Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.86 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielrennen
(02-04-2023, 10:50)matthijs603 Wrote: En op het moment merk ik dat ik, hoe groot liefhebber ik ook ben van Pogi en Van der Poel, dat het me toch het mooist lijkt als dit het jaar wordt waarin Wout hem pakt.

Idem, laat Van Aert het dit jaar maar afmaken.
Reply
Poeh, nerveuze koers. Kwestie van goed voorin zitten of je mist de slag, of je bent bij een valpartij betrokken.
Reply
Een hele week gelul over de Grote Drie in Vive Le Velo, en wie rijdt er allemaal met een mooi groepje vooraan in de aanval? Trentin, Powless, Girmay, Asgreen.. Allemaal mannen waar geen letter over werd geschreven. Heerlijke Vermeersch, Van Hooydonck en Merlier ook tot dusver.
Reply
Girmay, hoe is het mogelijk op een rechte, brede baan.. Nervositeit? Jammer..
Reply
Poel lijkt ondanks tactisch en technisch gerommel toch de te kloppen man.
Reply
Het is wel weer een mooie koers. Ideaal om op de bank te hangen na 2 nachten Lissabon. De keuze om vanmorgen de laatste energie aan de kinderen te spenderen was een goede. Eerste lentebockje er bij, top.
Reply
Als ik Van Hooydonck was deed ik vanavond nog een ontslagbrief in de brievenbus.
Reply
Van der Poel laat een gaatje. Vind je het gek Poggi rijdt een 30 seconden dicht op de Kwaremont. Jezus.
Reply
(27-03-2023, 23:59)Kreuz Wrote: Verder ben ik niet goed mee in waarom iedereen Pogacar zo fantastisch vindt en hem tipt voor de RvV? Ik vind 'm precies wat minder dan vorig jaar?


Haha. Ouch. Wat een renner blijft dat toch.
Reply
Wordt een mooie voor Poggi.

VdP wel weer top3, zijn uitslagenreeks in RvV is bizar.
Reply
Wat een heerlijke wedstrijd is dit toch. 5 monumenten en 1 monument to rule them all.
Reply
Ook Pogacar heeft een heerlijk track record hoor, vorig jaar eerste keer meegedaan en podium en nu winst. Wat een kampioen. Benieuwd naar volgende week.
Reply
(02-04-2023, 13:04)Gunnar Wrote:
(02-04-2023, 10:50)matthijs603 Wrote: En op het moment merk ik dat ik, hoe groot liefhebber ik ook ben van Pogi en Van der Poel, dat het me toch het mooist lijkt als dit het jaar wordt waarin Wout hem pakt.

Idem, laat Van Aert het dit jaar maar afmaken.

Ik gun het van Aert, maar voor België vind ik het wel weer mooi. Je hebt godverdomme zo'n parel en dan ga je lopen kankeren dat hij zijn team ook wat gunt, fuck dat.
Reply
(02-04-2023, 16:36)Willie Wrote:
(02-04-2023, 13:04)Gunnar Wrote:
(02-04-2023, 10:50)matthijs603 Wrote: En op het moment merk ik dat ik, hoe groot liefhebber ik ook ben van Pogi en Van der Poel, dat het me toch het mooist lijkt als dit het jaar wordt waarin Wout hem pakt.

Idem, laat Van Aert het dit jaar maar afmaken.

Ik gun het van Aert, maar voor België vind ik het wel weer mooi. Je hebt godverdomme zo'n parel en dan ga je lopen kankeren dat hij zijn team ook wat gunt, fuck dat.

Exact dit. Tijdens de Ronde van Vlaanderen vind ik Vlamingen echt strontvervelend. 
Genoten van Pogacar in ieder geval.
Reply
Sure, Pogacar gun je het.. Maar Kopecky een veelvoud. Wat een wedstrijd. En wat een renster.
Reply
de tour winnen , en de ronde van vlaanderen.
Mercx, pogacar.

ehh. nog iemand???

echt bizar dit
Reply
(02-04-2023, 16:34)Kreuz Wrote: Ook Pogacar heeft een heerlijk track record hoor, vorig jaar eerste keer meegedaan en podium en nu winst. Wat een kampioen. Benieuwd naar volgende week.

vorig jaar 4e
Reply
(02-04-2023, 18:10)kesselman Wrote: de tour winnen , en de ronde van vlaanderen.
Mercx, pogacar.

ehh. nog iemand???

echt bizar dit

Bij de NOS hadden ze er nog 1, maar de naam ben ik alweer vergeten.
Reply
(02-04-2023, 18:38)Willie Wrote:
(02-04-2023, 18:10)kesselman Wrote: de tour winnen , en de ronde van vlaanderen.
Mercx, pogacar.

ehh. nog iemand???

echt bizar dit

Bij de NOS hadden ze er nog 1, maar de naam ben ik alweer vergeten.
 
Bobet, een Franse renner die in de jaren vijftig vier verschillende monumenten, drie maal de Tour en een keer de wereldtitel won.
Reply
Ah een koekenbakker dus.
Reply
En toch denk ik dat niemand er zondag Van Aert zal afrijden in Roubaix. geen garantie die ie ook zal winnen, want groepje voorop enz... Maar er afgereden worden op kasseien? Neen dat zie ik niet gebeuren. Hij moet nu eenmaal +- 10 kg extra mee naar boven sleuren als Pogacar. Dat probleem stelt zich niet in Roubaix.
Reply
https://sporza.be/nl/2023/04/02/beleef-d...458757207/

Wel mooi dit. Italiaanders zijn fucking onverbeterlijk.
Reply
Ja, heerlijk. Ook al weet je dat de helft van de Italiaanse mannen al huilt als ze een pot augurken open krijgen.

Als Nederlander zou je hier ook gewoon niet mee weg komen.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
De wielerkoers feiten hier gaan never worden overruled.
Reply
Knappe zege van Ide Schelling in Baskenland. Mooi dat hij zich heeft hervonden na een heel moeizaam vorig seizoen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)