Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internationaal voetbal
Ten Hag
Reply
(14-01-2023, 16:44)BigBird Wrote: Ten Hag
Precies. Gewoon wereldtop, weet echt wat meer te zetten.
Reply
Heerlijke wedstrijd om als neutrale toeschouwer naar te kijken. De Bruyne weer met een paar geniale momenten en kippenvel bij de 2-1.
Reply
Gavi.
Reply
Voor degene die niets anders te doen hebben. Thailand - Vietnam finale

https://www.flashscore.nl/wedstrijd/ILx7lkuc/#/video

Sorry voor de late link, was in zwaar gesprek met de CEO en CFO.
Reply
Laat het niet weer gebeuren, Pud…
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
(16-01-2023, 19:35)Schobbeyak Wrote: Laat het niet weer gebeuren, Pud…

Sorry  Big Grin
Reply
(16-01-2023, 15:11)pudpong3 Wrote: Voor degene die niets anders te doen hebben. Thailand - Vietnam finale

https://www.flashscore.nl/wedstrijd/ILx7lkuc/#/video

Sorry voor de late link, was in zwaar gesprek met de CEO en CFO.

De reden was dat ik een spoedvergadering had met de CEO en CFO en we lijnrecht tegenover elkaar stonden. Het was erop of eronder, maar ik was vastberaden om vandaag ontslag te nemen als ik hun achterlijke standpunten zou moeten uitvoeren. Nadat ik het voor de 10e had uitgelegd hoe ik werk en daar absoluut niet van ga afwijken, waren ze het eindellijk met me eens. 
Reply
Grappig hoe het even te goed ging voor United en ze dan maar Weghorst binnen geharkt hebben.

Tanken is een ding geworden in de EPL.
Reply
Welke drugs zouden ze bij Chelsea nemen?
Reply
Ik denk veel wiet. Zie veel overeenkomsten met mijn middelbare schoolperiode.
Reply
En je aankoopbeleid met Football Manager 2001, of...?

Ik kocht met dat spel ooit Roberto Baggio en die bleef retegoed tot z'n 41e of zo. Goeie tijden. Geen wiet, was ik nog te jong voor.
Reply
Roberto Baggio, Gianfranco Zola en Alan Shearer.

Blowen na je 18e is ook wel een beetje voor losers
Reply
(01-02-2023, 22:28)Uplift Wrote: En je aankoopbeleid met Football Manager 2001, of...?

Ik kocht met dat spel ooit Roberto Baggio en die bleef retegoed tot z'n 41e of zo. Goeie tijden. Geen wiet, was ik nog te jong voor.

mijn eerste ideale FM opstelling was Runje in de goal, Michael Klukowski, Alain Van Mieghem,  Alex Rodrigo Dias da Costa, Hans Cornelis, Wilhelmson, simons, benji deceulaer, jaja coelho en in de spits Kevin Vandenbergh & Bosko Balaban

los overwinteren in de champions league Big Grin
Reply
(02-02-2023, 15:16)Schobbeyak Wrote: Roberto Baggio, Gianfranco Zola en Alan Shearer.

Blowen na je 18e is ook wel een beetje voor losers

15e is de sweet spot. Jij bent gewoon ouder Wink
Reply
Lucas Ocampos, lekker spelertje wel
Reply
Ik zou het wel een stunt vinden als Ten Hag met MU ervoor zorgt dat Barcelona eruit vliegt.
Reply
Die herdenking voor de start van Newcastle vs. Liverpool hakte er wel in.
Reply
Prachtig begin voor Liverpool, met name het doelpunt van Nunez, maar daarna echt helemaal niks. Becker ook weer volledig door het ijs gezakt. Real deed wat het goed kan, maar maakte m.i. weinig indruk.
Reply
(14-01-2023, 16:44)BigBird Wrote: Ten Hag
[+] 1 user says Thank You to BigBird for this post
Reply
(24-02-2023, 11:26)BigBird Wrote:
(14-01-2023, 16:44)BigBird Wrote: Ten Hag

And again.
Reply
Ten Hag doet het tot nog toe geweldig. Te beginnen met het banken van Ronaldo en schijt aan zijn 'status', toen is het begonnen te lopen en heeft hij veel respect afgedwongen bij spelers en fans. Het elftal kwam meer tot bloei en spelers begonnen zich meer te ontpoppen. Hij maakt spelers zichtbaar beter, en belangrijker, hij weet een drive en winnaarsmentaliteit naar boven te brengen. Dat zag je ook terug in zijn periode bij Ajax. Martinez is ook echt beest, en Weghorst gisteren wederom belangrijk.
Reply
(24-01-2023, 11:34)Uplift Wrote: Grappig hoe het even te goed ging voor United en ze dan maar Weghorst binnen geharkt hebben.

Tanken is een ding geworden in de EPL.


'This didn't age well'
Reply
(27-02-2023, 10:55)BigBird Wrote: Ten Hag doet het tot nog toe geweldig. Te beginnen met het banken van Ronaldo en schijt aan zijn 'status', toen is het begonnen te lopen en heeft hij veel respect afgedwongen bij spelers en fans.

Het hielp ook wel dat Ronaldo bij Piers Morgan is gaan zitten, want als je zelfs tegenover een lul met vingers de onsympathiekste bent dan is er geen redden meer aan.

Maar het is zeker knap, het was niet de makkelijkste stap. En ook het geduld van het bestuur wordt beloond.

Ik raak er wel steeds minder van overtuigd dat Ten Hag een goede bondscoach zou zijn, maar vooral een langere termijncoach is die een team moet kneden, maar goed ik volg voor zulke conclusies toch te weinig voetbal.
Reply
Diezelfde Piers Morgan die het beschamend vindt dat Ten Hag een dansje deed met z'n spelers na het winnen van de League Cup. Hoe deze man nog steeds een podium heeft blijft me een raadsel.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)