Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nederlands Voetbal
Maar dat circus er omheen alsof het op dat moment het allerbelangrijkste is in de wereld is toch mooi. Het leukste zijn nog de Europeanen die het de beste sport noemen, terwijl elk normaal mens kan zien wat voor kutsport het is.
Reply
(13-02-2023, 10:26)Schobbeyak Wrote:
(13-02-2023, 10:00)Willie Wrote: Mahomes

Edit: ah shit, Nederlands voetbal.


Hoe marginaal dan ook, altijd nog 1000000% relevanter dan die kutsport van Mahomes.

Eggball.
Reply
Ik vind de Europese aandacht elk jaar hilarischer worden, zeker nu we door Oekraïne e.d. kennelijk weer veel Amerikaanser moeten worden. De CL-finale wordt 10x beter bekeken en is nooit echt nieuws in de V.S.

Cricket is vele malen groter, snappen we als sport ook totaal niet, en toch komt het niet in het nieuws als er een grote finale wordt gespeeld. Zelfs rugby krijgt in België/Nederland minder aandacht.
Reply
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=414903

Die had gewoon volgend jaar met Xavi Simons en Frenkie op het middenveld het EK kunnen binnenhengelen.
Reply
Mo money, mo problems
Reply
(13-02-2023, 17:19)Schobbeyak Wrote: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=414903

Die had gewoon volgend jaar met Xavi Simons en Frenkie op het middenveld het EK kunnen binnenhengelen.

Die gaat de dertig niet halen ben ik bang.
Reply
(13-02-2023, 10:47)Uplift Wrote: Ik vind de Europese aandacht elk jaar hilarischer worden, zeker nu we door Oekraïne e.d. kennelijk weer veel Amerikaanser moeten worden. De CL-finale wordt 10x beter bekeken en is nooit echt nieuws in de V.S.

Cricket is vele malen groter, snappen we als sport ook totaal niet, en toch komt het niet in het nieuws als er een grote finale wordt gespeeld. Zelfs rugby krijgt in België/Nederland minder aandacht.

Is die Europese aandacht voor de Superbowl niet gewoon vanwege de non-NFL dingen zoals de half-time show en de premieres van filmtrailers en dergelijk?
Reply
Nee, steeds meer de sport zelf ook. En dan nog: die halftime show, lekker puh.
Reply
Halftime show was ook gewoon super mid, Rihanna die er met de pet naar gooide en haar zwangerschap als een excuus gebruikte.
Reply
Fuck Bas Nijhuis.
Reply
(21-02-2023, 13:08)Gerblansky Wrote: Fuck Bas Nijhuis.

Ja, die vonden ze bij VI de beste. Nou.. mooi niet.
Reply
Mickey Mousecompetitie back again.
Reply
Carnaval is voorbij, maar blijkbaar niet voor deze randdebiel

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/sev...227873354/
Reply
Schandalig, die komt gelukkig geen stadion meer in de rest van zijn leven.

Kan ik ergens barca manchester kijken, ajax is niet om aan te zien...
Reply
Heerlijke pot tussen Man. UTD en Barca. Man. UTD net op 2-1 door een prachtige goal van Antony. Op ESPN1, is voor iedereen gratis te zien.

PSV komend jaar geen Europees voetbal of zonder publiek. Wat een koekwaus op het veld.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(23-02-2023, 23:35)Timothy\s Monster Wrote: Heerlijke pot tussen Man. UTD en Barca. Man. UTD net op 2-1 door een prachtige goal van Antony. Op ESPN1, is voor iedereen gratis te zien.

PSV komend jaar geen Europees voetbal of zonder publiek. Wat een koekwaus op het veld.
Thanks, ik wist niet dat ESPN1 zo te kijken was, laatste 10 min maar even meepakken.
Reply
wat n afgang voor het nederlandse voetbal
en ja, psv wint gewoon met 2-0
ajax krijgt een belachelijke penalty tegen.
maar het gedrag op het veld??? dat kan echt niet, schaam jullie kapot!!!!!!!
Reply
Sta er 100% achter dat het een slechte vertoning was van de Ajacieden. Je mag je frustratie nooit zo botvieren op het veld. Maar ik begreep niet waarom die scheids maar tijd bleef bij trekken terwijl duidelijk was dat de wedstrijd gewoon klaar was. Het was alleen nog maar schoppen en frustratie en dan trek je rustig nog 2 minuten erbij bovenop de blessuretijd.

Over twee wedstrijden heeft Ajax te weinig gecreëerd om echt te kunnen klagen. Maar toch hou ik wel een positief gevoel over aan het wedstrijdbeeld gisteren. Hopelijk gewoon lekker doorpakken in de ED nu.
Reply
Spakenburg   Cool
Reply
Dit is dan wel weer grappig, dat je even denkt dat anderen zich wel zullen aanpassen aan jouw zelfbedachte regels.

Dan speel je niet op zondag, maar die bekerfinale is dan wel.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/spa...~a66b5411/
Reply
Dit gaat Feyenoord niet volhouden, maar het is leuk voor zolang het duurt.
Reply
Met al dat vuurwerk bij iedere wedstrijd komt een Enschede aan de Maas wel dichterbij.
Reply
als er zoveel mee zit in een seizoen , dan wordt je kampioen
Reply
Ah de anti Feyenoord campagne doet weer zijn werk zo te zien. Het is pure vermogen waardoor ze vaak op het laatste van de wedstrijd de overhand hebben. Dat is geen geluk.

En die tweede geel was gewoon volledig terecht. Had daar geen rood uit voorgekomen en de eerste geel geweest dan had niemand er om gemaald. Hij stelde zijn schot zelfs uit om tegen hem aan te trappen. Dan is geel gewoon voldoende. Dat het dan zijn tweede gele kaart is.. tsja gewoon dom.
Reply
Niemand is anti en niemand heeft het over geluk, dacht je dit bericht te tikken op voetbalprimeur?
[+] 4 users say Thank You to Willie for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)