Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.86 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielrennen
Dus op je 39e na meerdere zware blessures drie grote rondes en het WK winnen schat jij minder in dan twee keer pieken op het juiste moment in een minder gemondialiseerde sport?

Uitstekende prestatie van Schouten hoor, maar denk dat Van Vleutens trackrecord internationaal meer aanspreekt. Wat had die nog meer moeten doen om eindelijk eens NLs sportvrouw van het jaar te worden?
Reply
(22-12-2022, 15:34)Gunnar Wrote: Dus op je 39e na meerdere zware blessures drie grote rondes en het WK winnen schat jij minder in dan twee keer pieken op het juiste moment in een minder gemondialiseerde sport?

Als dit een reactie is op mijn bericht dan heb je of niet goed gelezen of je bent een pop met stro aan het vullen. Ik reageerde op de grootste prestatie van een vrouwelijke sporter in de afgelopen 10 jaar, ik vind het niet eens de grootste Nederlandse prestatie van een vrouw van de afgelopen 10 jaar.
Reply
Ik las jouw bericht inderdaad slecht. Maar jij hebt het ook niet eens over een vrouwelijke schaatser zie ik nu.
Reply
[Image: Miedema_Profile_1100x693.jpg?itok=VLe_jYhx]
Reply
[Image: ?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8]
Reply
Gelukkig is het bij de mannen de komende 8 jaar makkelijker.
Reply
(22-12-2022, 16:23)Willie Wrote: Gelukkig is het bij de mannen de komende 8 jaar makkelijker.
Lijkt me leuk als het de komende jaren om en om Michael van Gerwen en Max Verstappen wordt.
Reply
(22-12-2022, 14:45)Willie Wrote: Ik schat 2 wereldtitels op de 1500 en 10.000 hoger in, ook een dubbele olympische titel op de 5.000 en 10.000 aangevuld met een bronzen op de 1500 schat ik hoger in. Het klinkt natuurlijk leuk 3 grote ronden, maar met totaal 23 etappes zijn het ook veredelde weekrondes, dan is op 1 toernooi presteren op de 1500 en 10.000 in een vele malen competitievere sport de betere prestatie.

Ik heb ook even op Wikipedia gekeken en ik zie van Vleuten niet eens terugkomen.

Dat is juist het probleem. :-) 

Van Vleuten stond er van de Omloop tot het WK en deed ondertussen iets voor de geschiedenisboeken met de drie grote rondes te winnen.
Ze deed dit op alle terreinen, van de machtige spurt in de Omloop tot het gebergte waar ze de tegenstand overklaste.
Ze is ook de enige vrouw volgens mij die de trainingsarbeid van een stevige World Tour prof bij de mannen doet inclusief de hoogtemeters, vele mannen uit de World Tour halen zelfs de cijfers van Van Vleuten niet qua training. Dat ze dit tevens doet op haar leeftijd en na zware blessures maakt het des te straffer. Dat jullie in Nederland dan een schaatster verkiezen boven haar na zo'n jaar, daar sta ik van te kijken en blijkbaar toch ook veel Nederlanders.
Reply
zo diep zit dat schaatsen blijkbaar Wink
Reply
Roglic met Kelderman naar de Giro. Wout en Vingegaard naar de Tour. 
Primoz heeft z'n droom precies toch opgegeven, hoe erg was die dag op de Planche ...

Krijgen nu wel een mooi veld voor beide grote rondes.
Reply
Wel bijzonder in een interview gaf hij aan dat hij vanwege zijn blessure en herstel ervan niet naar de giro zou gaan.
Reply
jumbo dat alle 3 de grote rondes wint in 2023??
Reply
Laatste wedstrijden van het veldrijden is echt waanzinnig om te zien. Van Aert lijkt conditioneel net iets sterker, maar het verschil is miniem. Verheug me al op de wegkoersen in het Voorjaar.
[+] 2 users say Thank You to BigBird for this post
Reply
[Image: 322396303_3247911925463012_6372775902765...e=63B9B176]

Was vandaag nog eens op de cross, jammer genoeg werd door een lekke band een spannende eindstrijd ons ontnomen.
Niveau lag weer dicht bijeen precies, als ze dit aanhouden tot in Roubaix, dan wachten ons nog mooie maanden.
Reply
toffe foto! Mooie sport om naar te kijken. Zeer benieuwd naar het WK
Reply
Had in oktober een gravelbike (Cube NuRoad Pro) besteld die in december geleverd zou worden. Dat werd eind februari en gisteren kreeg ik een mail dat het tóch april zou worden. Dat duurt me eigenlijk wel iets te lang, dus nu moet ik weer op zoek naar een alternatief.
Reply
Schaken?
[+] 2 users say Thank You to BigBird for this post
Reply
Ja, maar daar krimpt mijn pens niet van.

Giri wel lekker bezig op de Tata Steel Chess trouwens. Begon met een schitterende pot tegen Gukesh, waar hij een toren en paard offerde en gisteren Carlsen verslagen. Staat nu aan de leiding. Zou hem gegund zijn om het nu eindelijk een keer te winnen.
Reply
(18-01-2023, 10:19)Schobbeyak Wrote: Had in oktober een gravelbike (Cube NuRoad Pro) besteld die in december geleverd zou worden. Dat werd eind februari en gisteren kreeg ik een mail dat het tóch april zou worden. Dat duurt me eigenlijk wel iets te lang, dus nu moet ik weer op zoek naar een alternatief.
 
Ik heb deze op het oog, eerst nog mijn andere fiets verslijten en een excuus verzinnen om deze mezelf cadeau te doen, het is nogal een investering 
https://www.santosbikes.com/nl/fietsen/g...avelmaster

Ik snap dat je voor de Cube hebt gekozen, heeft goede specs voor het geld. Had je de versie met of zonder spatborden op het oog?
Reply
De gehele fietsenindustrie heeft t momenteel zwaar. Enkele producten die nog steeds slecht leverbaar zijn, maar door de extreem hoge vraag van afgelopen jaar zijn ze nu met veel te veel voorraad komen te zitten: https://archive.ph/UXiLc
Reply
Nou, daar heb ik zelf weinig van gemerkt. Dat artikel gaat ook wel specifiek over e-bikes.
Reply
(18-01-2023, 18:04)jodocus Wrote:
(18-01-2023, 10:19)Schobbeyak Wrote: Had in oktober een gravelbike (Cube NuRoad Pro) besteld die in december geleverd zou worden. Dat werd eind februari en gisteren kreeg ik een mail dat het tóch april zou worden. Dat duurt me eigenlijk wel iets te lang, dus nu moet ik weer op zoek naar een alternatief.
 
Ik heb deze op het oog, eerst nog mijn andere fiets verslijten en een excuus verzinnen om deze mezelf cadeau te doen, het is nogal een investering 
https://www.santosbikes.com/nl/fietsen/g...avelmaster

Ik snap dat je voor de Cube hebt gekozen, heeft goede specs voor het geld. Had je de versie met of zonder spatborden op het oog?

Ja, dat was hem idd. Veel specs voor weinig geld. Ik had die met spatborden zodat ik hem ook voor woon-werk kan gebruiken en dan 1 a 2x per jaar een tripje van 2 tot 4 dagen. Ik heb nu wal direct leverbaar alternatieven gekregen. Maar die zijn iets duurder en minder afgemonteerd. Het echte alternatief, een Bulls Daily Grinder is gelijk weer 600 euro duurder.
Reply
(18-01-2023, 18:04)jodocus Wrote:
(18-01-2023, 10:19)Schobbeyak Wrote: Had in oktober een gravelbike (Cube NuRoad Pro) besteld die in december geleverd zou worden. Dat werd eind februari en gisteren kreeg ik een mail dat het tóch april zou worden. Dat duurt me eigenlijk wel iets te lang, dus nu moet ik weer op zoek naar een alternatief.
 
Ik heb deze op het oog, eerst nog mijn andere fiets verslijten en een excuus verzinnen om deze mezelf cadeau te doen, het is nogal een investering 
https://www.santosbikes.com/nl/fietsen/g...avelmaster

Ik snap dat je voor de Cube hebt gekozen, heeft goede specs voor het geld. Had je de versie met of zonder spatborden op het oog?

Wel een mooi ding zeg. Maar zo zelf samenstellen is niks voor mij. Ik ga dan alleen maar voor de te dure optie.
Reply
(19-01-2023, 11:46)Schobbeyak Wrote:
(18-01-2023, 18:04)jodocus Wrote:
(18-01-2023, 10:19)Schobbeyak Wrote: Had in oktober een gravelbike (Cube NuRoad Pro) besteld die in december geleverd zou worden. Dat werd eind februari en gisteren kreeg ik een mail dat het tóch april zou worden. Dat duurt me eigenlijk wel iets te lang, dus nu moet ik weer op zoek naar een alternatief.
 
Ik heb deze op het oog, eerst nog mijn andere fiets verslijten en een excuus verzinnen om deze mezelf cadeau te doen, het is nogal een investering 
https://www.santosbikes.com/nl/fietsen/g...avelmaster

Ik snap dat je voor de Cube hebt gekozen, heeft goede specs voor het geld. Had je de versie met of zonder spatborden op het oog?

Ja, dat was hem idd. Veel specs voor weinig geld. Ik had die met spatborden zodat ik hem ook voor woon-werk kan gebruiken en dan 1 a 2x per jaar een tripje van 2 tot 4 dagen. Ik heb nu wal direct leverbaar alternatieven gekregen. Maar die zijn iets duurder en minder afgemonteerd. Het echte alternatief, een Bulls Daily Grinder is gelijk weer 600 euro duurder.

Ik heb zelf een Cube Editor die ik als gravelbike gebruik. Ik ben groot fan van de naafversnelling en riemaandrijving die daar op zit, enige wat je nodig hebt voor klein onderhoud is een tuinslang en een doek. Bij winterse temperaturen en omstandigheden fietsen vind ik heerlijk maar daarna buiten in de tuin drek uit tandwielen en ketting schrapen niet. Spatborden moet je er wel apart bij kopen en het stuur is geen racestuur maar recht.
Reply
Iemand een tip of de docu ‘Ik ben god niet’ ergens online te zien is in NL?
https://communicatie.canvas.be/nieuw-op-...n-god-niet
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)