Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
Jammer voor Sparta.
Reply
Opportunist als ik ben dacht ik even Studio voetbal terug te luisteren, dat is echt niet te doen, die van der Vaart is echt strontvervelend en alleen maar bezig met vliegen afvangen.
Reply
Ja het gaat weer even te goed met Feyenoord en dan is het plots toch allemaal niet zo leuk meer. Was bij ESPN ook heel duidelijk te merken weer.

Anyway, we zijn er zeker nog niet. We staan er goed voor maar er gaan nog lastige wedstrijden genoeg volgen.
Reply
(20-03-2023, 11:33)Indiaantje89 Wrote: Ja het gaat weer even te goed met Feyenoord en dan is het plots toch allemaal niet zo leuk meer. Was bij ESPN ook heel duidelijk te merken weer.

Anyway, we zijn er zeker nog niet. We staan er goed voor maar er gaan nog lastige wedstrijden genoeg volgen.

Ik geloof echt niet dat dit nog uit handen gegeven wordt. Zelfs als Ajax alles wint (met AZ en PSV nog te gaan) mag er nog een keer verloren worden en een keer gelijkgespeeld.

Ik voorzie een, op de dag nauwkeurig, zelfde scenario als 2017. Op 7 mei uit bij Excelsior verliezen om de week daarna, wederom op 14 mei, de titel te pakken in Emmen. Dit hoop ik voor mijzelf vooral want één of twee weken later betekent vakantie annuleren.
Reply
Gaat lekker bij het Nederlands elftal.

https://nos.nl/artikel/2468532-virusuitb...-naar-huis
Reply
https://www.theguardian.com/world/2023/m...are_btn_tw

"Roman Abramovich secretly bankrolled Dutch football club, leaked documents suggest"

Oeps.
Reply
En de dag lijkt alleen maar mooier te worden.
Reply
Niet in Utrecht.
Reply
Of toch wel. Al speelde ze weer dramatisch.
Reply
Of toch niet?
Reply
Lekker hoor!
Reply
Heel voorzichtig durf ik nu te zeggen dat we misschien weleens kampioen kunnen worden dit jaar.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
Ik begin er vooral van overtuigd te raken dat het dik verdiend zou zijn.
Reply
Ook wel lekker dat ze op tijd hebben bedacht dat elke wedstrijd door moeten knokken tot de 88e minuut geen duurzame strategie is.
Reply
Feyenoord is idd straight op weg naar de landstitel. Sparta speelde tegelijkertijd absoluut niet z 'n beste wedstrijd van dit seizoen. Als de penalty voor de rust er bv wel in was gegaan loopt e. & a. heel anders. De club van Zuid echter... blijkt onder Slot dit zelfde seizoen weldegelijk de meest energieke/fitte ploeg en dwingt dergelijk geluk zo blijkbaar af. Met name Ajax steekt schril af sinds al 't gedoe en vervolgens de verkeerde aankopen. PSV zou zelfs nog weleens 2e kunnen worden.
Reply
Ja, Ajax en PSV maken er dit seizoen een potje van. Desalniettemin heeft Feyenoord de zaakjes gewoon goed voor elkaar. Goede vervangers gehaald voor de vertrokken spelers (al vind ik het op de flanken nog steeds wel matig). Kökcu die dit seizoen echt doorbreekt als een van de beste/de beste middenvelder van de eredivisie, en een selectie die echt kneiterfit is. En dat laatste heeft ze ook vaak over een dood punt geholpen. Dit kampioenschap is gewoon zwaar verdiend.

En PSV en Ajax verdienen het allebei niet echt om nog tweede te worden.
Reply
Zojuist via NPO gemeld: De opvolger van Overmars heeft z 'n functie opgezegd.
Reply
https://nos.nl/artikel/2470248-royston-d...-te-worden

Het heeft 20 jaar geduurd, maar de identiteit va BigBird is definitief bekend.
[+] 6 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Tjonge jonge zeg. Wat een zooi weer…schandalig. Zo’n mooi seizoen en nu zoiets.
Reply
Diep triest.
Reply
Wat zei Rutte ook alweer over 'zijn' Nederland? Iets met een blok marmer dat de David van Michelangelo moest worden of zo, dacht ik. Hoe ziet het blokje marmer eruit na 13 jaar, Mark?
Reply
Pff..ze moeten echt iets rigoreus bedenken voor die zgn supporters
Reply
Tja, bij Spakenburg gisteren ook dit soort gezwellengedrag tijdens de Ramadan pauze. Een selectieve terminale pest zou wonderen kunnen verrichten.
Reply
Wat een kutspeech dit, ik ben er klaar mee. Laat Ajax maar naar de finale gaan.
Reply
https://twitter.com/Brilafm889/status/16...66/video/2

Meer rook dan bij een Rammstein optreden.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)