Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
(30-05-2023, 14:39)marvin Wrote: niet Edwin?
Lol my bad.
Autocorrect killed me
Reply
Peter Bosz zou gesignaleerd zijn bij het Philips Stadion.
Reply
(31-05-2023, 12:46)Schobbeyak Wrote: Peter Bosz zou gesignaleerd zijn bij het Philips Stadion.
Prima naam denk ik voor PSV. Daarmee drijf Ajax ook in het nauw denk ik dat ze misschien wel door moeten gaan met Heitinga.
Reply
(31-05-2023, 13:19)Indiaantje89 Wrote:
(31-05-2023, 12:46)Schobbeyak Wrote: Peter Bosz zou gesignaleerd zijn bij het Philips Stadion.
Prima naam denk ik voor PSV. Daarmee drijf Ajax ook in het nauw denk ik dat ze misschien wel door moeten gaan met Heitinga.
Bosz lijkt me een prima naam voor PSV inderdaad, maar ik denk niet dat ze hiermee Ajax een hak zetten. Als Ajax Peter Bosz had gewild, dan hadden (of hebben en moeten ze het nog wereldkundig maken) ze hem al. Heitinga gaat sowieso wel de zak krijgen, en nieuwe trainer kan zo maar eens een buitenlander worden.
Reply
Nee, dat denk ik ook niet. Als Bosz de keuze had gehad was ie naar Ajax gegaan. Ben ik heilig van overtuigd. Ik sta wel een beetje ambigu tegenover hem. Is een ervaren trainer die spelers aanwijsbaar beter maakt. Maar is ook overal ontslagen en heeft eigenlijk nooit wat gewonnen.

Jesse Marsh werd ook genoemd, dat lijkt me echt te gek. Hoewel ik denk dat die echt onhaalbaar is voor PSV.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Bosz was keihard aan het solliciteren voor Ajax bij Rondo. Toen was Ajax nog niet helemaal zeker van de toekomst van Heitinga (ik neem aan nu van wel). Want laatste dagen ging ook weer de gerucht dat Ajax toch wel interesse had in Bosz. Maar zou me niet verbazen dat hij nu denk: jullie hebben je kans gehad, ik ga nu bij de concurrent rondkijken. Ik zie daar Bosz best voor aan ieder geval.
Reply
Heitinga dus inderdaad exit. Benieuwd of het nu nog Bosz of misschien een buitenlander wordt. (Knutson van Bodo/Glimt?)
Reply
Almere
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
(06-06-2023, 22:13)Gunnar Wrote: Almere

Vreselijk.
Reply
PSV is inmiddels al een tijdje in bespreking met Bosz. Gaat kennelijk niet over zijn contract maar over de invulling van de selectie. Ben wel benieuwd waar dan de verschillen van inzichten op dit moment zitten. Mag toch hopen dat Stewart ook wel ziet dat de complete verdediging op de schop moet, het middenveld gerenoveerd, er een fatsoenlijke linksbuiten moet komen en een goede spits.

En dan ga ik er nog van uit dat Xavi Simons blijft…
Reply
Berghuis krijgt voorstel voor 3 wedstrijden schorsing, waarvan 1 voorwaardelijk. Hulde KNVB.
Reply
Brrr... Almere.
Reply
Almere eindelijk in de Eredivisie?
Reply
Almere eindelijk in de Eredivisie.
[+] 1 user says Thank You to timvank for this post
Reply
ALMEREdivisie!
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
Mooi weer wat risico wedstrijden erbij
Reply
Wel fijn dat Amsterdam nu ook een extra club in de Eredivisie heeft.
Reply
(11-06-2023, 20:39)atthedrive-in Wrote: Mooi weer wat risico wedstrijden erbij

Geeneens rellen uitgebroken op de Grote Markt in Ally, valt vies tegen.
Reply
Mooi voor de stad dit.
Reply
Steijn de nieuwe trainer van Ajax.

Reacties?
Reply
(11-06-2023, 23:58)Schobbeyak Wrote: Steijn de nieuwe trainer van Ajax.

Reacties?

Fijn als komend seizoen Ajax geen top 3 bereikt. Nee, ff zonder gekken. Ik vind het echt een vervelende man.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(11-06-2023, 23:58)Schobbeyak Wrote: Steijn de nieuwe trainer van Ajax.

Reacties?

De nieuwe Ten Hag
Reply
Vervelende kerel die zich met name bij NAC onsterfelijk belachelijk gemaakt heeft.
Reply
(11-06-2023, 23:58)Schobbeyak Wrote: Steijn de nieuwe trainer van Ajax.

Reacties?


https://twitter.com/samraalte/status/166...80064?s=46
Reply
PSV bevestigt aanstelling Bosz. Hopelijk voldoende om Xavi nog een jaar te behouden.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)