Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 3.86 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wielrennen
Drie uur lang bewust lopen treiteren dus. Als dat mijn kinderen waren had ik ze zelf een draai om hun oren gegeven.
Reply
Kinderen zijn meestal vrij irritant en overbodig, maar ondanks alles is dit puur amateurisme van VDP en de Nederlandse bond. Dit had nooit mogen gebeuren. Hoe strontvervelend andere hotelgasten ook kunnen zijn.
[+] 2 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(27-09-2022, 15:48)Timothy\s Monster Wrote: Kinderen zijn meestal vrij irritant en overbodig, maar ondanks alles is dit puur amateurisme van VDP en de Nederlandse bond. Dit had nooit mogen gebeuren. Hoe strontvervelend andere hotelgasten ook kunnen zijn.

De NLse bond kon hier vrij weinig aan doen, zij werden pas geïnformeerd door VDP toen het al was gebeurd. Enige schuldigen zijn een paar asociale tieners en hun ouders.
Reply
Wie schuldig zijn, moge duidelijk zijn. Als topsporter voor zo'n belangrijke wedstrijd zou ik toch alle risico's zo laag mogelijk willen houden. Dan had ik bijvoorbeeld een privé accommodatie geboekt of vergelijkbaar. Verder zijn Australiërs enorm kut.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Dit incident zal zeker een precedent scheppen; wielerploegen zullen hogere eisen gaan stellen aan de accomodaties waar ze worden gehuisvest. Heb zelf ook wel eens geslapen in hetzelfde hotel en op dezelfde gang als waar wielerploegen zaten, in Frankrijk tijdens de Tour nota bene. Belachelijk hoe dichtbij professionele sporters je toen kon komen. Ik heb het dan wel over de jaren ‘90, zal inmiddels beter zijn geregeld in de Tour hoop ik. Uiteindelijk is het ook een kwestie van budget natuurlijk.
Reply
Op het WK in een Novotel slapen is wel treurig hoor.
Reply
De KNWU is niet de KNVB hè, er moet op de kleintjes worden gelet. En wielrenners slapen tijdens de koers zelden in iets van boven het niveau Novotel vermoed ik.
Reply
Geen wonder dat ze hun eigen matrassen meeslepen.
Reply
(27-09-2022, 15:48)Timothy's Monster Wrote: Kinderen zijn meestal vrij irritant en overbodig, maar ondanks alles is dit puur amateurisme van VDP en de Nederlandse bond. Dit had nooit mogen gebeuren. Hoe strontvervelend andere hotelgasten ook kunnen zijn.

Ja, ik snap ook niet zo goed waarom van der Poel na 1 keer niet belt met de bondscoach en stelt dat hij maar voor zijn deur moet gaan zitten. Verder zijn die ouders wel het grootste kutvolk in dit verhaal, hoezo deden ze dat "spelletje" wel vaker? Maar ja inderdaad, Australiërs, schurftvolk.
Reply
(27-09-2022, 16:01)Gunnar Wrote: Dit incident zal zeker een precedent scheppen; wielerploegen zullen hogere eisen gaan stellen aan de accomodaties waar ze worden gehuisvest. Heb zelf ook wel eens geslapen in hetzelfde hotel en op dezelfde gang als waar wielerploegen zaten, in Frankrijk tijdens de Tour nota bene. Belachelijk hoe dichtbij professionele sporters je toen kon komen. Ik heb het dan wel over de jaren ‘90, zal inmiddels beter zijn geregeld in de Tour hoop ik. Uiteindelijk is het ook een kwestie van budget natuurlijk.

Ik lag in de Corona-Tour van 2020 in het hotel van Pogacar en stond de eerste dag al in de lift naast Simon Yates. En dan maar mondmaskers dragen op straat en op de podia, terwijl de renners in gewone hotels slapen. Zelfde dit jaar, lag bij AG2R in een hotel met heel veel verschillende gasten. Enkele dagen later waren er ook effectief coronagevallen in de ploeg.
Reply
(27-09-2022, 17:39)ahha Wrote: Geen wonder dat ze hun eigen matrassen meeslepen.

Ik slaap best vaak in hotels en heb eigenlijk nooit problemen met de bedden, al kan ik me voorstellen dat je bij een grote ronde niet elke dag op een ander matras wilt slapen en er daarom één laat meenemen. Ramen die niet open kunnen zijn één van mijn grootste ergernissen in hotels, dat kan niet gezond zijn in mijn ogen, ik denk dat dat voor topsporters nog meer opgaat. Lawaai op de gangen maak ik zelden mee, het vaakst nog wat later op de ochtend door schoonmakers.
Reply
(27-09-2022, 19:49)jodocus Wrote: Lawaai op de gangen maak ik zelden mee, het vaakst nog wat later op de ochtend door schoonmakers.

Ah, bij mij zijn het vaak wielrenners die tienermeisjes achterna zitten.
[+] 4 users say Thank You to Willie for this post
Reply
Gewoon deze meme maar dan met Van Der Poel's gezicht.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Reply
https://www.nrc.nl/nieuws/2022/11/04/tom...n-a4147167

Prachtig interview met Tom Dumoulin
[+] 2 users say Thank You to BigBird for this post
Reply
Van der Poel vrijgesproken.

https://www.ad.nl/wielrennen/mathieu-van...~ace3f26d/

Maar hoe Matthieu dit afgehandeld heeft is wel een schoolvoorbeeld; erkennen dat je zelf iets niet goed hebt gedaan, geen grote woorden gebruiken en je concentreren op de volgende wedstrijden.
Reply
Zeker.

Miguel Angel Lopez ondertussen ontslagen door Vinokourov omdat hij in verband wordt gebracht met de verkeerde dokter.
Reply
(13-12-2022, 10:50)matthijs603 Wrote: Zeker.

Miguel Angel Lopez ondertussen ontslagen door Vinokourov omdat hij in verband wordt gebracht met de verkeerde dokter.

Heeft Quintana toch nog onderdak voor kerst.
Reply
stel!!
je wint in 1 jaar: de tour, de vuelta, de giro en je wordt wereldkampioen.
dan MOET je toch sportvrouw van het jaar worden.

ik snap t niet hoor.
3 x goud op de olympische spelen vind ik geweldig, maar komop!!!!!!
Reply
Nederlanders houden blijkbaar van boerenvrouwen.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Wel lekker dat we weer verongelijkt kunnen zijn over de vergelijking tussen twee onvergelijkbare prestaties.
Reply
(22-12-2022, 11:34)Schobbeyak Wrote: Wel lekker dat we weer verongelijkt kunnen zijn over de vergelijking tussen twee onvergelijkbare prestaties.

Is toch makkelijk vergelijkbaar: de ene is de vrouwelijke sportprestatie van de laatste 10 jaar wereldwijd, de andere is schaatsen :-)
Reply
Het is niet eens de beste Nederlandse sportprestatie in de afgelopen 10 jaar.
Reply
(22-12-2022, 14:13)Willie Wrote: Het is niet eens de beste Nederlandse sportprestatie in de afgelopen 10 jaar.

Ben als Belg eens op wikipedia gaan zien en de sportvrouwen van de laatste 10 jaar in Nederland gaan bekijken en ik zeg: toch wel
Reply
Ik schat 2 wereldtitels op de 1500 en 10.000 hoger in, ook een dubbele olympische titel op de 5.000 en 10.000 aangevuld met een bronzen op de 1500 schat ik hoger in. Het klinkt natuurlijk leuk 3 grote ronden, maar met totaal 23 etappes zijn het ook veredelde weekrondes, dan is op 1 toernooi presteren op de 1500 en 10.000 in een vele malen competitievere sport de betere prestatie.

Ik heb ook even op Wikipedia gekeken en ik zie van Vleuten niet eens terugkomen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)