Thread Rating:
  • 11 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Politiek en opinie
Geert wil helemaal geen kabinet vormen, Geert wil die andere dusdanig jennen dat ze hem van het schoolplein aftrappen. Zodat Geert huiliehuilie kan doen en van de zijlijn kan blijven roepen hoe kut het allemaal is. En die mevrouw zonder geld vindt het prachtig, want Geert.
Reply
De formatietafel is boos dat het demissionair kabinet nu met een voorjaarsnota komt, omdat er aan de formatietafel nog steeds wordt onderhandeld over een nieuw kabinet. ‘Doe het dan lekker zelf’ lijkt me een kort en bondig antwoord.
Reply
Dus Wilders stuurt nu aan op breken over migratie? Om bij eventuele nieuwe verkiezingen maximaal de VVD leeg te vreten ofzo?
Reply
Ondanks al zovele hard gemaakte tegenargumenten en vervolgens pijnlijke aanvaringen dringt er maar bitter weinig door bij Wilders en co. En dit: betreffende culturen, grondwettelijkheid, de journalistiek, de EU, migratie, de Oekraïne en klimaatdoelstellingen. Natuurlijk vormen bredere economisch/sociale beleidsstructuren of 't klimaat geen belangrijke onderwerpen. Polarisatie veroorzakend meer invloed zien te krijgen in Den Haag 't enige PVV plan.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Hahaha, elke dag ophef. Gewoon lekker blijven twitteren dan komt het wel goed.
Reply
Is er eigenlijk een limiet? Handtekeningactie dat als er over een maand geen kabinet is dat iemand anders het mag proberen of nieuwe verkiezingen moet toch makkelijk voldoende steun vinden om aangeboden te worden in de 2de kamer?

Nee joh, lekker over de rug van migranten door blijven ouwehoeren terwijl er genoeg zooi is om op te lossen.
Reply
Maar we mogen straks allemaal weer 130 rijden, dus wat zeuren we nou?
[+] 2 users say Thank You to Gunnar for this post
Reply
Ik weet dat je bericht sarcastisch bedoeld is maar ik wordt echt zo boos als ik dat soort nieuwsberichten lees.
Iedereen is er aan gewend, het is aantoonbaar veiliger, beter voor het milieu, overdag staan er toch altijd files dus red je de 130 al niet, ‘s avonds en ‘s nachts mag je al harder en als je een keer wel door kan rijden, wat scheelt het dan, 5 minuten op Utrecht->Nijmegen misschien?
Er wordt vast ook over andere dingen nagedacht mag ik hopen maar in plaats van dat je leest hoe de problemen met jeugdzorg opgelost gaan worden, of in de gehele GGZ of hoe de woningmarkt toegankelijker gemaakt wordt komen dit soort berichten naar buiten. Omdat ze geen fuck geven en denken nog een wit voetje te kunnen halen bij mensen met korte pikkies die zich beperkt voelen in hun vrijheid omdat ze geen 130 mogen. Doe je werk, formeer en kom met een plan of gooi de handoek in de ring. En kap met twitteren, kinderachtig gedoe.
Reply
Het stadium van boosheid en wanhoop ben ik wel voorbij, laat nu de hele flikkerse zooi maar afbranden.

Met deze vier partijen hoef je echt geen enkele illusie te koesteren dat die tot oplossingen voor fundamentele problemen gaan komen. Drie zijn er groot geworden door alleen maar dingen te benoemen en één is er groot geworden door ze te veroorzaken.
[+] 5 users say Thank You to Gunnar for this post
Reply
(Today, 09:59)ahha Wrote: Ik weet dat je bericht sarcastisch bedoeld is maar ik wordt echt zo boos als ik dat soort nieuwsberichten lees.
Iedereen is er aan gewend, het is aantoonbaar veiliger, beter voor het milieu, overdag staan er toch altijd files dus red je de 130 al niet, ‘s avonds en ‘s nachts mag je al harder en als je een keer wel door kan rijden, wat scheelt het dan, 5 minuten op Utrecht->Nijmegen misschien?
Er wordt vast ook over andere dingen nagedacht mag ik hopen maar in plaats van dat je leest hoe de problemen met jeugdzorg opgelost gaan worden, of in de gehele GGZ of hoe de woningmarkt toegankelijker gemaakt wordt komen dit soort berichten naar buiten.  Omdat ze geen fuck geven en denken nog een wit voetje te kunnen halen bij mensen met korte pikkies die zich beperkt voelen in hun vrijheid omdat ze geen 130 mogen. Doe je werk, formeer en kom met een plan of gooi de handoek in de ring. En kap met twitteren, kinderachtig gedoe.
Ik rij regelmatig Rotterdam-Assen. Als ik 130 rij dan doe ik er een half uur korter over dus het scheelt wel aanzienlijk. Maar ben ook wel tevreden met 100 overdag en pas 130 na 19:00. Rijdt alleen maar onrustiger als het druk op de weg is. Na 19:00 is het rustig genoeg om het gas in te trappen.
Reply
De wegen zijn ervoor gemaakt, de meeste auto's zijn ervoor gemaakt dus weer 130 mogen rijden lijkt me een prima plan, het heet niet voor niks snelweg. Mensen die zeggen dat het overdag niet kan en geen tijdwinst oplevert beseffen niet dat er buiten de Randstad ook snelwegen liggen en de afstanden daar groter zijn.
[+] 1 user says Thank You to jodocus for this post
Reply
(11 hours ago)jodocus Wrote: De wegen zijn ervoor gemaakt, de meeste auto's zijn ervoor gemaakt dus weer 130 mogen rijden lijkt me een prima plan, het heet niet voor niks snelweg. Mensen die zeggen dat het overdag niet kan en geen tijdwinst oplevert beseffen niet dat er buiten de Randstad ook snelwegen liggen en de afstanden daar groter zijn.
Niet mee eens.
https://www.tudelft.nl/stories/vooral-ve...de-snelweg
[+] 3 users say Thank You to ahha for this post
Reply
(11 hours ago)jodocus Wrote: De wegen zijn ervoor gemaakt, de meeste auto's zijn ervoor gemaakt dus weer 130 mogen rijden lijkt me een prima plan, het heet niet voor niks snelweg. Mensen die zeggen dat het overdag niet kan en geen tijdwinst oplevert beseffen niet dat er buiten de Randstad ook snelwegen liggen en de afstanden daar groter zijn.

Ik hoop dat je dit als matig geslaagde grap bedoelt.
Reply
(11 hours ago)Gunnar Wrote:
(11 hours ago)jodocus Wrote: De wegen zijn ervoor gemaakt, de meeste auto's zijn ervoor gemaakt dus weer 130 mogen rijden lijkt me een prima plan, het heet niet voor niks snelweg. Mensen die zeggen dat het overdag niet kan en geen tijdwinst oplevert beseffen niet dat er buiten de Randstad ook snelwegen liggen en de afstanden daar groter zijn.

Ik hoop dat je dit als matig geslaagde grap bedoelt.

Nee
[+] 1 user says Thank You to jodocus for this post
Reply
(10 hours ago)jodocus Wrote:
(11 hours ago)Gunnar Wrote:
(11 hours ago)jodocus Wrote: De wegen zijn ervoor gemaakt, de meeste auto's zijn ervoor gemaakt dus weer 130 mogen rijden lijkt me een prima plan, het heet niet voor niks snelweg. Mensen die zeggen dat het overdag niet kan en geen tijdwinst oplevert beseffen niet dat er buiten de Randstad ook snelwegen liggen en de afstanden daar groter zijn.

Ik hoop dat je dit als matig geslaagde grap bedoelt.

Nee
Eens! Familie woont in Venray + Rotterdam en vanuit het Noorden van Friesland wil je ook een beetje kunnen opschieten.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Prima argumentatie, ik ben om hoor.
Reply
Hoe hard je wil rijden zou in deze formatie een futiliteit moeten zijn. Blij zijn dat je weer harder mag is volkomen debiel.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Is toch niet raar dat mensen graag hard willen rijden? Zeker als je een dikke turbo waggie hebt.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)