Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 4.22 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Series] Welke kijk jij?
(13-02-2023, 23:04)Willie Wrote: Milf manor.

TLC kent geen schaamte.

Ik kijk alvast uit naar de YouTube compilaties.
Reply
Ik ken het via Hasan Piker.
Reply
(24-01-2023, 21:02)BigBird Wrote:
(08-01-2023, 21:14)Timothy\s Monster Wrote: Copenhagen Cowboy.

Eerste 3 afleveringen bekeken op aanraden van Michael Gira en enorm onder de indruk. Duister, beklemmend, maar ook breekbaar. Soundtrack van Cliff Martinez past perfect bij deze serie. Dikke aanrader.

Inmiddels alle 6 afleveringen bekeken en ben het wel met je eens. Neemt niet weg dat ik er stiekem meer van had verwacht. Visueel erg strak, en veel panning shots, mooi belicht. Maar miste wel wat diepgang bij sommige personages. Maar al met al een aanrader. Ik kan ook Too Old Too Die Young aanraden. Ook van NWR maar dan vele malen trager dan Copenhagen Cowboy.

Compromisloos, daar wil ik Netflix wel een pluim voor geven. Het is inderdaad style over substance, maar dat kan Refn prima, wel mis ik een paar aanknopingspunten om echt meegezogen te worden, iets wat ik bij Only god forgives ook had, maar ik zat wel veel beter in Copenhagen cowboy.

En ik had een afgerond geheel verwacht, maar dit leek echt een seizoen 1, terwijl er volgens mij geen sprake van is dat iets of iemand ook maar een seizoen 2 gaat maken.
Reply
Nieuwe aflevering van The Last of Us is weer genieten.
Reply
net weer een groot stuk van aflevering 3 van the last of us gekeken. Wat is dat toch een prachtige aflevering.
Reply
1923 - Een prequell van de Paramount Yellowstone serie.

1 aflevering geprobeerd. Ook deze prequel reeks ziet er boeiend uit. Wederom met Harrison Ford, echter nu ook met o.a. Helen Mirren en Timothy Dalton.
Was ondertussen bij seizoen 4 van Yellowstone zelf aangeland, waar seizoen 5 inmiddels al van loopt.
Geen flauw idee waar deze in Nederland te zien is, maar ik vermoed via Videoland. Er zijn 2 seizoenen van 8 afleveringen gepland.
Reply
Nieuwe aflevering (7) van The Last of Us begon wat stroef vind ik, maar uiteindelijk toch weer een pareltje. Emotionele rollercoaster bijna.
Reply
Eindelijk Better Call Saul volledig gekeken. Topserie, en ik vind hem ook beter dan Breaking Bad.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
The truth will out (Det Som Göms I Snö) - serie 2.
Zweedse misdaadserie over een cold case team dat eigenlijk bestaat een zooitje bijeengeschraapte mensen. Ik lees nu net dat het gebaseerd is op een waargebeurde zaak.
[+] 2 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Deze https://www.npo3.nl/trom-trailer/17-02-2...N_20048610 lijkt me wel wat.
Reply
The Last of Us (E8). Alweer een fenomenale aflevering. Bella Ramsey maakt wederom veel indruk.
Reply
The last of us (E9) was weer adembenemend. Wat een serie. Jammer dat dit al het einde van seizoen 1 is.
Reply
Inderdaad van genoten. Na aflevering 1 en 2 gevoel dat het een 2e Walking Dead ging worden, maar pakte goed uit.
Reply
Ja, aflevering 9 was weer genieten geblazen. Opnieuw een rollercoaster aan emoties. Benieuwd naar de volgende seizoenen.
Reply
Zijn we klaar voor zondag? Laatste seizoen van Succession. Volkskrant was in ieder geval enthousiast over de eerste 4 afleveringen.
Reply
Ah tof, zin in.
Reply
(23-03-2023, 12:15)Willie Wrote: Zijn we klaar voor zondag? Laatste seizoen van Succession. Volkskrant was in ieder geval enthousiast over de eerste 4 afleveringen.

Maandag toch? En komt dan gelijk het hele seizoen online, of 1 aflevering per week?
Reply
(23-03-2023, 15:14)Schobbeyak Wrote:
(23-03-2023, 12:15)Willie Wrote: Zijn we klaar voor zondag? Laatste seizoen van Succession. Volkskrant was in ieder geval enthousiast over de eerste 4 afleveringen.

Maandag toch? En komt dan gelijk het hele seizoen online, of 1 aflevering per week?

Vanaf maandag met 1 aflevering per week. Zondag in de VS.
Reply
Snap eerlijk gezegd de lyrische reacties over The last of us niet zo. Ben nu 3 afleveringen onderweg en kan me niet voorstellen dat ik hierdoor nog gegrepen word.
Reply
(23-03-2023, 22:20)TheUncleG Wrote: Snap eerlijk gezegd de lyrische reacties over The last of us niet zo. Ben nu 3 afleveringen onderweg en kan me niet voorstellen dat ik hierdoor nog gegrepen word.

Ik voel wel een beetje met je mee. Het ziet er mooi uit, maar het verhaal raakt me niet gelijk. Aflevering 3 vond ik prachtig, maar de eerste 2 afleveringen nogal klinisch. Ik ga sowieso wel door met seizoen 1, maar ben vooralsnog ook niet mindblown.

Late to the party ben ik net begonnen aan Succession. Na de eerste aflevering al een hekel aan de hele cast, dus veel zin om de eerste drie seizoenen te gaan bingen en snel aan te haken bij het laatste seizoen.
Reply
Succession is echt het beste wat TV voortgebracht de afgelopen jaren. Enjoy the ride.
Reply
Ik zit voor het eerst in jaren weer in een serie, op aanraden van o.m. Willie. Copenhagen Cowboy lijkt te vaak op Instagram en ik was dan ook bang dat het style over substance zou worden (een soort The Young/The New Pope, maar dan minder interessant), maar het plot weet mij zowaar te boeien.
Reply
Ik heb van de week de opening van The Last Of Us gekeken, misschien (nog?) niet bijster origineel, maar het had me wel meteen bij de kladden hoor. En dat lange shot vanuit de auto terwijl de pleuris uitbreekt, geweldig. Nu aanzien hoe het verhaal zich verder ontvouwt.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
Trom. Gezien deel 1 en 2: beschrijft deze Deense (nu via NPO draaiende) VIA reeks wel een nog zeer actueel probleem.
Reply
Een Nederlands/Vlaamse reeks Arcadia over een (hopelijk never arriverende) toekomst met een verplichte app in de Benelux.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)