Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internationaal voetbal
Frenkie nog even op juridische basis de deur wijzen om wat ruimte te maken voor het inschrijven maar goed, dat zal wel loslopen.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/fc...~a96519ef/
Reply
Frenkie houdt terecht voet bij stuk en intussen moet Barca het halve basiselftal nog zien in te schrijven voor zaterdag.

https://www.vi.nl/nieuws/maximale-spanni...t-bij-stuk
Reply
(10-08-2022, 09:34)Gerblansky Wrote: Frenkie houdt terecht voet bij stuk en intussen moet Barca het halve basiselftal nog zien in te schrijven voor zaterdag.

https://www.vi.nl/nieuws/maximale-spanni...t-bij-stuk
Dat gaat ze uiteindelijk toch gewoon lukken. Je hoeft niet bang te zijn dat Lewandowski niet speelgerechtigd zal zijn hoor.
Reply
Geen idee, is dat zo? Volgens mij waren ze juist wel strikter de laatste jaren, zie Messi.
Reply
Dat verhaal van Messi rammelt ook langs alle kanten, Gerblansky. Meestal fixen ze het via uitstel van salaris. Dat zou bij Messi ook gelukt zijn, dus daar speelden nog andere dingen die tot op vandaag retevaag blijven.

Ik supporter inmiddels voor Madrid. Fuck deze shit.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
(10-08-2022, 10:15)Uplift Wrote: Dat verhaal van Messi rammelt ook langs alle kanten, Gerblansky. Meestal fixen ze het via uitstel van salaris. Dat zou bij Messi ook gelukt zijn, dus daar speelden nog andere dingen die tot op vandaag retevaag blijven.

Ik supporter inmiddels voor Madrid. Fuck deze shit.

Ohjee, ik zie je in de toekomst ook nog op de VVD stemmen  Big Grin
Reply
Dat is alsof ik van supporteren voor Barcelona was overgegaan tot supporteren voor stierenvechten.
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
Kessié en Christensen zouden wel eens gedropt kunnen worden om de rest te laten inschrijven. Dat zijn voor de duidelijkheid twee nieuwe spelers.

Ondertussen wint Madrid z'n 339942e trofee met hetzelfde elftal als in 2014 minus Ronaldo.
Reply
Tegen een club uit het rechterrijtje van de Bundesliga.
Het gekke is dat ik meer sympathie voor Real heb sinds Ancelotti daar terug is. Zonder Benzema zou ik nog meer sympathie voor ze hebben.
[+] 1 user says Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
KDB
Reply
Arme Ten Hag.
Reply
Wat een ramp ja. Die is zo weer weg.
Reply
Misschien toch rabiot en arnautovic halen  Big Grin
Reply
Wat een lachfilm.
Reply
(08-08-2022, 09:18)Gerblansky Wrote: Er zullen van binnenuit nog wel andere belangen spelen om Maguire op te stellen? Anders weet ik het ook niet. En als het dan moet, ga dan niet Martinez ernaast zetten die hooguit in de Eredivisie overeind bleef als centrale verdediger. Misschien dat hij op het middelveld nog wel meekan maar ik had die jongen sowieso niet gehaald. Beginnersfout van Ten Hag, voor Malacia geldt trouwens hetzelfde.

Sja, called it he  Big Grin
Reply
De rot in de selectie van United zit echt veel dieper dan alleen Maguire, 90% heeft er gewoon al twee jaar totaal geen zin meer in. Deze club moet eigenlijk gewoon opnieuw beginnen.
Reply
Nee ging meer om Martinez. Wat een totale mispeer van Ten Hag.
Reply
Het is nu meer zoeken naar de reden voor de Glazers om de club kapot te laten gaan, dan iets anders. Zonder versterking komt United in de slechte papieren dit seizoen. Als in: degradatie dreigt straks. Quasi alle teams in de EPL hebben momenteel een sterkere kern. Dat is een keuze, net zoals het een keuze is geweest om Old Trafford niet te onderhouden. Dus misschien hebben de Glazers één of andere long con waar wij nog niets van snappen, idk.
Reply
(16-08-2022, 08:00)Schobbeyak Wrote: Ronaldo stand-in voor Brobbey?

(16-08-2022, 08:18)Uplift Wrote: Ik zie Ronaldo nog wel uitgeleend worden door United gewoon om ervan af te zijn, waarbij ze dus (het gros van) zijn loon nog zouden betalen - gewoon om ervan af te zijn.

Dat biedt dan zowaar perspectief op een kleinere club die CL speelt én in een competitie waar hij z'n scorerecord makkelijk verder kan aanscherpen - lees Celtic, PSV,... Club Brugge? Zou allemaal briljant zijn.

Zie ik hem toch eerder terugkeren naar Spanje of Italië. Hij zou een mooi koppel vormen met Zlatan bij Milan, in Italië hebben ze wel respect voor anciënniteit.
Reply
Waar gaan we Ziyech trouwens terug zien dit seizoen? Bij Chelsea zit hij op een dood spoor en een overgang naar Milan komt niet echt rond.
Reply
(16-08-2022, 10:16)Gunnar Wrote:
(16-08-2022, 08:00)Schobbeyak Wrote: Ronaldo stand-in voor Brobbey?

(16-08-2022, 08:18)Uplift Wrote: Ik zie Ronaldo nog wel uitgeleend worden door United gewoon om ervan af te zijn, waarbij ze dus (het gros van) zijn loon nog zouden betalen - gewoon om ervan af te zijn.

Dat biedt dan zowaar perspectief op een kleinere club die CL speelt én in een competitie waar hij z'n scorerecord makkelijk verder kan aanscherpen - lees Celtic, PSV,... Club Brugge? Zou allemaal briljant zijn.

Zie ik hem toch eerder terugkeren naar Spanje of Italië. Hij zou een mooi koppel vormen met Zlatan bij Milan, in Italië hebben ze wel respect voor anciënniteit.

Milan heeft net De Ketelaere gehaald en Zlatan kan nooit samenwerken met een andere baas, dus nee. Napels en Atletico zijn de laatste twee opties onder de topteams, zo lijkt het. Maar Atletico heeft hem niet nodig en bij Napels ligt de link met Juve nog gevoelig. Het kan ook dat hij blijft, als United erachter komt dat ze geen spelers van het hoogste niveau meer kunnen aantrekken.
Reply
Zlatan voetbalt waarschijnlijk pas in 2023 weer en is dan 41, De Ketelaere is 21, daar ligt ruimte. Het is ook een commerciële overweging hè; je schuift wereldwijd lekker veel shirtjes met CR7 er op.

Inter zou ook nog kunnen als Nike een rol speelt.
Reply
Drommels, drommels en nog eens drommels, die misser van Benitez
Reply
Prima uitgangspositie zo. Nog een jaartje en dan kan NL weer met 3 teams, vind ik wel mooi.

OT: United zou 70 milli (of meer) neertellen voor de 30-jarige Casemiro, voor wie Madrid al Tchouameni en Camavinga als backup heeft. Het wordt alleen maar mooier en mooier zo. Een van die Glazers zei blijkbaar ook dat Ronaldo iig blijft, in tegenstelling tot wat de voltallige staf en kern laten uitschijnen. Maandag tegen Liverpool. Ten Hag haalt denk ik oktober niet. Ik zou Paul Scholes als speler-trainer stilaan overwegen.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Ten Hag maakt de traditionele Nederlandse trainers fout. Om toch weer die Hollandse School er proberen in te krijgen. En komt dan met (alle respect) onnodige aankopen zoals Malacia en Martinez, en mindere maten Eriksen (die begreep ik nog wel als vervanger voor Mata om zo nu en dan wat minuutjes in te vallen).

De enige kans die United heeft is genoegen nemen met een plek 5/6, om vervolgens meer geld te investeren in jeugd en opleiding. Want ze zitten nu in een dusdanige slechte positie dat goede transfers bijna godsonmogelijk geworden zijn.
[+] 1 user says Thank You to Indiaantje89 for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)