Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar kunnen we je mee helpen?
(04-03-2022, 20:46)Gunnar Wrote: Is er een mogelijkheid dat je zijn vrouw kunt confronteren met wat je hebt gezien? Goed om te checken of het klopt wat je hebt gezien en geef haar de kans het zelf te vertellen aan jouw vriend.
Dit zou voor mij idd stap één zijn. Vroeg of laat komt het sowieso uit en ook dat jij er vanaf wist. Grote kans dat je vriendschap dan ook over is.

Dus idd bij vriendin bedienen én aangeven dat als zij het niet verteld jij dit gaat doen omdat je vriendschap niet kwijt wilt. Ik zou haar daar wel even tijd voor geven.
[+] 2 users say Thank You to metal bouwie for this post
Reply
(04-03-2022, 20:28)Gerblansky Wrote: Zouden jullie een goede vriend vertellen dat zijn vrouw waarschijnlijk een affaire heeft? Wetende dat dat gezin met jonge kinderen dan wellicht naar de haaien gaat? En hoe pak hoe pak ik zoiets uberhaupt aan?

Lang verhaal kort, ik was tijdens een hotelovernachting voor werk op het verkeerde moment op de verkeerde plek. Zag haar ‘s morgens met een andere man haar kamer (toevallig op mijn vloer) verlaten. Heb hem toen geappt (“hey wat een toeval dat ** ook hier is”). Reactie was dat dat niet mogelijk was want ze was bij een vriendin…

Sorry voor dit Viva-forum verhaaltje maar ik zit er best mee.

Normaal gesproken zou ik bij een overspel situatie sowieso aanraden dat iemand er achter komt, maar op een manier dat jij er niets mee te maken hebt. In dit geval had je je goede vriend al ge'apped dat je zijn vrouw zag, dus de kans bestaat dat hij het je dit verdere slechte nieuws kwalijk neemt. Maar alsnog kan je het beter gewoon doen.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(04-03-2022, 20:49)TheUncleG Wrote:
(04-03-2022, 20:46)Gunnar Wrote: Is er een mogelijkheid dat je zijn vrouw kunt confronteren met wat je hebt gezien? Goed om te checken of het klopt wat je hebt gezien en geef haar de kans het zelf te vertellen aan jouw vriend.

Dit is inderdaad wel de meest chique oplossing ja.

Yep, indien mogelijk zou ik dit in eerste instantie ook doen. Hoe dan ook zeker een klote situatie.
Reply
Ik had ooit een vriendien waarvan haar vriend twee vriendinnen tegelijk had. Ze wisten het niet van elkaar.

Dit was uiteindelijk bekend geworden omdat een van hun vrienden het niet langer kon aanzien en is gaan dreigen het te gaan vertellen. Natuurlijk was het een drama, maar die vriendin had het liever veel eerder geweten, en was uiteindelijk dankbaar dat er druk uitgeoefend was.
Reply
moeilijke situatie dit.
wie weet , weet haar vent er wel vanaf. is ook nog een optie.
misschien was t iets eenmaligs, en dan is het t ook nietwaard om een relatie voor naar de kloten te helpen.

ik zou mn mond houden, maar als dat geen optie is,dan zou ik t idd als eerste met haar er over hebben.


natuurlijk hypocriet om te zeggen, maar (in mijn beleving), is het zo: als een vrouw vreemd gaat, dan zit er meestal
iets niet goed in de relatie.

sterkte ermee
Reply
(05-03-2022, 13:22)kesselman Wrote: moeilijke situatie dit.
wie weet , weet haar vent er wel vanaf. is ook nog een optie.

In een open relatie (of waarin een tweede seksuele relatie bespreekbaar is) zou het nog eens extra kwalijk zijn als je liegt over waar je verblijft. Dit lijkt dus wel op vreemdgaan.

Quote:misschien was t iets eenmaligs, en dan is het t ook nietwaard om een relatie voor naar de kloten te helpen.

Hier zit nog best wel wat in. Maar dat is aan haar om uit te leggen, en niet aan jou om aan te nemen.

Persoonlijk zou ik haar eerst confronteren om haar op zijn minst de situatie uit te laten leggen. Maar liegen over waar je bent/verblijft en daar vervolgens met een gast een hotelkamer uit komen lopen is nogal sus.
Reply
Afl 2 van Graz-Boulevard:

Ik heb haar gebeld en aangegeven wat ik heb gezien en dat ik benieuwd was hoe het in elkaar zat. Ze ontkende glashard dat ze daar was geweest. Ik zag spoken volgens haar en ze was behoorlijk boos dat ik haar zo beschuldigde (terwijl ik feitelijk nog niets gezegd of geoordeeld had). Mijn alarmen gaan eigenlijk alleen maar meer af nu Smile
[+] 4 users say Thank You to Gerblansky for this post
Reply
Ik haal er even wat popcorn bij.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Gerblansky als privé detective.
Reply
Wat een rotwief.
Reply
Ja voor mij is het wel zo klaar als een klontje.

Maar verder nog steeds geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet hoe het is om aan de ontvangende kant van dit nieuws te zitten. Ik gun hem dat zo niet.
Reply
Maar moet je hem dan maar in onwetendheid houden? Stel je voor dat je in zijn schoenen zou staan. Heb je dan liever dat je het nu zou horen via een vriend, of misschien over x aantal maanden er zelf achter komt?
Reply
(05-03-2022, 21:04)Gerblansky Wrote: Ja voor mij is het wel zo klaar als een klontje.

Maar verder nog steeds geen idee wat ik hiermee moet. Ik weet hoe het is om aan de ontvangende kant van dit nieuws te zitten. Ik gun hem dat zo niet.

Hier nog even mijn paar centjes hierover: Kan me voorstellen dat een telefoontje hierover de dame in kwestie wel kan overvallen en ze gelijk in de verdediging/ontkenning schiet. Ik zou haar hier later nog een keer op aanspreken en zeggen dat je liever hebt dat ze het zelf vertelt, maar dat als ze dat niet doet, je je genoodzaakt voelt om het zelf te doen.

Er is verder geen greintje twijfel bij je dat zij het was?
Reply
Nee dat sowieso niet,, specifieke haarkleur en tatoeages.

Ik ga er nog wat nachtjes over slapen. Bedankt mannen.
Reply
Vanavond is de avond, ik doe het maar gewoon. Er is toch geen goed moment of timing en morgen heeft hij verlof dus dat scheelt een heel klein beetje. Klotsende oksels hier wel al.
[+] 1 user says Thank You to Gerblansky for this post
Reply
Succes! Hoop dat hij je niets kwalijk neemt, ook al zegt dat meer iets over hem dan over jou.
Reply
Klote situatie, maar als vriend hoor je dit wel te doen.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
toch benieuwd hoe t af loopt!!
Reply
Beh dat was niet best. Aan het eind van de avond ging er een gebroken man naar huis. Heb hem door alle fases van rouw zien gaan en weer terug.

We hebben een aantal uur gezeten en als je dan praat en doorvraagt kom je er achter dat er wel vaker heel verdachte situaties zijn geweest, en haar verhalen op z'n minst heel vindingrijk. Met mijn beperkte inhoudelijke kennis vanuit een niet afgemaakte studie kan ik niet anders dan concluderen dat die kerel al jarenlang slachtoffer is van het type manipuleren, liegen en bedriegen dat schoolvoorbeeld Cluster-B patienten maakt. Ik ga hem maar wat extra in de gaten houden de komende tijd. Ook geen idee hoe het verder af gaat lopen. De "wat ga je nu doen" vraag heb ik maar even achterwege gelaten.

Ik voel me nog niet echt opgelucht moet ik zeggen.
[+] 18 users say Thank You to Gerblansky for this post
Reply
ja, heftig - weet niet wat ik er verder over kan zeggen - je wilt het natuurlijk niet horen, maar als je zelf niet in een open relatie zit, wil je er denk ik toch liever uit als je belazerd wordt.

hoe reageerde hij op het feit dat jij hem dit nu vertelde?
Reply
Lijkt me zeker klote man, maar op de lange termijn vast beter zo! Zeker als blijkt dat er al langer rare verhalen waren.
Reply
Je hebt je in elk geval een ware vriend getoond, moge wat je nu nog kan doen is support geven wanneer nodig.
Reply
Damn, respect hoor Gerblansky voor je lef. Ik weet niet wat ik gedaan had in zo'n situatie.
Reply
(09-03-2022, 11:30)Indiaantje89 Wrote: Damn, respect hoor Gerblansky voor je lef. Ik weet niet wat ik gedaan had in zo'n situatie.

Ik weet ook nog steeds niet of dit nou goed was of niet hoor, maar het alternatief was daar over de vloer blijven komen en dan doen alsof er niks aan de hand is. Daar pas ik voor.
[+] 2 users say Thank You to Gerblansky for this post
Reply
Van wat je omschrijft over hoe het liep, heb je zeker iets goeds gedaan.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)