Thread Rating:
  • 11 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Politiek en opinie
(15-03-2023, 11:55)Willie Wrote: Ik doe vanmiddag mijn ogen dicht en prik willekeurig. Of misschien kalk ik wel "fuck you, got mine" op het stembiljet.

Waterschapsverkiezingen wil ik niet legitimeren dus daar stem ik niet voor.

Goed fucking storing en nu moet ik weg voor het eerst in mijn leven stem ik dus niet. Voelt tegelijkertijd kut en opgelucht, want de maatschappij stemt toch kut.
Reply
Volt en AWP wordt het voor mij.
Reply
QED
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Wederom PvdD gestemd.
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
Ik heb mijn soundtrack al klaar voor als de exitpoll verschijnt: https://www.youtube.com/watch?v=EHtZBznKflc
Reply
Bon, ik ga zuipen. Doei.
[+] 4 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Forum dik verlies, GL+PvdA samen de grootste, PvdD winst. Toch even een paar lichtpuntjes benoemen.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
Overijssel, mijn hemel.
Reply
Niemand van Graz woont daar, gelukkig.
Reply
Met welk schorriemorrie gaan ze die provinciale staten, wat sowieso al een verzameling analfabete omhooggevallen mislukte ondernemers is, vullen?
Reply
Afvallige CDA'ers, SGP'ers en wat FDF of Agribusiness tuig. Moderne NSB zoiets.
Reply
Wat een land
Reply
Rutte heeft dit land kapot gemaakt, net als NVA met Vlaanderen heeft gedaan. Een eventueel herstel duurt zeker een generatie.
Reply
Niet alleen Rutte hoor, maargoed. Wel met name ja haha
Reply
Blij dat ik net wat alcohol heb gehaald. Maar dit was te verwachten en gaat nog alleen maar kutter worden in toekomstige verkiezingen.
Reply
Sterkte Brabantse Grazzers.
Reply
Pfff. Ik vrees hoeveel stemmen de urkse kotters gaan krijgen.
Reply
Vooralsnog is het een sweep, dus eerder sterkte aan zij die in een provincie wonen waar FVD in 2019 niet de grootste werd. Brabant heeft die hele 'nieuwe normaal, minder windmolens, lekker zuipeeuuuh' ervaring al achter de rug namelijk.
Reply
Partij van de dieren, is dat wat?? Want in Vlaanderen stel ik dat gewoon vierkant gelijk als iets 'de piratenpartij' lol.
Reply
Nee, is wel redelijk links en radicaal. Piratenpartij is een bende parvenu's, een Volt zonder carriereplan.
Reply
FvD is wel af nu toch
Reply
Het is een complot
Reply
(15-03-2023, 23:02)Kreuz Wrote: Partij van de dieren, is dat wat?? Want in Vlaanderen stel ik dat gewoon vierkant gelijk als iets 'de piratenpartij' lol.

Wut? Zo'n onkunde ben ik niet van je gewend.
Reply
(15-03-2023, 23:08)eloelo Wrote: FvD is wel af nu toch

Grootste ledenpartij van Nederland. Alls I'm saying.
Reply
Fuck dit, hahaha
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)