Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
Zijn talent is onbetwistbaar. Alleen of hij het fysiek aankan is wel de vraag.
Reply
Ik vrees dat Chelsea niet de juiste keuze is. Wel klote voor je achterban hoor, zowel Gakpo als Madueke weg, en zie maar iets terug te halen. Bij FC Afkicken hadden ze het over Danjuma, maar die lijkt me te duur. Zelfs als huur.

Dit weekend de klassieker, er gaat zoveel fout op dit moment bij Ajax.. als het kan..... dan is dat niet dit jaar. De verwachtingen zal weer hoog liggen en dan ligt de deceptie daar niet ver vandaan.
Reply
Oh Feyenoord gaat met twee vingers in de neus winnen zondag. Dit team werkt niet voor de trainer die er nog altijd voor staat. Tevens hopeloos uit vorm. Ik kan alleen maar hopen dat het effect van de nederlaag zal zijn dat Schreuder in ieder geval de Arena uitgetrapt wordt. Nadeel is alleen dat je H2 en Edwin er achteraan moet sturen wil er echt iets gaan veranderen. En dat zal wel niet gebeuren.
Reply
Ik vind dat altijd zo raar: dat nu een TD of directeur ook moet opstappen als ze een trainer ontslaan. Je kan toch een keer een verkeerde keuze hebben gemaakt? Of dat heropend een onverklaarbare manier een mismatch is?
Reply
Het is een doffe bak ellende in alle lagen van de club. Ik zie dit niet goedkomen als ze Schreuder eruit knikkeren en dezelfde incapablo's weer een nieuwe trainer moeten aanstellen en een aankoopbeleid moeten uitstippelen. Het begint er steeds meer op te lijken dat Overmars de lijm was die alles aan elkaar hield. Sinds zijn vertrek is het één grote chaos.
Reply
Lijm lijkt hier wel idd een dingetje geworden Piet, maar dat Markie weet waar 't in 't voetbal over gaat staat wel degelijk buiten kijf in 't Amsterdamse. Commercieel, sportief en functioneel Had Ajax weer kunnen terug groeien met een meer creatieve figuur als Schreuder op dit moment.
Reply
Schreuder gaat Van Nistelrooij nog overleven.
Reply
Tsja als je je beste spelers verkoopt….
Reply
En als linksbacks op de rechtsbuitenpositie zulke overtredingen maken…

Ik ben er wel even klaar mee voor dit seizoen. Wat een ongelofelijke puinzooi.
Reply
(24-01-2023, 21:52)Gunnar Wrote: Schreuder gaat Van Nistelrooij nog overleven.

Niet bij Ajax.
Reply
Bij iedere andere ploeg zou ie wel kunnen slagen. Schreuder past niet bij dit Ajax met z 'n aparte cultuur. Het zal mij benieuwen wat er gebeurd als men bv besluit Slot te gaan polsen. In deze kringen begint die plaat voor 't hoofd een pijnlijk dingetje te worden. Je zou in deze maffe wereld rond 't grote geld en voetbal bv geen Berghuis willen heten.
Reply
blijf maar af van overmars & Van Bommel Tongue
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
Thorgan Hazard. Is dat tegenwoordig nog wat?
Reply
Beter dan Eden.
Reply
De dunne Hazard.

Ik verwacht nu wel dat Punishment van Biohazard de nieuwe goaltune wordt.
Reply
Amusante #deadlineday wel. Memphis die nog echt bijna naar PSV was gegaan ook. Had dat toch gedaan jongen.
Reply
PSV is echt het Bospop onder de clubs.
[+] 4 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Elvis Manu naar Fc Groningen…
Reply
Zoveel meer strijd deze dagen tijdens de bekerwedstrijden dan je in de bijna wekelijkse competitie ziet. Aanhoudend geknok om iedere meter gras of 't balbezit. Zwaar genieten dit.
Reply
Ja, die strijd tussen 2 streng gereformeerde amateurclubs was genieten.
Reply
(09-02-2023, 21:42)Timothy\s Monster Wrote: Ja, die strijd tussen 2 streng gereformeerde amateurclubs was genieten.

Nou, dat streng gereformeerde is wat betreft vv Katwijk wat overtrokken.
Reply
Xavi Simons
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Mahomes

Edit: ah shit, Nederlands voetbal.
Reply
(13-02-2023, 09:49)Schobbeyak Wrote: Xavi Simons
Het kampioenschap is Simons vs Kudus vs Feyenoord? 

Met AZ natuurlijk nog op het vinkentouw.
Reply
(13-02-2023, 10:00)Willie Wrote: Mahomes

Edit: ah shit, Nederlands voetbal.


Hoe marginaal dan ook, altijd nog 1000000% relevanter dan die kutsport van Mahomes.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)