Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internationaal voetbal
Juichen voor Denzel in de finale en hopen dat ze die wedstrijd op z'n Italiaans kapot kunnen maken.
Reply
Maatje of 5 te groot.
Reply
Ja, maar het lijkt ook wel beetje alsof Real niet helemaal uitgeslapen is. Die leggen echt een zwakke pot op de mat.
Reply
Mooi.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
Helaas niet kunnen kijken, maar het was dus wee voetbal show?

Persoonlijk geen fan van de club, maar anderzijds Real Madrid heeft dit soort clubs bijna persoonlijk teweeg gebracht. Ik heb wel bewondering hoe City (ook al is het met veel geld) is opgebouwd. De spelers zelf hebben vaak wel mijn sympathie. Maar ook de top aankopen lijken vaak raak te zijn. En het zijn ook niet altijd domme grote namen transfers, zoals een PSG dat probeerde.

Kwa voetbalvisie gun ik het City eigenlijk wel een keer.
Reply
Met al die miljarden zou het onderhand wel tijd worden. Naja, toch prachtig voetbal gezien (in mijn optiek) met een ploeg die knokte. Real was vooral in de eerste helft nergens. Die hebben ook wel vaak genoeg de CL gewonnen. Zonder Benzema zou ik Real best ok vinden.
Reply
Uiteraard hadden ze hem al eerder moeten winnen (en ze zijn er nog niet, vlak nooit de Italianen uit op dat gebied).

Maar ik vind het puur als ploeg en als spelers best tof. Maar ook zo dominant vaak, tuurlijk zit er veel (te veel) geld in, maar een zit wel een voetballend goed idee achter. United, Chelsea en PSG doen dat gewoon een stuk minder snel. Maar ook gewoon de Aké’s of Akanji’s van deze wereld wat ook gewoon goed uitpakt.
Reply
(17-05-2023, 22:43)Loov Wrote: Ja, maar het lijkt ook wel beetje alsof Real niet helemaal uitgeslapen is. Die leggen echt een zwakke pot op de mat.

Inderdaad, leek wel op een totale off-day. En City was ook vele malen gretiger en geiler om de finale te halen.
Reply
(18-05-2023, 00:25)Indiaantje89 Wrote: Uiteraard hadden ze hem al eerder moeten winnen (en ze zijn er nog niet, vlak nooit de Italianen uit op dat gebied).

Maar ik vind het puur als ploeg en als spelers best tof. Maar ook zo dominant vaak, tuurlijk zit er veel (te veel) geld in, maar een zit wel een voetballend goed idee achter. United, Chelsea en PSG doen dat gewoon een stuk minder snel. Maar ook gewoon de Aké’s of Akanji’s van deze wereld wat ook gewoon goed uitpakt.


Klopt, veel geld uitgegeven, maar daar hebben ze en wij ook wat voor teruggekregen. United en Chelsea geven vaak hetzelfde uit, maar zijn niet om aan te zien. 

We gaan Pep echt missen als hij ooit stopt.
Reply
Ik ben deze keer alleen voor City omdat het gunstig voor Feyenoord is. Anders had Inter de cup mogen winnen.
Reply
https://twitter.com/fumanchu6666/status/...manchu6666

Hahaha kijk hier even zo'n horde in zwart gehulde droef toeters bang zijn voor 1 gast. Wat een kut volk.
[+] 1 user says Thank You to Loov for this post
Reply
Oef Dortmund
Reply
Echt onbegrijpelijk...
Reply
Haha no fucking way. Jammer dat ik het niet ergens in een Duitse kroeg kan volgen.

Süle nog wel..
Reply
Oh wacht wordt Bayern kampioen op basis van doelsaldo? Shiiiit
Reply
Klote Bayern... Maar ja, BVB had het zelf moeten afmaken uiteraard.
Reply
Ongelofelijk zuur dit voor Dortmund, maar idd eigen schuld
Reply
En Bayern gaat komende zomer 300miljoen spenderen om de concurrentie leeg te kopen, want zo spannend mg het de komende 5jaar niet meer worden.
Reply
Schalke weer gedegradeerd. Geen goede dag voor het Ruhrgebied.
Reply
Die goal van Musiala is wel echt heel knap overigens. Heerlijk weggedraaid.
Reply
(27-05-2023, 18:13)Willie Wrote: En Bayern gaat komende zomer 300miljoen spenderen om de concurrentie leeg te kopen, want zo spannend mg het de komende 5jaar niet meer worden.

En gewoon een uurtje na de titel Kahn en Salihamidzic ontslaan. Wat een lelijke club is het toch.
Reply
BundesLigue 1
Reply
Toch bizar dat Leicester City is gedegradeerd. Wat een elftal qua namen, maar de afgelopen jaren te weinig vernieuwd. Zonde, want ik genoot altijd van hun aanvallend spel.
Reply
Wat een vervelende kutwedstrijd, voetbal onwaardig.
Reply
Goed zo. Ik geniet altijd van een verliezende Mourinho.
Ajax dus eerst playoffs overleven om überhaupt EL te kunnen spelen. Lol.

Wedstrijd was te verwachten abominabel.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)