnengedraaid-en-nu-ben-ik-een-papzak-en-neem-ik-wraak-op-de-wereld-figuur.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Staat wel een aardig stuk over Frenkie de Jong in de Volkskrant. De conclusie is eigenlijk dat Frenkie maar op 1 positie uit de voeten kan, maar dat zo verschrikkelijk goed kan dat je hem altijd op die positie moet zetten en dat Barcelona daar na 4 jaar ook achter is.
Reply
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/wed...~aa01a33c/

Tijd voor een apart voetbalhooligan topic?
Reply
Wordt nog een leuk slotweekend.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)