Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.86 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielrennen
Maar spaar je Arensman als je met Thomas de Giro kan winnen?
Reply
Dat is de vraag deze giro Smile
Reply
Volgens mij is het vrij simpel, Thomas wil het, Arensman niet. Thomas heeft meermaals op het eindpodium van de Tour gestaan, Arensman heeft een Vuelta etappe gewonnen. Thomas is de Britse kopman, Arensman de NLse knecht.

Alleen NLers koesteren de illusie dat Arensman mee gaat doen om winst in deze Giro Wink
Reply
Ben je deze situatie nu echt aan het analyseren?
Reply
Ineos zal naast Thomas echt wel iemand hoog in het klassement willen houden. Risicospreiding, maar ook om later druk te kunnen zetten op Roglic. De Plus en Sivakov (kijken hoe die herstelt van vandaag) mogen zich eerst leeg rijden.
Reply
De Plus staat 4 seconden achter Arensman, dus in die logica hebben ze zelfs drie man om het Roglic lastig te maken. Maar Arensman verloor in etappe 8 al een minuut op Roglic, Thomas en Hart, dus daar liggen ze bij Jumbo-Visma niet gelijk van wakker.

En ik betwijfel of Arensman het in zich heeft, maar ik kan er natuurlijk naast zitten Wink

[Image: f9kfxpkl2kw61.gif]
Reply
Die renner van Movistar maakte ook wel een hele lelijke klapper.
Reply
Feit dat Laurens De Plus als negende staat in het klassement vind ik dan weer nog een tik straffer.
Reply
Nu ook nog een halve etappe, het is een geplaagde editie
Reply
Pluspunt van deze Giro is wel Jip van den Bos bij Eurosport, leuk koppie en leuk commentaar.
Reply
(19-05-2023, 14:40)Gunnar Wrote: Pluspunt van deze Giro is wel Jip van den Bos bij Eurosport, leuk koppie en leuk commentaar.

Absoluut. Leuke verschijning en goede babbel. Prachtige ogen heeft ze bovendien.
Reply
Wordt zo met knikkende knietjes kijken naar de afdaling van de Croix de Coeur, ligt er nat en glad bij.
Reply
Goeie dag voor mijn Giropoule met Rubio en Valentin Paret-Peintre in mijn ploeg. Die laatste had ik per ongeluk gekozen vanwege de resultaten van zijn broer, ik wist niet dat er twee van waren.
[+] 1 user says Thank You to jodocus for this post
Reply
Wat een heerlijke finale zeg vandaag met dat drietal voorop.
Reply
Die Cepeda, wat een verschrikking.
Reply
Giro is naast die van het geplaagde weer en het uitvallen van bijzonder veel renners ook de Giro van de ontsnapping. Wederom een aanval die het tot het einde zal treffen, en wederom worden we beloond met een heerlijke finale voorin.
Reply
Allejezus wat een finale.
Reply
Mooie etappe voor de underdogs weer, Amirail in het roze maakt het wel af.
Reply
Qua klassement laat het wel echt te wensen over tbh. Dit soort koers doet me denken aan de tours van enkele jaren terug. Wachten, wachten, wachten op die ene kans, op die ene versnelling, op die ene aanval. We hebben al een aantal bergetappes nu gehad en er is geen enkele man van het klassement die zegt, Alright.. Ik kies het ruime sop. Weersomstandigheden verlenen zich ook niet aan mooie koers natuurlijk. Toch denk ik dat met een Evenepoel en Hart er nog bij wel anders was geweest ofzo.
Reply
Er zijn geen ploegen die nu de verantwoordelijkheid aan willen/kunnen van de roze trui vanwege een hele zware slotweek.
Reply
Ineos steekt er met kop en schouders bovenuit deze Giro, en Jumbo is de enige ploeg met alle renners in race. Ik begrijp het hoor, vind het gewoon jammer.
Reply
https://sporza.be/nl/2023/05/22/bekijk-a...779183873/

Voor wie het nog niet door had; alle content met Renaat is fucking goud. Ik overweeg een fanclub op te richten.
Reply
Ben Healy  Heart
Reply
Roglic! Wat een thriller dit. Schitterend einde van een heel saaie Giro.
Reply
God, wat een ontknoping. Als je het iemand gunt, is het Roglic wel. Maar toch ook wel erg sneu voor Geraint Thomas.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)