Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.86 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielrennen
Prachtige rit. Heb als enige Vingegaard op 1 voor Tourwinst van de 11 vrienden die meespelen met onze koersprono, dus ik heb er nu zeker geloof in.
Had al opgevangen dat hij dik in orde was voor de Tour.
Maar Pogi gaat hem blijven bestoken, want in de afdalingen liggen ook mogelijkheden is al een paar keer gebleken.
Ik zie het niet graag, zeker met alles wat we dit jaar al gezien hebben, maar elke meter van het parcours zal gebruikt worden vrees ik, net als op de Galibier. 

Remco ook slim gereden vandaag, doet een goede zaak voor een eventueel podium. 
Rodriguez valt me voorlopig wat tegen, die had ik ook wel echt als podiumkandidaat ingeschat. 
Maar Nice is nog ver, meer van dat en minder van gisteren ;-)
Reply
Roglic blijkbaar in dezelfde tijd gezet als Evenepoel, raar.
Ze steken een gevaarlijke afdaling in de finale van een rit, renner maakt zelf de fout en krijgt vervolgens de tijd van de renner waar hij bij zat.
Leg de streep dan boven hé ASO.

edit: blijkbaar gelde de 3km regel in deze rit, dus ze wisten zelf dat hun parcours niet deugde met andere woorden.
Reply
Quote:Exclusive: Tour riders are inhaling carbon monoxide to optimise altitude training

[i]Escape Collective can reveal that multiple Tour de France teams are using the controversial and potentially dangerous practice of inhaling the deadly gas carbon monoxide to optimise their athletes’ altitude training. Top teams Visma and UAE confirm they have access to specialized equipment for testing, but deny using the potentially powerful new method for performance enhancement. [/i]

https://escapecollective.com/exclusive-t...de-recipe/
Reply
Na Ayuso nu ook Pidcock naar huis vanwege Covid besmetting. Het gaat rap nu….
Reply
Goh twee dagen achtereen een renner met COVID, is dat rap?
Reply
Hmm er zijn meer renners met COVID-achtige klachten die (nog) niet positief hebben getest, maar al wel zijn afgestapt of zijn geïsoleerd van de rest van het team. Dus het is zeker niet niets.
Reply
Geraint Thomas had lichte klachten en is positief getest maar wel gestart vandaag. Maar het lijkt niet lang te duren, hij lost al vroeg op de Tourmalet uit het peloton.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)