Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internationaal voetbal
(10-05-2023, 14:34)Timothy's Monster Wrote: Gisteren vanaf de 1-0 maar snel geschakeld naar de andere halve finale. Ik kan op de een of andere manier maar niet mijn intense hekel aan Real van me afzetten. Verwacht dat volgende week een vervelende 1-2 wordt of zo. Real zal iig wel weer de CL winnen.

Is die andere halve finale niet vanavond? Smile
Reply
(10-05-2023, 15:44)Gerblansky Wrote:
(10-05-2023, 14:34)Timothy\s Monster Wrote: Gisteren vanaf de 1-0 maar snel geschakeld naar de andere halve finale. Ik kan op de een of andere manier maar niet mijn intense hekel aan Real van me afzetten. Verwacht dat volgende week een vervelende 1-2 wordt of zo. Real zal iig wel weer de CL winnen.

Is die andere halve finale niet vanavond? Smile

Ze bedoelen het Song Festival.  Big Grin
Reply
(10-05-2023, 15:50)pudpong3 Wrote:
(10-05-2023, 15:44)Gerblansky Wrote:
(10-05-2023, 14:34)Timothy\s Monster Wrote: Gisteren vanaf de 1-0 maar snel geschakeld naar de andere halve finale. Ik kan op de een of andere manier maar niet mijn intense hekel aan Real van me afzetten. Verwacht dat volgende week een vervelende 1-2 wordt of zo. Real zal iig wel weer de CL winnen.

Is die andere halve finale niet vanavond? Smile

Ze bedoelen het Song Festival.  Big Grin

Godsamme
Reply
(10-05-2023, 15:06)Schobbeyak Wrote: Kevin de Bruyne de beste Belgische voetballer aller tijden?

Absoluut. Zelfs als hij morgen stopt. Kan imo in één adem met Pirlo, Xavi en zelfs Iniesta genoemd worden. Al 8 jaar bij City inmiddels.
Reply
Ah, kijk. En nu hopen dat Inter in de finale een nog grotere hold-up pleegt dan in 2010.

Meest matige finalist sinds... Monaco wellicht?
Reply
Tottenham in 2019 was ook enorm matig.
Reply
Ja, maar Inter heeft geen enkele speler die momenteel het niveau haalt van Kane toen (of nu). Lautaro is heel vet, maar scoort niet genoeg. En Lukaku kan niet op tegen een 37-jarige. De rest van die ploeg is enorm inconsistent en mwah.
Reply
Barella zou je met wat goede wil een topspeler kunnen noemen. Verder zie ik vooral veel spelers van mijn leeftijd. Overigens had Italië dat 3 jaar geleden Europees Kampioen wordt ook geen wereldtoppers in het elftal.
Reply
Noooou, de keeper, de twee centrale verdedigers en Chiesa toen waren niet misselijk hoor. Sterker nog, de keeper en zeker Bonucci waren twee jaar geleden gewoon top-3 van de wereld op hun positie.
Reply
Dat team speelde het toernooi van hun leven, maar er zat geen speler in die op basis van clubprestaties bij de top-3 zou horen. Chiellini en Bonucci ooit wel. Maar niet meer op hun 35ste.
Reply
Die Intershirts zonder sponsor zijn wel echt schitterend.
[+] 3 users say Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(10-05-2023, 21:56)Schobbeyak Wrote: Barella zou je met wat goede wil een topspeler kunnen noemen. Verder zie ik vooral veel spelers van mijn leeftijd. Overigens had Italië dat 3 jaar geleden Europees Kampioen wordt ook geen wereldtoppers in het elftal.

Bastoni is wel een baas, de rest inderdaad zeer matig. Beiden volledig kansloos tegen Real of City.
Reply
Indiaan. Dinsdag treffen we mekaar in de finale in Phnom Penh. Indonesië verslaat vietnam met 3-2 en Thailand wint met 3-0 van Myanmar. U22 team
Reply
(13-05-2023, 17:00)pudpong3 Wrote: Indiaan. Dinsdag treffen we mekaar in de finale in Phnom Penh. Indonesië verslaat vietnam met 3-2 en Thailand wint met 3-0 van Myanmar. U22 team
Mijn voetbalinteresse reikt best ver. Maar om nu het u22 toernooi van Indonesië te gaan volgen is zelfs voor mij een stapje te ver Big Grin.


Maar goed dat zal wel uitlopen tot een knok partij met tig kaarten.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply
(15-05-2023, 12:33)Indiaantje89 Wrote:
(13-05-2023, 17:00)pudpong3 Wrote: Indiaan. Dinsdag treffen we mekaar in de finale in Phnom Penh. Indonesië verslaat vietnam met 3-2 en Thailand wint met 3-0 van Myanmar. U22 team
Mijn voetbalinteresse reikt best ver. Maar om nu het u22 toernooi van Indonesië te gaan volgen is zelfs voor mij een stapje te ver Big Grin.


Maar goed dat zal wel uitlopen tot een knok partij met tig kaarten.

Finale SEA Games Indiaan. Daar staat echt wel heel veel prrstige op het spel.
Reply
Indiaan juicht alleen voor Japan
Reply
(15-05-2023, 15:40)Schobbeyak Wrote: Indiaan juicht alleen voor Japan

Die doen niet mee  Big Grin
Reply
(15-05-2023, 12:33)Indiaantje89 Wrote:
(13-05-2023, 17:00)pudpong3 Wrote: Indiaan. Dinsdag treffen we mekaar in de finale in Phnom Penh. Indonesië verslaat vietnam met 3-2 en Thailand wint met 3-0 van Myanmar. U22 team
Mijn voetbalinteresse reikt best ver. Maar om nu het u22 toernooi van Indonesië te gaan volgen is zelfs voor mij een stapje te ver Big Grin.


Maar goed dat zal wel uitlopen tot een knok partij met tig kaarten.
 
Tot de 97ste minuut ging het goed.  Big Grin

Bij een 2-1 stand voor Indonesië fluit de scheidrechter voor een vrije trap voor Thailand en Indonesië dacht dat de scheidsrechter affloot. Thailand scoort en hoppa vechten langs het veld met de Thaise officials en Indonesische officials. Naar mijn mening de schuld van de Thai. Verlenging start en binnen een minutt scoort Indonesië de 3-2 en de vlam sloeg nu pas echt in de vlam. Ben even de tel kwijt hoeveel rode kaarten er zijn gevallen want de schiedsrechter is nog steeds bezig met uitdelen. Volgens mij 2 spelers van Thailand, 1 van Indonesië, 2 Thaise officials en 2 reserve spelers van Indonesië. Ik kan hier iets gemist hebben, maar we spelen weer. Big Grin
Reply
https://www.youtube.com/watch?v=txHRss3vfpw

Hier rechtstreeks verslag en als je het terug wilt zien.
Reply
Nog een Thai eraf, 2x geel. Onterecht naar mijn mening.
Reply
Natuurlijk, nog een Thai eraf met 2x geel. Stand 4-2.
Reply
Indonesië-Thailand 5-2, de vrede is wedergekeerd op het veld en erlangs.
Reply
Gaat een makkie worden voor Real Madrid in de finale.
Reply
Ik denk dat het toch City wordt dit jaar; Madrid is fysiek niet top momenteel. Dan is hun aloude CL-magie gewoon niet voldoende.

Vanavond maar gaan kijken in de Irish pub.
Reply
City verpulvert dit Inter, maar tegen Madrid maakt Inter nog wel een kleine kans. Vanavond gaat wel retespannend worden.

En de Denzel gewoon in de CL-finale he? En met een beetje geluk De Vrij ook.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)