Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 4.22 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Series] Welke kijk jij?
Klinkt goed afgekeken van Black Mirror
Reply
Nieuwe episode van The Mandalorian met Lizzo en Jack Black als partners is wel genieten hoor.
Reply
(06-04-2023, 19:49)Timothy\s Monster Wrote: Nieuwe episode van The Mandalorian met Lizzo en Jack Black als partners is wel genieten hoor.
goed seizoen, waar duidelijk nu de focus meer op BO ligt 
al vond ik Black wat minder (adressing the bantha in the room) maar wel weer een meer dan degelijke aflevering (nog maar 2 te gaan)
Reply
(06-04-2023, 19:49)Timothy's Monster Wrote: Nieuwe episode van The Mandalorian met Lizzo en Jack Black als partners is wel genieten hoor.

En Christopher Lloyd niet te vergeten
Reply
Een maand of twee geleden gestart met Succession. Deze week zes afleveringen gebinged in twee dagen, en eindelijk helemaal bij. Spoilers voor S4E3 tegen elke kost vermijden.
Reply
Ik wacht sowieso tot er een aflevering of 8 zjin, dan kan ik lekker doorkijken.

Blijkbaar was seizoen 3 van Barry niet het laatste, seizoen 4 begint bijna, dat zou wel de laatste moeten zijn.

Ondertussen Big love aan het kijken (ben op de helft), vond ik 15 jaar geleden vrij aardig, maar verder dan seizoen 1 heb ik het volgens mij nooit gezien. Sommige delen zijn best goed, in het algemeen blijft het bij aardig. Wel leuk blijven de LDS mensen die polygamisten de maat nemen.
Reply
Afgelopen weekend over drie avonden The Last of Us S1 afgekeken, als iemand die de game nooit heeft gespeeld. De eerste helft t/m ep. 5 vond ik wel echt veel beter dan de zwakkere tweede helft, met de lange afleveringen 1 en 3 en nummertje 5 als uitschieters. Daarna zakte het ernstig in, en als je zoals ik niet veel hebt met personage Ellie, dan is aflevering 7 amper om door te komen. In de laatste twee episodes een paar clichés te veel (opeens leek het in de menselijke verhoudingen wél op The Walking Dead) en een afgeraffeld slot, de makers leken toch wat gevangen in het format van de game. Verder wel genoten, zeker van de vormgeving, maar uiteindelijk geen echte HBO-topper wat mij betreft.
[+] 1 user says Thank You to JorisR for this post
Reply
Eerste drie afleveringen van de Netflix mini-serie BEEF gechecked, met Steven Yeun en Ali Wong. Heel sterk tot dusver, en met een half uur per aflevering makkelijk om in delen te zien.
Reply
(17-04-2023, 19:24)hythloth Wrote: Eerste drie afleveringen van de Netflix mini-serie BEEF gechecked, met Steven Yeun en Ali Wong. Heel sterk tot dusver, en met een half uur per aflevering makkelijk om in delen te zien.

+1
Reply
(07-04-2023, 10:01)reaper Wrote:
(06-04-2023, 19:49)Timothy\s Monster Wrote: Nieuwe episode van The Mandalorian met Lizzo en Jack Black als partners is wel genieten hoor.
goed seizoen, waar duidelijk nu de focus meer op BO ligt 
al vond ik Black wat minder (adressing the bantha in the room) maar wel weer een meer dan degelijke aflevering (nog maar 2 te gaan)

Ik vind S3 veel te veel hit or miss, met onnodige en niet boeiende zijpaadjes en een compleet gebrek aan focus. De laatste aflevering was wel vet, ondanks de overload aan fan service. Die aflevering daarvoor met Jack Black was echt niet te doen. Dat het verhaal zich nu als een prelude op de First Order ontwikkelt is wel interessant.
Reply
(17-04-2023, 22:38)Gunnar Wrote:
(07-04-2023, 10:01)reaper Wrote:
(06-04-2023, 19:49)Timothy\s Monster Wrote: Nieuwe episode van The Mandalorian met Lizzo en Jack Black als partners is wel genieten hoor.
goed seizoen, waar duidelijk nu de focus meer op BO ligt 
al vond ik Black wat minder (adressing the bantha in the room) maar wel weer een meer dan degelijke aflevering (nog maar 2 te gaan)

Ik vind S3 veel te veel hit or miss, met onnodige en niet boeiende zijpaadjes en een compleet gebrek aan focus. De laatste aflevering was wel vet, ondanks de overload aan fan service. Die aflevering daarvoor met Jack Black was echt niet te doen. Dat het verhaal zich nu als een prelude op de First Order ontwikkelt is wel interessant.

Uiteindelijk zijn The Mandalorian, The Book of Boba Fett en Ahsoka (begint in augustus) een brug tussen episodes VI en VII van de filmtrilogieën, er is ook al een film aangekondigd om dit alles af te sluiten. En een film over de eerste Jedi duizenden jaren vóór de eerste film, en een film over de belevenissen van Rey na episode IX. Wat wel weer zal leiden tot een nieuwe trilogie en nog meer prequelfilms. Overkill uiteraard, maar als het niveau van Rogue One en Andor nog een paar keer wordt geëvenaard hoor je mij niet klagen.
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
(18-04-2023, 09:10)Maynard-J Wrote:
(17-04-2023, 22:38)Gunnar Wrote:
(07-04-2023, 10:01)reaper Wrote:
(06-04-2023, 19:49)Timothy\s Monster Wrote: Nieuwe episode van The Mandalorian met Lizzo en Jack Black als partners is wel genieten hoor.
goed seizoen, waar duidelijk nu de focus meer op BO ligt 
al vond ik Black wat minder (adressing the bantha in the room) maar wel weer een meer dan degelijke aflevering (nog maar 2 te gaan)

Ik vind S3 veel te veel hit or miss, met onnodige en niet boeiende zijpaadjes en een compleet gebrek aan focus. De laatste aflevering was wel vet, ondanks de overload aan fan service. Die aflevering daarvoor met Jack Black was echt niet te doen. Dat het verhaal zich nu als een prelude op de First Order ontwikkelt is wel interessant.

Uiteindelijk zijn The Mandalorian, The Book of Boba Fett en Ahsoka (begint in augustus) een brug tussen episodes VI en VII van de filmtrilogieën, er is ook al een film aangekondigd om dit alles af te sluiten. En een film over de eerste Jedi duizenden jaren vóór de eerste film, en een film over de belevenissen van Rey na episode IX. Wat wel weer zal leiden tot een nieuwe trilogie en nog meer prequelfilms. Overkill uiteraard, maar als het niveau van Rogue One en Andor nog een paar keer wordt geëvenaard hoor je mij niet klagen.
inderdaad, ik kan er echt wel van genieten
nu de shadow councel en thrawn er nog bij. heerlijk
ben benieuwd of de rumors over de laatste aflevering correct.
word sowieso genieten morgen

de laatste goeie dingen die star wars voort heeft gebracht waren Star Wars 7 (want eerste keer star wars in x jaar), Rogue One, Andor, Mandalorian, visions en the bad batch. vooral dingen die plaats vinden net voor, net na bepaalde films en dus meer hun eigen ding kunnen doen. 

ben dus best wel benieuwd naar een aantal van de aangekondigde films, hoe minder skywalker hoe beter
Reply
Season finale van The Mandalorian kon de hype niet echt waarmaken imo. Matig seizoen.
[+] 1 user says Thank You to Gunnar for this post
Reply
(17-04-2023, 19:37)Timothy's Monster Wrote:
(17-04-2023, 19:24)hythloth Wrote: Eerste drie afleveringen van de Netflix mini-serie BEEF gechecked, met Steven Yeun en Ali Wong. Heel sterk tot dusver, en met een half uur per aflevering makkelijk om in delen te zien.

+1

Immiddels uitgekeken, vette serie. Iedere aflevering was een verrassing qua waar het heen ging.
Reply
Star Trek Picard seizoen 3, speelt erg hard in op fanservice en nostalgie, maar dat werkte wel erg goed bij mij.

Die aflevering van Ted Lasso in Amsterdam, beste aflevering van de serie.
Reply
Nieuw seizoen Black Mirror aangekondigd, ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.
Reply
Net zo weinig als het laatste gok ik.
Reply
Ik ben nu 2 afleveringen onderweg in Mrs. Davis, de nieuwe serie van Damon - The Leftovers - Lindelof. Tot dusver geniet ik er enorm van, maar het absurdisme is niet altijd even subtiel of gelaagd. Daardoor mist het de emotionele en empathische lading van bijvoorbeeld Lost of The Leftovers.
Reply
History off the world part ll
De geactualiseerde komische blik van Mel Brooks op de wereldgeschiedenis. Via Disney. Meesterlijk.
Reply
Ook mrs Davis op HBO Max. 4 afleveringen in en ik vind het hilarisch
Reply
Toch maar besloten om Succession in 1 ruk te kijken en ook de tweede keer spat de kwaliteit er af en ook de tweede keer heb ik aan iedereen een bloedhekel. Halverwege seizoen 2, nog twee weken tot het einde van de serie, moet lukken.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Aan welk familielid hebben jullie het minst een hekel? Ik denk ik dan toch Romulus, die lijkt zich er het meest van bewust wat voor 'n eikel hij is.
Reply
(15-05-2023, 13:23)matthijs603 Wrote: Aan welk familielid hebben jullie het minst een hekel? Ik denk ik dan toch Romulus, die lijkt zich er het meest van bewust wat voor 'n eikel hij is.

Tom fucking Wambsgans. Ontiegelijke droplul, maar is niet schatrijk geboren dus heeft tenminste echt iets te verliezen. En liet in die balkonscène vorige week eindelijk zien wel degelijk een mens te zijn.

Om de naïviteit van Cousin Greg kunnen we dan weer heel erg lachen.

En je hebt een punt wat betreft Roman, hij lijkt ook als enige bereid met de nasleep van S4E3 (die we hier natuurlijk niet voor Willie gaan spoilen) te kunnen/willen dealen. Die scène met dat deepfake filmpje in de taxi, wauw.
Reply
Hij is perfect gecast (sorry, kwam iemand tussen door, maar hij is dus Roman), maar ik vind hem walgelijk, het enige wat hij doet is andere belachelijk maken, zonder zelf ook maar ergens voor te durven staan. Als ik 1 persoon zonder consequenties in zijn gezicht zou mogen stompen dan zou het Tom zijn, Roman kun je altijd in zijn gezicht stompen, want is een te grote lafaard om iets terug te doen.

Qua familie is het Rava, die verreweg het sympathiekst is, maar dat is valsspelen.

Uiteindelijk is het voor mij toch Kendall (ondanks dat ik hem na 13 seconden al haatte), hij is een fuck up, maar ik heb bij hem wel het gevoel dat hij zich in deze wereld wel had gered zonder de invloed van Logan.
Reply
(15-05-2023, 13:49)Willie Wrote: Hij is perfect gecast (sorry, kwam iemand tussen door, maar hij is dus Roman), maar ik vind hem walgelijk, het enige wat hij doet is andere belachelijk maken, zonder zelf ook maar ergens voor te durven staan. Als ik 1 persoon zonder consequenties in zijn gezicht zou mogen stompen dan zou het Tom zijn, Roman kun je altijd in zijn gezicht stompen, want is een te grote lafaard om iets terug te doen.

Qua familie is het Rava, die verreweg het sympathiekst is, maar dat is valsspelen.

Uiteindelijk is het voor mij toch Kendall (ondanks dat ik hem na 13 seconden al haatte), hij is een fuck up, maar ik heb bij hem wel het gevoel dat hij zich in deze wereld wel had gered zonder de invloed van Logan.

Ben benieuwd of je Tom sympathieker gaat vinden na S2, hij heeft wat meer ruimte voor ontwikkeling gehad denk ik.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)