Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 4.22 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Series] Welke kijk jij?
#26
Ik ga vol houden.
Reply
#27
Vanavond begin ik aan 't derde seizoen van Westworld.
Reply
#28
(26-03-2020, 17:28)hythloth Wrote: Iemand al begonnen aan de Tiger King docuserie op Netflix? Dit klinkt geweldig.

Aantal afleveringen gekeken. Zeer bizar inderdaad. Echter, stoor ik me teveel aan alle gestoorde rednecks die moedwillig (wilde) dieren denken te kunnen 'houden' (zowel Joe als Carole). Confronterend en onaangenaam, dat zeker.
Reply
#29
Ik had gisteren met ongeloof de eerste aflevering gekeken. Al die figuren sporen voor geen ene meter. Ben benieuwd naar de rest.
Reply
#30
Het wordt met iedere aflevering gekker. Aan de ene kant mooi om te zien hoeveel liefde ze hebben voor de dieren, maar verder alle logica en normen kwijt zijn. Het heeft iets weg van een sekte.
Reply
#31
(28-03-2020, 23:59)Timothy's Monster Wrote: Het wordt met iedere aflevering gekker. Aan de ene kant mooi om te zien hoeveel liefde ze hebben voor de dieren, maar verder alle logica en normen kwijt zijn. Het heeft iets weg van een sekte.

Die tweede aflevering liet heel goed zien hoe sektarisch al die dierentuinen waren (inclusief die in Florida met dat vrijwilligersysteem).

Serie net uitgekeken, wat een trip zeg. De ene treinramp na de andere. Ik ben benieuwd of toekomstige ontwikkelingen een tweede deel zullen rechtvaardigen.
Reply
#32
Ja gisteren in een avondje er doorheen gejaagd, fascinerend volk moet ik zeggen.
Reply
#33
Na tips alhier gisteren begonnen met The Night Of. Het begin is goed!
Reply
#34
Klaar met twee seizoenen Sex Education. Ook bezig met Rick & Morty en gisteravond begonnen met Sharp Objects. Allemaal zeer de moeite waard.
Reply
#35
Watchmen gisteren afgekeken. Erg goede serie, heel knap gemaakt met oog voor detail en verhaallijnen. Fans van de film zullen van de serie ook smullen.
Reply
#36
Ik ben echt de raarste serie ooit aan het bekijken: The Book Group. Iets van Channel 4 van rond de eeuwwisseling. Schots en dus deprimerend.

Met onder andere Cutthroat little Pixie, Sandor fucking Clegane en een kleine rol voor Desmond Hume uit de meest gehate serie ooit. Stiekem een aanrader, omdat het in al z'n lompheid, absurditeit en deprimerende sfeer makkelijk de gedachten verzet in deze tijd.
Reply
#37
Unbelievable. Goede miniserie op Netflix.
Reply
#38
Ozark. Sterke 1e aflevering nieuwe seizoen.
The Daily Mail als outro
Reply
#39
Hele seizoen vond ik sterk. Goede serie is dat.
Reply
#40
The Handmaids Tale S03.

Veel mensen vonden dit geen goed seizoen, dus ik ging er met mixed feelings in. Maar holy fuck: het is weer erg goed. Heeft maar 1 aflevering die een dipje heeft en ook niet echt iets toevoegde aan het verhaal. 

Elisabeth Moss is wederom ongeëvenaard.
Reply
#41
Better Call Saul wordt ook met de aflevering beter.
Ongekend gaaf die laatste episode. 9.8 op IMDB
Reply
#42
Laatste aflevering kan zich meten met de betere Breaking Bad episodes.
Reply
#43
Unorthodox op Netflix.

Boeiend inkijkje in de bizarre leefwereld van orthodoxe joden in een wijk in New York. Mooi hoe de hoofdpersonage zich losworstelt (daar start de serie mee).
Zou het er ook zo aan toegaan in de Antwerpse diamantenwijk?
Reply
#44
Ik heb Tiger king niet gezien, maar ik had vandaag een shitload aan oudere John Oliver filmpjes aan staan en 3 keer raden wie er in 2016 presidentskandidaat was?

op 1.42

https://www.youtube.com/watch?v=k3O01EfM5fU
Reply
#45
Yup, de documentaire gaat daar ook op in. Must-see is het.
Reply
#46
De afgelopen twee weken heb ik me eindelijk eens gestort op Twin Peaks, met gisteravond Fire Walk With Me erbij, en een beginnetje van seizoen 3. Dat eerste seizoen had ik al een paar keer eerder gezien, maar heb nooit doorgepakt. Maar ik heb me de afgelopen dagen echt door het tweede seizoen heen moeten worstelen, allemachtig wat is dat een stuurloze bende met vrijwel alleen maar oninteressante subplots.
Reply
#47
Seizoen twee is inderdaad grotendeels een verschrikking, totdat Lynch het weer overnam.
Reply
#48
Tiger King.

Vond het persoonlijk de hype niet echt waard. Wel Ok`ish. Bizar verhaal natuurlijk, maar ook weer niet heel interessant ofzo.
Reply
#49
(11-04-2020, 21:20)Koen Wrote: De afgelopen twee weken heb ik me eindelijk eens gestort op Twin Peaks, met gisteravond Fire Walk With Me erbij, en een beginnetje van seizoen 3. Dat eerste seizoen had ik al een paar keer eerder gezien, maar heb nooit doorgepakt. Maar ik heb me de afgelopen dagen echt door het tweede seizoen heen moeten worstelen, allemachtig wat is dat een stuurloze bende met vrijwel alleen maar oninteressante subplots.

Vanaf aflevering 10 tot 21 is het inderdaad dramatisch, het is een tijdje terug dat ik het gezien heb maar met name de subplots van James die bij een vrouw belandt ergens en Nadine die opeens weer 13 jaar oud is staan mij helder voor de gest en zijn nergens goed voor (behalve zeer meme-waardig). De laatste aflevering is dan echter weer een seriehoogtepunt, zoals timvank zei kwam Lynch terug om die te regisseren nadat ie na aflv. 9 vertrokken was.

Seizoen 3 heb verder geen woorden voor, behalve dat het het beste is wat ik ooit heb gezien.
[+] 1 user says Thank You to halfvollemelk for this post
Reply
#50
In één avondje Russian Doll gebinged.

Tiger King, wel leuk maar het blijft aapjes kijken.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)