Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waar kunnen we je mee helpen?
#76
Bedankt voor het meedenken heren. Billy kasten heb ik hier ook al jaren. Het gaat er nu specifiek om om de platen in gesloten lades te zetten. Dit ivm de zon die fel aan die kant vd kamer staat in de middag.
We hebben uiteindelijk gekozen om een kast te laten maken bij Treespoke. Waanzinnig duur, maar met geen concerten de komende maanden blijft er genoeg geld over deze zomer.
Reply
#77
Ik heb een oude mobiele harde schijf, waar ik nog wil kijken of er wat interessants op staat, om m daarna weg te gooien. Als ik m op mijn computer aansluit, krijg ik wel het geluid dat er iets is aangesloten, maar hij komt niet als schijf te staan onder 'Computer'. Iemand een idee?
Reply
#78
Ooit gesynchroniseerd op een Mac?
Reply
#79
Kan dat hij inderdaad anders geformatteerd is. Kan ook zijn dat je een windows hdd wilt aansluiten op een mac of visa versa.
Reply
#80
Ik weet dat je dat vroeger op kon lossen door de stationsletter te veranderen. Misschien dat dat helpt?
Reply
#81
Nee, het is nooit in contact geweest met een Mac. Ik ga proberen de stationsletter te wijzigen.
Reply
#82
Schijf zichtbaar maken:

https://www.coolblue.nl/advies/harde-sch...ndows.html
Reply
#83
Iemand verstand van Ziggo en extra pakketten? Ik heb begin deze week extra abonnement afgesloten voor movies en series XL bij Ziggo. Je krijgt dan onder meer toegang tot een groot deel van de HBO catalogus. Nu kan ik deze series wel kijken via mijn ziggo Go app op mijn telefoon (en dan via chromecast streamen naar tv), maar krijg ik geen toegang via het ziggo on demand menu. Dan krijg ik te zien dat ik om deze series te bekijken een extra abonnement moet afsluiten. Iemand hier ervaring mee?
Reply
#84
Toevallig ervaring mee. paar maanden geleden nieuwe tv gekocht, en daar kan ik Ziggo on Demand kijken. Volgens mij heb ik ook niet hoeven inloggen maar ging het vanzelf. Anders even alles uittrekken en weer insteken, kan even duren meen ik.
Reply
#85
(14-05-2020, 14:17)geluksknikker Wrote: Iemand verstand van Ziggo en extra pakketten? Ik heb begin deze week extra abonnement afgesloten voor movies en series XL bij Ziggo. Je krijgt dan onder meer toegang tot een groot deel van de HBO catalogus. Nu kan ik deze series wel kijken via mijn ziggo Go app op mijn telefoon (en dan via chromecast streamen naar tv), maar krijg ik geen toegang via het ziggo on demand menu. Dan krijg ik te zien dat ik om deze series te bekijken een extra abonnement moet afsluiten. Iemand hier ervaring mee?

Heb je een Horizon ontvanger erbij gekregen? Lijkt me dat je even contact op moet nemen met Ziggo, mogelijk staat er iets niet goed ingesteld. Zou normaal moeten werken via het on demand menu.
Reply
#86
Ik had al een horizon box. Met ziggo contact gehad, maar dat schiet niet echt op. “Dan adviseer ik om de fabrieksinstellingen terug te zetten”, maar dat hielp ook niet.
Reply
#87
Iemand een idee waar ik de anti-viral wipe van Charlie Brooker kan terugkijken?
Reply
#88
Ik zie 'm wel op enkele good old torrent sites, heb je daar wat aan? Hij was erg leuk trouwens.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
#89
Ik was hem vergeten op te nemen, maar zag dat ie zondagnacht a.s op BBC2 om 0.00 herhaald wordt.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
#90
(15-05-2020, 21:07)Schobbeyak Wrote: Iemand een idee waar ik de anti-viral wipe van Charlie Brooker kan terugkijken?

www.reddit.com/r/uktvland
[+] 1 user says Thank You to remothebest for this post
Reply
#91
Gracias!
Reply
#92
Ik ben op zoek naar een nuttige online tool of platform via hetwelke een groep mensen aan één project kan werken (weliswaar enkel geschreven tekst) én dat door derden gevolgd kan worden alsmede voorzien worden van commentaar over het proces dat zich afspeelt.

Ik weet dat het nutteloos is gezien yung graz en de noordpool crew, maar toch: serious replies only.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
#93
Wat bedoel je precies met aan een project werken? En is het van groot belang dat de derden die commentaar gaan geven actief worden tegengehouden om de tekst te bewerken, bijv om vandalisme te voorkomen? Zo niet en als het samen een getypt document bewerken is, dan kan dit gewoon met Office 365 + de standaard review tools van Word. Google Docs zal deze features ook wel hebben lijkt me.
Reply
#94
Google Docs lijkt me idd de meest aangewezen optie. Gratis en makkelijk bruikbaar.
Reply
#95
Dropbox heeft trouwens een relatief nieuwe tool die hiervoor bedoeld is, bedenk ik me net, Dropbox Papers. Ff gecheckt en daarbij kan je mensen uitnodigen om mee te bewerken of enkel om commentaar te geven. Dus dat lijkt me precies wat je zoekt. Te vinden als je inlogt op de Dropbox-website---ik heb wel een betaalde versie via werk dus ik weet niet zeker in welke mate dit ook in de gratis versie beschikbaar.
Reply
#96
Microsoft Teams gebruiken wij voor werk. Kuttool, maar het werkt wel.
Reply
#97
(18-05-2020, 15:09)greenlander Wrote: Wat bedoel je precies met aan een project werken? En is het van groot belang dat de derden die commentaar gaan geven actief worden tegengehouden om de tekst te bewerken, bijv om vandalisme te voorkomen? Zo niet en als het samen een getypt document bewerken is, dan kan dit gewoon met Office 365 + de standaard review tools van Word. Google Docs zal deze features ook wel hebben lijkt me.

Ja, vooral voor de duidelijkheid. Je kunt het zien als een soort livestream van een bepaald totstandkomingsproces, met live commentaren. Zoals wanneer je inderdaad een google doc deelt met mensen en er samen in werkt, maar waarbij sommigen mogen bewerken en anderen enkel commentaar leveren. 

Alleen hoeft het echt niet letterlijk te gaan om het zichtbare eindresultaat, ik wil vooral het proces kunnen tonen en dus iets sexyer gebruiken dan de standaard google/microsoft tools hiervoor.

(18-05-2020, 15:10)1996Customer Wrote: Google Docs lijkt me idd de meest aangewezen optie. Gratis en makkelijk bruikbaar.

Het is als soort van grap met dat idee begonnen, maar dat is te schraal en onaantrekkelijk. Bovendien heeft niet iedereen standaard een google account.

(18-05-2020, 15:13)greenlander Wrote: Dropbox heeft trouwens een relatief nieuwe tool die hiervoor bedoeld is, bedenk ik me net, Dropbox Papers. Ff gecheckt en daarbij kan je mensen uitnodigen om mee te bewerken of enkel om commentaar te geven. Dus dat lijkt me precies wat je zoekt. Te vinden als je inlogt op de Dropbox-website---ik heb wel een betaalde versie via werk dus ik weet niet zeker in welke mate dit ook in de gratis versie beschikbaar.

Dit kan ik alvast eens bekijken, merci!

(18-05-2020, 15:23)BigBird Wrote: Microsoft Teams gebruiken wij voor werk. Kuttool, maar het werkt wel.

Wij gebruiken die ook en net zoals alles van Microsoft is het gewoon abominabel. Onbetrouwbaar, omslachtig, traag. Fucking kutzooi. Ik haatte de Google omgeving behoorlijk omwille van de chaos, maar nu zou ik geld geven om terug daarin te kunnen werken.
Reply
#98
Je draait ook niet op Windows?
Reply
#99
Jawel. Of ik snap je vraag misschien niet helemaal?
Reply
Ik snapte de Microsoft rant niet. Die doen het prima, maar je moet er wel beetje goed mee om gaan. Dan draait het allemaal prima Wink.

Al ben ik zelf meer een Linux fanboy.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)