Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
(26-04-2023, 10:20)Schobbeyak Wrote: Ik heb daar wel mijn twijfels bij. ESPN heeft het namelijk wel goed voor elkaar. Over het algemeen hebben ze goede, inhoudelijke analisten, sterke commentatoren (Mark van Rijswijk en Vincent Schildkamp) en blijven ze ook wel verversen zodat je niet altijd naar dezelfde mensen zit te kijken. Milan van Dongen en Fresia vind ik prettige presentatoren.

Als je ziet hoe Veronica het bijvoorbeeld aanpakt met de CL of ViaPlay met de Premier League ga ik er niet automatisch vanuit dat het maar beter wordt.

Ik vind het wel een goede ontwikkeling dat volksport nummer één straks weer voor iedereen te zien is. Clubs worden er bovendien ook beter van dus ik vind het een prima deal. Al het geouwehoer er omheen interesseert mij toch niet en kijk ik dus ook niet, zelfs voor- tussen- en nabeschouwing niet. 

Wel is een looptijd van 10 jaar extreem lang. Nu klinkt het als een mooi bedrag maar over 10 jaar stelt dit bedrag niks meer voor.
Reply
Ja, dat zou mooi zijn. Maar het wordt alsnog een betaalzender, toch?
Reply
Dit gaat gewoon achter de paywall hoor als het doorgaat. En dan zal de ESPN inboedel ook wel meeverhuizen, dus we zijn nog lang niet van Jan-Joost af.
Reply
In berichtgeving wordt gesproken dat ze het via het open net beschikbaar willen stellen. Dat is in ieder geval beter dan de plannen van ESPN om het weer volledig achter de paywall te plaatsen.
Reply
Wat een treurige wedstrijd. Dat er nog 22 man op het veld staan is eigenlijk ook een schande en gebrek aan gezag.

We staken een wedstrijd om een bekertje bier, en terecht. Maar treed hier toch ook tegen op KNVB... vreselijk dit.
[+] 3 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
2 Getafe elftallen.
Reply
Met Schreuder hadden ze de beker gewonnen
Reply
Jezus wat was dit slecht. Ik heb hem na de eerste helft even uitgezet en in de verlenging weer ingeschakeld. Ook dat was vrij matig. Net als de penalties overigens. Na zo’n matige wedstrijd kan je ook eigenlijk niet écht blij zijn met een beker. Maar begrijp dat dat niet voor iedereen geldt. Als je nu tweede wordt, en dan echt als, want ik ben daar nog niet zo gerust op, dan is het cijfermatig nog best ok. Maar ik heb dit seizoen wel weinig goed voetbal gezien.
Reply
(30-04-2023, 19:01)Indiaantje89 Wrote: Wat een treurige wedstrijd. Dat er nog 22 man op het veld staan is eigenlijk ook een schande en gebrek aan gezag.

We staken een wedstrijd om een bekertje bier, en terecht. Maar treed hier toch ook tegen op KNVB... vreselijk dit.

En als het publiek er wel wat aan doet dan is het weer niet goed.
Reply
(01-05-2023, 09:54)Willie Wrote:
(30-04-2023, 19:01)Indiaantje89 Wrote: Wat een treurige wedstrijd. Dat er nog 22 man op het veld staan is eigenlijk ook een schande en gebrek aan gezag.

We staken een wedstrijd om een bekertje bier, en terecht. Maar treed hier toch ook tegen op KNVB... vreselijk dit.

En als het publiek er wel wat aan doet dan is het weer niet goed.
Je hoort ondertussen meer en meer suppoosten die er mee stoppen. Zijn al het geweld ook meer dan zat. De KNVB zal idd zeker iets ter aanzienlijke veranderingen dienen te verzinnen, wil er nog iets van een NL voetbalcultuur overblijven. In Engeland heeft men een vergelijkbaar probleem in 't verleden weten op te lossen. Of zoiets nog mogelijk is nu men zolang heeft afgewacht...? In en om Zeist bezit men inmiddels een bestuurscultuur die verdacht veel weg heeft van die nog maar even afwachtende - en quasi relaxt op reces gaande coalitie.
Reply
(01-05-2023, 08:04)Schobbeyak Wrote: Jezus wat was dit slecht. Ik heb hem na de eerste helft even uitgezet en in de verlenging weer ingeschakeld. Ook dat was vrij matig. Net als de penalties overigens. Na zo’n matige wedstrijd kan je ook eigenlijk niet écht blij zijn met een beker. Maar begrijp dat dat niet voor iedereen geldt. Als je nu tweede wordt, en dan echt als, want ik ben daar nog niet zo gerust op, dan is het cijfermatig nog best ok. Maar ik heb dit seizoen wel weinig goed voetbal gezien.

Haha jullie gaan de 2e plek echt makkelijk pakken. En eens qua bekerfinale, wat een schaamteloze bedoening. Ben wel blij met de uitkomst eerlijk gezegd, om verschillende redenen.
Reply
Ja, ze zullen nu verder gaan zonder Heitinga. Maar vraag me dan wel af wie het dan moet worden. Dat gedweep met Bosz vind ik ook wat overtrokken. Die is echt overal ontslagen en stond met Lyon 12de ofzo.
Reply
De club uit Zuid kan zondag kampioen worden. Eigenlijk niet te geloven. Slot heeft een team weten op te bouwen wat hiertoe in staat (b)lijkt te zijn. Arne Slot verklaarde bv wel: Mochten we kampioen worden: dan kan ik echt niet blijven. Frank Arnesen (die Arnesen naar Feyenoord haalde) schijnt nog net zo weinig last van kapsonus te ondervinden als Slot of bv Giménez. Een naar de status topclub gegroeide eenheid die zich qua nederigheid weet te onderscheiden. Waar vindt je zoiets nog? Op een dergelijke wijze al trots op je club te kunnen zijn een verrassende toevoeging.
Reply
Ga je maandag nog ergens een fontein binnenstebuiten trekken, Fender?
[+] 2 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Die zondag uit m 'n plaat gaan lijkt me al heel wat. En: Heal bezopen is wei smieten jild
Reply
(11-05-2023, 12:09)Fenderboy Wrote: De club uit Zuid kan zondag kampioen worden. Eigenlijk niet te geloven. Slot heeft een team weten op te bouwen wat hiertoe in staat (b)lijkt te zijn. Arne Slot verklaarde bv wel: Mochten we kampioen worden: dan kan ik echt niet blijven. Frank Arnesen (die Arnesen naar Feyenoord haalde) schijnt nog net zo weinig last van kapsonus te ondervinden als Slot of bv Giménez. Een naar de status topclub gegroeide eenheid die zich qua nederigheid weet te onderscheiden. Waar vindt je zoiets nog? Op een dergelijke wijze al trots op je club te kunnen zijn een verrassende toevoeging.
Waar heb je die verklaring van Arne Slot vandaan?
Ik heb ook geen idee wat de kapsonus van Frank Arnesen (die zichzelf naar Feyenoord haalde?) hiermee te maken heeft.

Maar inderdaad, erg veel zin in zondag!
Reply
Heb er de vakantie voor ingekort. Al lang blij dat het dit weekend lijkt te gaan gebeuren want anders had ik er Rammstein in Vilnius voor af moeten zeggen.
Reply
(11-05-2023, 18:49)metal bouwie Wrote: Heb er de vakantie voor ingekort. Al lang blij dat het dit weekend lijkt te gaan gebeuren want anders had ik er Rammstein in Vilnius voor af moeten zeggen.

Ste dat? Dan gaan wij wel  Big Grin
Reply
ik gun het alle feyenoorders hier

maak er een memorabele dag/avond van indien het zover is
Reply
(12-05-2023, 10:58)reaper Wrote: ik gun het alle feyenoorders hier

maak er een memorabele dag/avond van indien het zover is
Ik heb de emmer al naast mijn bed staan voor de volgende dag hoor. 

Nee zelfs een zenuwpees als ik heb amper stress dat we het niet meer gaan redden.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
(12-05-2023, 14:21)Indiaantje89 Wrote:
(12-05-2023, 10:58)reaper Wrote: ik gun het alle feyenoorders hier

maak er een memorabele dag/avond van indien het zover is
Ik heb de emmer al naast mijn bed staan voor de volgende dag hoor. 

Nee zelfs een zenuwpees als ik heb amper stress dat we het niet meer gaan redden.
zwijg stil over zenuwen
ik hou het zelf bijna niet meer met mijn eigen club.
Reply
(12-05-2023, 15:27)reaper Wrote:
(12-05-2023, 14:21)Indiaantje89 Wrote:
(12-05-2023, 10:58)reaper Wrote: ik gun het alle feyenoorders hier

maak er een memorabele dag/avond van indien het zover is
Ik heb de emmer al naast mijn bed staan voor de volgende dag hoor. 

Nee zelfs een zenuwpees als ik heb amper stress dat we het niet meer gaan redden.
zwijg stil over zenuwen
ik hou het zelf bijna niet meer met mijn eigen club.

In Belgie is het dan ook nog spannend. Na Ajax-Feyenoord was niet meer de vroeg wie er kampioen zou worden maar eerder de vraag wanneer Feyenoord kampioen zou worden. Van enige spanning is dan ook geen enkele sprake.
[+] 1 user says Thank You to metal bouwie for this post
Reply
Krijg wat filmpjes door. Het spandoek van vandaag lijkt helemaal rond te gaan.
Reply
Veel plezier Feyenoord aanhangers!
Reply
Geen lege bekertjes op het veld gooien jongens.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)