Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internationaal voetbal
Einde van een tijdperk...
Reply
Mooie vrij trap wel van De Bruyne. Van zo ver met de binnenkant voet... echt een wereldgoal.

Blijf het lastig vinden hoe je hem moet plaatsen ten opzichte van andere wereldsterren. Puur op talent en kwaliteiten zou ik zeggen een van de beste spelers ter wereld, maar voor die status misschien nog net niet doorslaggevend genoeg.
Reply
(26-06-2020, 11:38)Schobbeyak Wrote: Mooie vrij trap wel van De Bruyne. Van zo ver met de binnenkant voet... echt een wereldgoal.

Blijf het lastig vinden hoe je hem moet plaatsen ten opzichte van andere wereldsterren. Puur op talent en kwaliteiten zou ik zeggen een van de beste spelers ter wereld, maar voor die status misschien nog net niet doorslaggevend genoeg.
Ja zeker een van de beste middenvelders op dit moment. Maar het is niet echt een posterboy. Denk dat hij niet zozeer die status wil hebben.
Reply
(26-06-2020, 11:38)Schobbeyak Wrote: Mooie vrij trap wel van De Bruyne. Van zo ver met de binnenkant voet... echt een wereldgoal.

Blijf het lastig vinden hoe je hem moet plaatsen ten opzichte van andere wereldsterren. Puur op talent en kwaliteiten zou ik zeggen een van de beste spelers ter wereld, maar voor die status misschien nog net niet doorslaggevend genoeg.

Niet beslissend genoeg? Wat versta je onder beslissend; puur het aantal goals? Het is inderdaad niet de meest scorende speler, maar 11 goals en 19 assists echt prima cijfers. 

Ter vergelijking: Modric had 2 goals en 8 assists in het seizoen 17/18, toen bijna iedereen het wel eens was dat hij de beste middenvelder ter wereld was. En daarnaast op zowel Kroatie als Real zijn stempel drukte. 

Wat mij betreft is De Bruyne momenteel de beste middenvelder ter wereld. Hij zou voor zowel Real als Barcelona de perfecte aankoop zijn.
[+] 1 user says Thank You to TheUncleG for this post
Reply
Als hij speelt, is hij met afstand de beste middenvelder van de wereld. De laatste 2 jaar wel wat meer blessures gehad.
Reply
Benzema.
Reply
Dat nieuw Inter shirt... Vreselijk zeg, terwijl ze normaal een pracht tenue hebben.

https://twitter.com/Inter/status/1277859413106155524
Reply
Verder lijkt Barca Pjanic te verruilen voor Arthur + geld. Vreemd beleid weer.
Reply
Barcelona is na Manchester United de meest zelfdestructieve grote club geworden.
Reply
Quote:[The Athletic] "Summer 2014 was the last time Barca’s first XI was seriously strengthened, with €165 million spent on likes of Suarez, ter Stegen and Rakitic. Since then Barca have spent more than €800 million on new players, without even one of them establishing themselves as a senior team leader."

Heel veel dieper dan dit hoeven we niet te kijken eigenlijk. Als je bedenkt dat jongens als Coutinho, Griezmann, Malcom en Dembele bij die 800 miljoen horen. Lenglet, Vidal en Umtiti hebben het dan nog wel aardig gedaan. En dan hebben we uiteraard Frenkie nog. Maar van die 800 miljoen is er vooral een hoop weggegooid geld.
Reply
(30-06-2020, 10:33)Indiaantje89 Wrote: Verder lijkt Barca Pjanic te verruilen voor Arthur + geld. Vreemd beleid weer.

Barca (lees: Bartomeu) moest voor 1 juli ongeveer 70 miljoen inkomsten in de boeken opnemen, anders zou hij persoonlijk aansprakelijk zijn voor de negatieve balans.  

Juve heeft haar kans geroken en ongetwijfeld Barca met de rug tegen de muur gezet: prima, wij nemen Arthur, maar jullie Pjanic in het nieuwe boekjaar.  

Hier zit geen enkel sportief argument achter.
[+] 1 user says Thank You to TheUncleG for this post
Reply
Damn ik zit eens door wat tenues te neuzen voor volgend jaar. Zitten echt veel lelijke shirts bij. Voor de geïnteresseerde, hier kan je ze vinden: https://www.footyheadlines.com/2019/10/2...-info.html

Atletico, Real, Inter, Juve, Liverpool, Arsenal, Dortmund allemaal verneukte shirts. Ik vind de home kit van AC Milan wel mooi, die komt in de collectie denk ik, en die van Valencia is ook nice. Alleen de sponsor afwachten.
Reply
Er zijn dit jaar bijzonder weinig shirts waar ik iets mee heb, heel veel afgrijselijke shirts inderdaad. Zoals die van Arsenal, Inter en United als dieptepunt.

Het thuis shirt van Roma vind ik wel vet en ben ook wel benieuwd naar het uitshirt. Die van Valencia is ook nog wel mooi idd, maar precies zoals je zegt; eerst de sponsor maar eens afwachten.
Reply
Ik vind United nog wel gaan eigenlijk. Wel cliché maar toch. Dortmund doet me denken aan Electabuzz (Pokémon fans will know). Die van Lyon ziet er ook wel chill uit overigens. Ik kan ook slecht tegen grote veranderingen van thuis shirts. En zo'n Atletico kit wat gewoon schots en scheef is om "anders" te zijn.. afschuwelijk.

Ik koop meestal wel een shirt of 3/5 per jaar (ja ook neppe import zooi). Nu zie ik er bijster weinig tussen zitten.
Reply
Deze is voor Loov: https://www.facebook.com/goal/photos/a.1...=3&theater
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Fiorentina en Le Coq Sportif hebben wat pareltjes geleverd afgelopen jaren (met name de 18/19 kit, echt prachtig) maar die gaan nu verder met Kappa, doodzonde. Italiaanse kits winnen overigens altijd, Sampdoria hebben notabene Joma als sponsor en nog zijn die shirts mooier dan pak en beet alle shirts in de Bundesliga.
[+] 1 user says Thank You to halfvollemelk for this post
Reply
(30-06-2020, 14:55)halfvollemelk Wrote: Fiorentina en Le Coq Sportif hebben wat pareltjes geleverd afgelopen jaren (met name de 18/19 kit, echt prachtig) maar die gaan nu verder met Kappa, doodzonde. Italiaanse kits winnen overigens altijd, Sampdoria hebben notabene Joma als sponsor en nog zijn die shirts mooier dan pak en beet alle shirts in de Bundesliga.

Fiorentina en Le Coq Sportif was een hele mooie combi inderdaad. Ben best fan van Kappa, maar vind het niet bij Fiorentina passen. De shirts van Genoa van afgelopen seizoen waren bijvoorbeeld heel mooi, in tegenstelling tot die van Napoli.  

Maar je hebt gelijk; Serie A is het walhalla op shirtgebied.
Reply
Toch vond ik het 3e tenue van Leipzig dit jaar een van de vetste van het jaar. Wat ik jammer vind aan de Bundesliga is dat er zoveel teams in de Bundesliga zitten met rood en/of wit als clubkleuren. Dat maakt het soms saai. Even uit mijn hoofd.. Bayern, Leipzig, Köln, Mainz, Leverkussen, Union Berlin, Frankfurt, Düsseldorf, Augsburg...

Kwa dat betreft vind ik de Eredivisie best kleurrijk. Het Groningen shirt van volgend jaar vind ik ook erg mooi.
Reply
de Eredivisie is toch ook redelijk rood/wit: Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, Utrecht, Twente, Sparta, Emmen
Reply
(30-06-2020, 16:45)redondo Wrote: de Eredivisie is toch ook redelijk rood/wit: Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, Utrecht, Twente, Sparta, Emmen
Haha ja touché.. al lijkt er toch iets meer variatie in te zitten dan bij de Duitsers.. Daar steekt alleen Dortmund er tussen uit met hun clubkleuren.

Hier hebben we Groningen, Heracles, Heerenveen, Fortuna, Ado, Willem II, VVV, PEC, RKC..

Maar misschien ligt het aan mij dat bij de Duitsers bijna alles het zelfde is.
Reply
Ronaldo. Slecht verdedigd, maar toch. In money time blijft hij op z'n 35e toch de beste. Benieuwd of het straks wat wordt in de CL, die toch in zijn thuisland wordt gespeeld.

Ik las vandaag dat Sané onderweg naar Bayern zou zijn. Wat een belachelijk team zijn die ook aan het bouwen.
Reply
Jep en nog voor een degelijk bedrag ook volgens geruchten. Havertz zal ook wel komen en dan is het weer genieten. Barca nog verder de shit in, waardeloos. Enkel Puig was een lichtpuntje. En Brun Fernandes was ook weer geweldig vandaag. Sinds zijn komst lijkt het weer ergens op bij United.
Reply
Wat een armzalige wedstrijd gisteren in Camp Nou. Van beide kanten. Een paar volwassen mannen die zich in een leeg stadion alsnog laten vallen bij een millimeter contact met de tegenstander...
Reply
Heerlijke pot vanavond in het Oosten van Londen
Reply
Vandaag 10 jaar geleden kleurde Rotselaar Oranje voor Nederland - Brazilie. Niks meer meegekregen vervolgens van die hele festivaldag.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)