Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar kunnen we je mee helpen?
(22-02-2023, 22:13)Willie Wrote: Kan iemand zijn lichtje laten schijnen op de Roald Dahl kwestie. Want tot zo ver ik het kan zien is dit een zelfgenomen beslissing van de rechthebbenden vanwege commerciële belangen, maar als ik de discussies online zie en offline hoor dan moet ik bijna wel mis zitten, want dat wordt niet benoemd.

Het doet mij denken aan de dr. Seuss kwestie waar erfgenamen 7 niet al te goed verkopende boeken vol racistische shit niet meer uit wilden geven en in de discussie links de schuld krijgt en alle dr. Seuss boeken opeens verboden zijn.

Maar zoals gezegd kan ik het mis hebben.

Loes Reijmer heeft een aantal telefoontjes gepleegd, ja er zijn wat dingen gewijzigd, maar nee, niet elk woord is vervangen en de boeken liggen al maanden in de winkel

Voor wie interesse heeft:

https://archive.ph/C6N4C
Reply
deze is ook goud:

https://www.nrc.nl/nieuws/2023/02/27/ik-...b-a4158182

weet niet hoe je dat "vrij" kunt delen met archive
Reply
Quote:Toen ik het hoorde was ik in eerste instantie woedend. Het gore lef van deze deugneuzen om het werk van een dode schrijver te verkrachten.


Ik had het nog leuker gevonden als ze dit later in de column terug had laten komen met MLK of George Orwell als voorbeelden.
Reply
Zou iemand, die misschien niet zo druk heeft vanavond voor mij willen proberen ticket King gizzard te bemachtigen via ticketswap?

Ik lijk steeds net te laat te zijn...
Reply
Er staat nu een staanplaats via resale te koop bij TM:
https://www.ticketmaster.nl/event/285733...=nl_013web
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
(03-03-2023, 20:24)Wailer Wrote: Zou iemand, die misschien niet zo druk heeft vanavond voor mij willen proberen ticket King gizzard te bemachtigen via ticketswap?

Ik lijk steeds net te laat te zijn...

Notificatie aangezet, vind het wel een leuke sport om te kijken of het lukt.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(03-03-2023, 20:30)Timothy\s Monster Wrote: Er staat nu een staanplaats via resale te koop bij TM:
https://www.ticketmaster.nl/event/285733...=nl_013web
Had m maar gekocht... 

Mondjesmaat komt er.wat...maar gaat zo snel.. lijkt wel.of er bots op zitten.
Reply
(03-03-2023, 20:55)hythloth Wrote:
(03-03-2023, 20:24)Wailer Wrote: Zou iemand, die misschien niet zo druk heeft vanavond voor mij willen proberen ticket King gizzard te bemachtigen via ticketswap?

Ik lijk steeds net te laat te zijn...

Notificatie aangezet, vind het wel een leuke sport om te kijken of het lukt.

Waardeer ik zeer.

Ik klik meteen op melding...maar.toch no luck.
Hoop morgen op meer aanbod.. op dag van concert zelf ..
Reply
(03-03-2023, 20:55)hythloth Wrote:
(03-03-2023, 20:24)Wailer Wrote: Zou iemand, die misschien niet zo druk heeft vanavond voor mij willen proberen ticket King gizzard te bemachtigen via ticketswap?

Ik lijk steeds net te laat te zijn...

Notificatie aangezet, vind het wel een leuke sport om te kijken of het lukt.

Het is je gelukt!
Thnx man!
Reply
Hoe snel je zo'n notificatie krijgt hangt denk ik af van je model telefoon of abonnement ofzo. Ik stond een keer in de vvk rij van De School, en omdat daar geen beweging in zat keek iedereen op Ticketswap. Er was een meisje die meerdere keren als eerste een alert kreeg, en terwijl zij al aan het afrekenen was op TS kreeg ik pas de melding.
Reply
Ja dat is frustrerend. Ik heb al best lang een alert aanstaan voor JID. En al meermaals ook gebeurt dat ik op m'n telefoon bezig was en echt binnen een seconde klikte. En toch iedere keer te laat. Om gek van te worden.
Reply
De keren dat ik succes had bij een notificatie op Ticketswap, bleef ik het scherm steeds refreshen wanneer iemand anders de ticket al had gereserveerd. Want soms komt zo'n ticket weer vrij, en dan kan je hem zelf regelen.
Reply
Lesje is wel weer...nu volop aanbod.. dus eigenlijk gewoon wachten tot korter vantevoren..

Maar goed.. als een stuk ongeduld...

Haha blij dat ik er straks bij ben Big Grin
Reply
Ja dat had ik ook. M'n laatste ticketswap ervaring was Protomartyr in de Ekko. In de laatste twee dagen kwamen er ineens alsnog genoeg tickets vrij om er makkelijk tussen te komen.
Reply
Met dank aan hythloth een mooie avond gehad bij king gizzard.

Vond de BKS show beter...maar kan met omstandigheden te maken hebben: biertjes gedurende de dag, wat wiet roken, lekker weer, mooi festivalsfeertje.

Heb me wel weer goed vermaakt in 013. Ik denk dat ze wel headlinerspot verdienen, ideale Festival and!
Reply
Mooi om te horen. Ik zie ze ook headlinen op toekomstige festivals.
Reply
We tobben steeds meer met alle synchronisatie wensen van Google en Windows i.c.m. de bloatware van Samsung smartphones. Gaan we op dergelijke wijze straight richting een controle universum, of,..?
Reply
Zou Eva Vlaardingerbroek er nog een beetje lekker uitzien met een kaalgeschoren hoofd?
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Bijna m'n slok Paix Dieu uitgespuugd. Zo'n gele kunststof oorbel met nummer erop staat haar vast ook goed.
Reply
vraagje

binnen een maand naar metallica in amsterdam

qua parking dacht ik gebruik te maken van de website: https://parkbee.com/nl
iemand al ervaringen mee

+ moet ik rekening houden met afgesloten straten tijdens koningsdag?
Reply
Lijkt me een lastig verhaal om met parkbee een parkeerplek te vinden, de standaardtip voor Amsterdam is volgens mij om bij een P&R in de buurt te parkeren en dan het laatste stuk met het OV te reizen.
Reply
(13-03-2023, 15:02)thomas9790 Wrote: Lijkt me een lastig verhaal om met parkbee een parkeerplek te vinden, de standaardtip voor Amsterdam is volgens mij om bij een P&R in de buurt te parkeren en dan het laatste stuk met het OV te reizen.
ik heb er allesinds 1 gevonden op 6 minuten wandelen
de vraag is alleen, geraak ik makelijk in de bijlmerdreef op zo een dag?
Reply
(13-03-2023, 15:04)reaper Wrote:
(13-03-2023, 15:02)thomas9790 Wrote: Lijkt me een lastig verhaal om met parkbee een parkeerplek te vinden, de standaardtip voor Amsterdam is volgens mij om bij een P&R in de buurt te parkeren en dan het laatste stuk met het OV te reizen.
ik heb er allesinds 1 gevonden op 6 minuten wandelen
de vraag is alleen, geraak ik makelijk in de bijlmerdreef op zo een dag?

Kan zomaar zijn dat vanaf zo'n plek na afloop wegkomen lastig gaat omdat grote verkeerstromen voorrang krijgen volgens het verkeersplan.
Reply
Ik parkeer meestal bij P21/22/23/24 dat zal wel diegene zijn aan de Bijlmerdreef die je noemt, gaat altijd goed, ook bij veel evenementen, koningsdag heb ik alleen nog niet meegemaakt, dat zou extreem kunnen zijn, vraag me af of je dat sowieso nog vantevoren kan boeken op die dag.

Mooie aan die garages is dat het maximaal dagtarief via Q-park (13,50) lager is dan dat je een evenemententicket in diezelfde garage via ticketmaster koopt.
Reply
Mobihub Amstel Business Park

Je kunt vooraf je plekje reserveren. Kost €7,25.
En voor €7,25 huur je daar ter plekke ook een fiets, en dan is parkeren gratis.
8min fietsen naar de Arena
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)