Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 4.22 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Series] Welke kijk jij?
#51
Tiger King gisteren ook afgekeken. Een beetje hetzelfde gevoel als bij eerdere bizarre Amerikaanse docuhypes Wild Wil Country en Making A Murderer: best boeiend, maar inderdaad aapjes kijken, langer dan nodig en nogal een woensdagavond-SBS6-gehalte.
[+] 2 users say Thank You to matthijs603 for this post
Reply
#52
Community via Netflix
The Morning Show via Apple TV: beter dan verwacht
Reply
#53
(12-04-2020, 08:04)halfvollemelk Wrote:
(11-04-2020, 21:20)Koen Wrote: De afgelopen twee weken heb ik me eindelijk eens gestort op Twin Peaks, met gisteravond Fire Walk With Me erbij, en een beginnetje van seizoen 3. Dat eerste seizoen had ik al een paar keer eerder gezien, maar heb nooit doorgepakt. Maar ik heb me de afgelopen dagen echt door het tweede seizoen heen moeten worstelen, allemachtig wat is dat een stuurloze bende met vrijwel alleen maar oninteressante subplots.

Vanaf aflevering 10 tot 21 is het inderdaad dramatisch, het is een tijdje terug dat ik het gezien heb maar met name de subplots van James die bij een vrouw belandt ergens en Nadine die opeens weer 13 jaar oud is staan mij helder voor de gest en zijn nergens goed voor (behalve zeer meme-waardig). De laatste aflevering is dan echter weer een seriehoogtepunt, zoals timvank zei kwam Lynch terug om die te regisseren nadat ie na aflv. 9 vertrokken was.

Seizoen 3 heb verder geen woorden voor, behalve dat het het beste is wat ik ooit heb gezien.

Inmiddels hebben wij vanmiddag de laatste aflevering van seizoen 3 gezien, en de tering wat was dit inderdaad een geweldig vervolg. Al duurde wat mij betreft het hele gedoe rond Dougie (wat me af en toe bijna aan Fargo deed denken) net wat te lang.
Reply
#54
(07-04-2020, 21:44)Dielie Wrote: Better Call Saul wordt ook met de aflevering beter.
Ongekend gaaf die laatste episode. 9.8 op IMDB

9.9 voor SE05E09
Reply
#55
Voor diegene die de serie nog niet gezien heeft: HBO serie Chernobyl op Canvas vanavond
Reply
#56
Homeland seizoen 8. In Amerika al bijna afgelopen, maar sinds vorige week bij de NPO.
Eerste twee afleveringen beginnen sterk, haakt aan op het beste seizoen, seizoen 4.
Reply
#57
Groot fan van Breaking Bad, maar om de één of andere reden nooit begonnen met Better Call Saul.

Dit weekend bingen.
Reply
#58
Snel doorkijken dan, dit seizoen is echt on fire (ik was sowieso een fan, niet alleen dit seizoen maar toch), de aflevering van deze week kan zich prima meten met de beste breaking bad afleveringen. De laatste tien minuten horen bij het beste wat ik in lange tijd gezien heb. Belooft wat voor de finale van aankomende dinsdag.
Reply
#59
Inderdaad. Wat een heerlijke aflevering van Better Call Saul.
Reply
#60
Kan ik me alleen maar bij aansluiten. Laatste twee afleveringen echt zeer goed.
Reply
#61
(16-04-2020, 00:00)Jorrit Wrote: Groot fan van Breaking Bad, maar om de één of andere reden nooit begonnen met Better Call Saul.

Dit weekend bingen.

Ik ben een keer begonnen aan seizoen 1, maar vond dat niet zo heel boeiend. Zijn de latere seizoenen beter?
Reply
#62
Better Call Saul is beter dan Breaking Bad. Het kan maar een keer gezegd zijn.
[+] 3 users say Thank You to Piet Knaak for this post
Reply
#63
(16-04-2020, 12:40)halfempty/full Wrote:
(16-04-2020, 00:00)Jorrit Wrote: Groot fan van Breaking Bad, maar om de één of andere reden nooit begonnen met Better Call Saul.

Dit weekend bingen.

Ik ben een keer begonnen aan seizoen 1, maar vond dat niet zo heel boeiend. Zijn de latere seizoenen beter?

Ik had hetzelfde. Voor mij is het vooral Breaking Bad zonder Walter White.
Reply
#64
Het eerste seizoen van Better Call Saul was nog wat vrijblijvend, echt een spin-off, maar gaandeweg seizoen 2 wordt het alleen maar beter en beter. Slow tv, maar erg de moeite.
Reply
#65
(16-04-2020, 12:50)Piet Knaak Wrote: Better Call Saul is beter dan Breaking Bad. Het kan maar een keer gezegd zijn.

Inderdaad, en ik zit nog maar halverwege ofzo.
Reply
#66
Godver, wat heb ik een partij zin om het hele seizoen BCS te bingen als de laatste episode volgende week verschijnt. Nog geen seconde gezien van S5.
Reply
#67
(16-04-2020, 13:17)JorisR Wrote: Het eerste seizoen van Better Call Saul was nog wat vrijblijvend, echt een spin-off, maar gaandeweg seizoen 2 wordt het alleen maar beter en beter. Slow tv, maar erg de moeite.

maar juist die opbouw en ontwikkeling maakt het echt heel goed. De ontwikkeling van het personage Saul Goodman is echt briljant, juist ook in de eerste seizoenen. De laatste afleveringen zijn steengoed, maar minder om die ontwikkeling, maar meer de suspense en “platter” vermaak.
Reply
#68
(16-04-2020, 19:13)thomas9790 Wrote: Godver, wat heb ik een partij zin om het hele seizoen BCS te bingen als de laatste episode volgende week verschijnt. Nog geen seconde gezien van S5.

Idem hier! Met opzet gewacht. Zelfde geld trouwens voor dat nieuwe seizoen van Westworld waar ik hier ook nog niemand over heb gehoord.
Reply
#69
(26-03-2020, 17:19)Gunnar Wrote: Westworld S3. Sterke start, met een visueel verbluffend vormgegeven toekomstbeeld. Aaron Paul is een fijne aanvulling.

(16-04-2020, 23:15)Loov Wrote:
(16-04-2020, 19:13)thomas9790 Wrote: Godver, wat heb ik een partij zin om het hele seizoen BCS te bingen als de laatste episode volgende week verschijnt. Nog geen seconde gezien van S5.

Idem hier! Met opzet gewacht. Zelfde geld trouwens voor dat nieuwe seizoen van Westworld waar ik hier ook nog niemand over heb gehoord.

Big Grin
Inmiddels bij aflevering 5 van Westworld, hoge standaard is wel wat gedaald, plotontwikkeling voelt soms wat gehaast. Benieuwd waar het in de resterende 3 afleveringen heen gaat; of er komt nog een gigantische mindfuck die alles weer in een nieuwe richting werpt of het stopt gewoon.

BCS ben ik na Breaking Bad ook nooit aan begonnen, maar toch maar eens aan beginnen nu er van start tot finish kan worden gebinged.
Reply
#70
Ik ben Westworld lekker aan het terugkijken. Met kennis van het plot wordt het eerste seizoen er alleen nog maar subliemer op, eigenlijk. Seizoen 2 is nog steeds heel goed, hoewel rommeliger en te lang opgerekt (had ook in acht afleveringen gekund). De opener van seizoen 3 had ik al wel gekeken, en vond ik fantastisch. Benieuwd naar de rest dus.
Reply
#71
Twee afleveringen onderweg in True Detective S3. Het legendarische eerste seizoen is een beetje weggezakt en S2 hebben na de slechte buzz laten lopen, maar ik heb dit sfeertje (alleen al de openingssequentie) echt gemist. En Mahershala Ali blijft een attractie. Dat elk seizoen een nieuw verhaal vertelt zouden meer series moeten doen, het mag wel wat compacter vind ik.
Reply
#72
(17-04-2020, 12:08)Maynard-J Wrote: Twee afleveringen onderweg in True Detective S3. Het legendarische eerste seizoen is een beetje weggezakt en S2 hebben na de slechte buzz laten lopen, maar ik heb dit sfeertje (alleen al de openingssequentie) echt gemist. En Mahershala Ali blijft een attractie. Dat elk seizoen een nieuw verhaal vertelt zouden meer series moeten doen, het mag wel wat compacter vind ik.

S2>S3
Reply
#73
Vanaf maandag op Netflix. Morgen lekker Bingen. 
Reply
#74
Kalifat op Netflix. Zweedse serie en wederom van topkwaliteit, vandaag in 1 dag uitgekeken. Lang geleden dat een serie me zo wist te boeien.
Reply
#75
Ik zit in Mad Men seizoen 3 en inderdaad erg goede serie.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)