Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 4.22 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Series] Welke kijk jij?
3 Body Problem via Netflix
Reply
Mandy, serie 3 op de BBC
Reply
(25-03-2024, 15:36)hythloth Wrote:
(02-11-2022, 22:58)Gunnar Wrote: Tokyo Vice

Misdaadserie met Ansel Elgort die zich in de wereld van de Yakuza begeeft. Kijkt lekker weg dankzij een sterke cast. Een 2e seizoen is aangekondigd, wel benieuwd of Elgort daar nog in meedoet, las na het kijken van de serie dat hij ook een #MeToo aan zijn broek heeft.

Gisteren de eerste aflevering gekeken, ik neem aan dat het daarna beter wordt? Vond het nogal mid, gedeeltelijk doordat ik al veel ken over de Japanese cultuur en de opgebrachte onderwerpen.

Season 2 uitgekeken en ik zou zeggen houd vol, want het is echt wel de moeite waard.
Reply
Ripley
Prachtig zwart-wit geschoten hervertelling van het boek/de film The Talented Mr. Ripley.
Fenomenale cinematografie op de mooiste Italiaanse locaties, lekker traag verteld met goed spel van Andrew "Hot Priest" Scott.
Erg fijn als lekkermakertje voor mijn vakantie naar Venetië over een paar weken.
Reply
(10-04-2024, 17:46)remothebest Wrote: Ripley
Prachtig zwart-wit geschoten hervertelling van het boek/de film The Talented Mr. Ripley.
Fenomenale cinematografie op de mooiste Italiaanse locaties, lekker traag verteld met goed spel van Andrew "Hot Priest" Scott.
Erg fijn als lekkermakertje voor mijn vakantie naar Venetië over een paar weken.

Fijn vooruitzicht. De film hoort ook wel tot één van m 'n favoriete klassiekers. Zal waarschijnlijk (mede dankzij m 'n wijlen ouwe heer) wel een overdreven Italo liefhebber zijn geworden qua cultuur, sfeer, eten en muziek. Veel vooraf - plezier alvast!
Reply
Ook begonnen aan Ripley, Andrew Scott is fenomenaal als man met de twee (of meer) gezichten. De trage vertelling is soms even wennen, maar het is in prachtig zwart-wit geschoten. De eerdere verfilmingen heb ik niet gezien, dus het is niet alleen stijl voor mij, maar ook gewoon benieuwd hoe het verhaal zich ontwikkeld.
Reply
Fallout van Jonathan Nolan.
Ik kende de videogame niet maar de eerste 2 afleveringen van de serie (op Prime) vervelen in ieder geval niet. In tegendeel!
Reply
Toch had ik liever een tweede seizoen van The peripheral gezien.
Reply
Fallout gisteren afgekeken. Geen serie die me lang bij zal blijven maar zeker goed vermaak. Ella Purnell vind ik ook goed gecast voor het personage dat ze speelt. En als Walton Goggins in je serie zit heb je bij mij sowieso al een streepje voor.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)