Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.86 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielrennen
Ja Thomas had ik het net zo hard gegund.
Reply
Toch nog vuurwerk in deze Giro.
Reply
God, hij zou hem verloren hebben op die kutketting…
Reply
Kan iemand die co-commentator bij GCN+ wel volgen? Soort Schotse mompelaar.
Reply
Weinig van gezien helaas, maar ik heb een hekel aan Ineos dus goed zo.
Reply
Thomas die de sprint aantrekt en Cav die het magistraal afmaakt, wielermoment van het jaar.
Reply
Ja, heel mooi, en ook mooi dat de camera na de finish zo lang een uitzinnige Cav die het hele peloton knuffelde volgde.
Reply
Tof dat het NK bijna in mijn achtertuin was (het stukje bij Puth weliswaar). Gisteren al een mooie koers gezien en vandaag wederom genoten langs de kant bij de beklimming in Munstergeleen. Temperatuur was (en is) wel echt slopend.
Reply
https://www.tourploeg.nl/n?g=1888&s=e75db895

Voor de mensen die net als ik te skeer zijn om te betalen voor Scorito, maar wel willen invullen: een eigen Graz tourploeg.
Reply
Check!
Reply
Goed idee!
Reply
Done!
Reply
Voor komende Tour hoop ik vooral heel hard dat Pogacar en Vingegaard allebei fit zijn en blijven en dat het, net als vorig jaar, een mooie strijd wordt. Ik vind beide renners enorm sympathiek, maar heb een lichte voorkeur voor Pogi, o.a. door dit soort uitspraken:

"Niemand wil de Tour de verliezen. Maar na vorig jaar realiseer ik me ook dat een tweede plek in de Tour een bijzonder resultaat is. Het wil niet zeggen dat je een slechte wielrenner bent of een slecht leven leidt wanneer je in de Ronde van Frankrijk als tweede eindigt. Het is niet dat mijn leven na die tweede plek is ingestort."

"Natuurlijk heb ik niet genoten van die dag en het doet nog steeds pijn, maar het moet geweldig zijn geweest om naar te kijken op televisie. Zo rijden is gewoon mijn manier van koersen, vaak gebaseerd op instinct. Soms werkt het, soms niet. Maar ik ga niet veranderen. Ik zal altijd vol gas blijven koersen."

Maar de reactie van Vingegaard tegen Zeeman nadat hij in de afdaling vorig jaar, waar Pogacar viel, op hem wachtte was ook mooi ("natuurlijk, ik zou dat andersom ook willen").

Op naar een mooie Tour en hopelijk een mooie tweestrijd! En als Cavendish dan in Parijs nog het record pakt, zou het helemaal mooi zijn.
Reply
Ik vind Pgacar een geweldige renner, zeker na afgelopen voorjaar. Maar ik gun het Jumbo-Visma als ploeg veel meer dan UAE. Zolang het een titanenstrijd wordt ben ik dik tevreden.
Reply
Want Jumbo heeft al lange tijd niks gewonnen?  Tongue
Reply
Nee, maar vind ik gewoon een mooie ploeg met een goed beleid. Dat het een Nederlandse ploeg is zal er ook mee te maken hebben.
Reply
Ik vind Pogi wel mooie renner. Beetje jammer dat hij bij zo'n zandbak ploeg fietst die weinig affiniteit hebben met fietsen. Niet dat Jumbo nou zoveel met fietsen heeft maar je snapt mijn punt. Ik ga er voor het eerst beetje neutraal in: hoop vooral op een mooie strijd en niet een nieuwe Giro. 

Ik hoop dat Roglic hem nog een keer gaat pakken.
Reply
Roglic doet niet mee
Reply
No shit.
Reply
Bon. VPN aangeschaft voor een maand en nu overdag Renaat als vaste achtergrond bij m'n werk. Drie weken lang.

Wat ben ik fan van die man.
Reply
Mas en carapaz eruit lijkt het
Reply
Gestoorde bedoening op die laatste klim. 60 cm ruimte, zo kun je niet even aanzetten van achteren. En er stonden hekken, maar die lagen in de berm.
Reply
Eerste kleine tik voor LJV. Knap gedaan van UAD en mooie jump van Yates.
Reply
(01-07-2023, 16:51)atthedrive-in Wrote: Mas en carapaz eruit lijkt het
Carapaz scheurtje in knieschijf. Rijdt morgen niet meer
Reply
(01-07-2023, 17:24)BigBird Wrote: Eerste kleine tik voor LJV. Knap gedaan van UAD en mooie jump van Yates.

Bwoh de Tour wordt vandaag niet gewonnen, Pogi liet vorig jaar in het begin ook steeds zijn spierballen zien om vervolgens toen het er echt om ging bergop te capituleren. Winst voor JV lijkt me juist dat Vingegaard ontzettend makkelijk kon volgen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)