Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
Hup AZ
Reply
Hahaha Berghuis. KNVB, wedstrijd of 34 schorsing?
Reply
Maak dan zo'n classy karatekick als Cantona.
Reply
Als dit geen forse schorsing wordt dan dan is de KNVB niet meer geloofwaardig, al zal er vast een kutsmoes voor bedacht worden. Het is echt bizar dat je denkt dit te moeten doen, zijn kinderen zullen trots zijn. En Yesilgoz vindt hier vast ook wel wat van.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Schijnbaar riep er iemand kanker zwarte naar Brobbey, waarop hij uithaalde. Prima dan toch.
[+] 2 users say Thank You to TheUncleG for this post
Reply
Vast. Kutsmoes. We vragen veel van supporters, dan mogen we voetballers ook aan die standaarden houden. Maar ik snap wel dat je slaat.....als je het niet met woorden af kunt.
Reply
Ik wil racisten ook best op hun bek slaan, maar dan word ik gewoon vervolgd. Misschien had hij Jans nog een tik kunnen verkopen, want dat is prima toch?
Reply
Ga je nou serieus de voorbeeldfunctie kaart trekken mocht dit daadwerkelijk de context zijn?
[+] 1 user says Thank You to TheUncleG for this post
Reply
Tsja. Het is dat er een camera op staat en dat je er iets mee moet. Maar goed, knielen, een stadionverbod, say no to racism reclames, wedstrijd zonder publiek werkt ook allemaal niet. Soms kan een goede klap voor je bek best wel nuttig en functioneel zijn. Jammer dat hij miste.
[+] 2 users say Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
Indien racisme de reden is, dan moet hij niet achteraf met een of andere smoes komen, maar op z'n minst zeggen wat de echte aanleiding was en dat geweld wellicht niet het antwoord is, maar dat racisme ook niet getolereerd moet worden. Dus ik ben wel eerder 'team Cantona' in deze. De geschiedenis heeft die legendarische karatetrap ook meer dan verantwoord. Maar dat was middenin een wedstrijd en vooral raak. Nu goed, Berghuis - Cantona... daar zit wel een verschil.
Reply
Gewoon based
[+] 1 user says Thank You to Kalters for this post
Reply
Ook team Berghuis in deze, en ik had niet verwacht dat ooit nog te zeggen.
Reply
Frimpong niet geselecteerd voor het grote Oranje, maar wel vervelend bankzitmannetje Blind. Gaat er onder Koeman alweer een potentieel groot talent kiezen voor een ander land (Ghana of Engeland)?
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar sinds Uncle er werkt is het toch wel onrustig in het amsterdamse...
Reply
(28-05-2023, 20:11)TheUncleG Wrote: Ga je nou serieus de voorbeeldfunctie kaart trekken mocht dit daadwerkelijk de context zijn?

Dit is geen voorbeeld, ik geloof er geen kut van dat Berghuis enigszins om racisme zou geven, ik vind het ook gek dat in de verklaring van zijn management hier met geen woord over gerept wordt, Brobbey niet in beeld is (maar dat kunnen ze framen) en dat Ajax een boete heeft uitgedeeld.

Het is gewoon een agressieve klapmongool met een debiele actie en waar we supporters er terecht op aanspreken verwacht ik dat nu ook richting spelers, want in dat kader wil ik dit wel plaatsen.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
(30-05-2023, 10:45)Schobbeyak Wrote: Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar sinds Uncle er werkt is het toch wel onrustig in het amsterdamse...

Hmm, ik dacht dat hij gewoon supporter was voor de verkeerde club, maar dat hij er werkt geeft ook meer context bij zijn rare constatering.
Reply
Ik ben wel voor de goede club, maar in dit geval ben ik het met Uncle eens.
Reply
Dat mag, maar waar ben je het dan mee eens?

Speler gaat door het lint en brengt naar buiten dat het komt omdat hij uitgescholden werd tijdens het uitdelen van handtekeningen.
Reply
Het was iemand van Tubantia die zei dat er werd gescholden met kk zw*rte, dat kwam niet van Ajax of Berghuis. Sowieso heeft hij zich vaker uitgesproken over supportersgedrag en sfeer, dus hij lijkt me juist bij uitstek iemand die dat opmerkt en er iets om geeft. En waarom is het zo lastig om te geloven dat een voetbalsupporter scheldt met k* zw*rte, en waarom zou Brobbey daarvoor in de buurt moeten zijn? Dit soort shit hoor je echt constant in en rondom voetbalstadions.
Reply
welkom Erwin? Big Grin
Reply
niet Edwin?
[+] 1 user says Thank You to marvin for this post
Reply
Er vooralsnog geen enkel bewijs voor racisme, wat we wel zien is een Berghuis die in het bijzijn van kleine kinderen iemand op z'n neus slaat. Fuck die gast.
Reply
(28-05-2023, 20:11)TheUncleG Wrote: Ga je nou serieus de voorbeeldfunctie kaart trekken mocht dit daadwerkelijk de context zijn?

Dit was de letterlijke quote. Lees het zelf nog een keer en bedenk dan of dit een rare opmerking was. Mocht kun je ook vervangen door 'als'.
Reply
Nadat 't dagelijkse bestuur van Ajax opstapte stapt ook van der Sar op. Z 'n salaris kan niet meer worden betaald. Wat een held toch hè?
Reply
Alsof alleen racisme een goede reden is om op hun bek te slaan. Eerder waren de geruchten dat ze vanalles over zijn kinderen riepen.

Het zal in een ieder geval geen diepte analyse zijn geweest gok ik zo. En uiteraard zal er frustratie bij zitten, maar dan nog kan je gewoon wet niet alles zeggen. En normaal gesproken kan ik van alle onrust bij Ajax best genieten.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)