Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internationaal voetbal
(14-04-2023, 09:31)reaper Wrote: kunnen we hopen op 3 belgische voetbalclubs in europese halve finales?

Anderlecht 100% zeker, Union heeft ook wel kans, maar AA Gent lijkt me kansloos. 

Bizar hoe AZ gekelderd is qua prestaties en spel.
Reply
Leao.
Reply
Zolang er een kans is dat Charles De Ketelaere zijn debuutgoal scoort tijdens een invalbeurt in de CL-finale, is er hoop op een wat minder voorspelbare uitkomst van deze editie.
Reply
Courtois.
Reply
(19-04-2023, 10:16)Uplift Wrote: Zolang er een kans is dat Charles De Ketelaere zijn debuutgoal scoort tijdens een invalbeurt in de CL-finale, is er hoop op een wat minder voorspelbare uitkomst van deze editie.
Volgend jaar minuten maken bij Bari of Piacenza om dan binnen 3 jaar naar Standard of AZ te gaan.
[+] 1 user says Thank You to redondo for this post
Reply
Anderlecht  Big Grin
Reply
Als Maguire de wereld al 8 jaar kan wijsmaken dat hij op het hoogste niveau hoort te voetballen, is er ook wel hoop voor mijn carriere als schrijver. Gewoon doen alsof en dan kom je ergens.
Reply
Maar jouw schrijfkunsten lijken af en toe nog ergens op.
Reply
Ja, en Maguire kan goed koppen.
Reply
Wel mooi dat AZ door is. Staan toch maar weer mooi in een halve finale van een Europees tournooi. Dat Anderlecht is ook wel echt een heel erg matig elftal. Dat die überhaupt van AZ gewonnen hebben in Brussel is moeilijk te geloven.

Feyenoord er toch wel terecht uitgegaan tegen Roma. Had het Mourinho wel echt gegund om even goed op de bek te gaan. Nu kan ie weer lekker zichzelf zijn. Bij Feyenoord kwam Gimenez er eigenlijk niet aan te pas en zie je ook wel waar zijn tekortkomingen zitten. Daarnaast heeft Feyenoord op dit niveau wel echt een probleem op de vleugels. Allebei niet goed genoeg. Ik vond Kökcu wel echt grandioos spelen. Die heeft zich dit seizoen toch wel ontpopt tot de beste speler in Nederland. Kon overal ingespeeld worden, zelfs met zijn rug naar het veld met een man in zijn nek. (Maguire, kijk je mee?). En dan ook nog vaak mensen tussen het middenveld en aanval vrijspelen met strakke passes. Benieuwd waar hij na dit seizoen naartoe gaat.
Reply
Feyenoord heeft gewoon een ok team. Niemand die in augustus verwachtte dat zij er in de competitie boven uit zouden steken en de kwartfinale van de EL zouden halen. Je komt te kort, maar dankzij Slot en teamgeest kopje toch aardig meekomen.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
Ja, dat klopt denk ik ook wel. Een ok team met Kökcu.
Reply
(21-04-2023, 08:53)Schobbeyak Wrote: Wel mooi dat AZ door is. Staan toch maar weer mooi in een halve finale van een Europees tournooi. Dat Anderlecht is ook wel echt een heel erg matig elftal. Dat die überhaupt van AZ gewonnen hebben in Brussel is moeilijk te geloven.

Feyenoord er toch wel terecht uitgegaan tegen Roma. Had het Mourinho wel echt gegund om even goed op de bek te gaan. Nu kan ie weer lekker zichzelf zijn. Bij Feyenoord kwam Gimenez er eigenlijk niet aan te pas en zie je ook wel waar zijn tekortkomingen zitten. Daarnaast heeft Feyenoord op dit niveau wel echt een probleem op de vleugels. Allebei niet goed genoeg. Ik vond Kökcu wel echt grandioos spelen. Die heeft zich dit seizoen toch wel ontpopt tot de beste speler in Nederland. Kon overal ingespeeld worden, zelfs met zijn rug naar het veld met een man in zijn nek. (Maguire, kijk je mee?). En dan ook nog vaak mensen tussen het middenveld en aanval vrijspelen met strakke passes. Benieuwd waar hij na dit seizoen naartoe gaat.
Anderlecht is gewoon erg matig.
doen het ook eigenlijk niet echt beter onder de huidige trainer dan onder Mazzu maar heeft de perceptie gewoon mee.
als er zondag geen mirakel gebeurd zijn ze er voor het eerst sinds de invoering van Play offs er gewoon niet bij...
Reply
(21-04-2023, 09:39)Schobbeyak Wrote: Ja, dat klopt denk ik ook wel. Een ok team met Kökcu.
Daar wil ik ook nog wel een sterke verdediging aan toevoegen dit seizoen. Al zakte Trauner wel een beetje door de mand bij de behendige spelers van Roma. Hancko, Geertruida en Bijlow zijn erg solide.
Reply
[Image: 1235354256.0.jpg]
Reply
Hahaha prachtig: https://sporza.be/nl/2023/04/24/bekijk-u...352016564/
Reply
Zo herken ik Napels. Tuut tuut. Jammer dat ze niet van die klote Milanezen hebben gewonnen in de CL.
Reply
https://sporza.be/nl/2023/05/03/barcelon...096366225/

Nog meer bewijs dat Barcelona een zinkend schip is. Deze club kan de grootste implosie in de geschiedenis van het clubvoetbal worden als dingen zo doorgaan. Messi lijkt uitgesloten (de vraag is nu definitief waar die gaat spelen, want bij PSG iig ook niet); de vernieuwing van het stadion is gefinancierd o.b.v. risico-investeerders die wellicht weten wat er straks kaal te plukken valt, de financiën om volgend seizoen spelers in te schrijven zijn niet rond (er moet voor 200 milli aan spelers verkocht worden), Lewandowski blijkt over zijn hoogtepunt heen (goh, hoe zou dat komen; een centrumspits van slechts 35 jaar oud!), het spel is niet van CL-niveau (dit seizoen winnen ze de Liga met heel veel mazzel en vooral saai, behoudend en verdedigend voetbal) en dan is er nog het het Negreira-schandaal. Als dat laatste gevolgen zou hebben, zoals geen Europees voetbal of zelfs tweede klasse, dan zou het bestuur van Laporta momenteel bezig zijn met onderzoeken of Barcelona (tijdelijk) in een competitie buiten Europa kan aantreden.

Op zich is dat op cocaïne gebaseerde en Elon Musk-eske beleid niet verrassend: de hele kliek rond Laporta bestaat uit libertariërs, waaronder b.v. Sala i Martí, zowat de architect van hoe de Catalaanse economie na de onafhankelijkheid eruit zou zien; en dan nog te denken dat er sommige linkse idioten dat idee van Catalaanse onafhankelijkheid achterna hollen, smdh.

Maar goed, Barcelona is (moreel) failliet en dat is uiteindelijk symbolisch voor Catalonië en haar onafhankelijkheidsgevoelens vandaag: een en al cognitieve dissonantie, intellectuele chaos en richtingloosheid. En vooral: depressie. Ik hoop oprecht dat Barcelona ten onder gaat. Het enige nadeel is dat dit de Super League weer een stap dichterbij brengt, want Madrid kan het huidige niveau van inkomsten en dus de concurrentie met de EPL niet aanhouden in een competitie zonder Barcelona.
Reply
Messi zal wel naar Saoedi-Arabië gaan. Of ja, daar is hij al.
Reply
Dat is dus de vraag. Er zijn continu geruchten dat hij nog minimaal één seizoen topvoetbal wil spelen en dan weer verder zien. In principe bood Barcelona hem twee jaar extra aan, net als PSG. Ik gok dat een Newcastle gezien de relatie met Saudi-Arabië dan misschien wel kanshebber wordt zo. Alleen jammer dat DFDS volgend seizoen geen pakketreizen meer aanbiedt.
Reply
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/coup-i...den/418466

Nog even iets van een miljard ophalen en hopen dat dat je dan wél gelukkig maakt.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Napoli.

Vreselijke wedstrijd en te bizar voor woorden dat spelers na de wedstrijd gestript worden van het tenue door fans. Ergens ook wel weer episch.
Reply
https://nos.nl/artikel/2474434-messi-ver...udi-arabie

Waarom ook niet?
Reply
Waarom ook niet? In de eerste plaats omdat Messi een gooi kan doen naar beste sportman aller tijden, maar als je zowat het omgekeerde doet van wat pakweg Jordan zou gedaan hebben op die leeftijd, dan neem je jezelf gewoon niet serieus. Dan is bij PSG blijven nog vele malen beter.

Tenzij Messi nog grootse dingen met Argentinië gaat doen, maar meer dan de Copa America volgend jaar zit er met dit scenario denk ik niet in. De toekomst is definitief aan Haaland en Mbappé.
Reply
Ik denk dat hij ook niet enorm veel opties had. Wil PSG überhaupt dat hij blijft? Ik denk het niet. Barca zou de halve selectie moeten verkopen en daarnaast spelen ze volgend jaar niet in Camp Nou. Hij durft niet naar de Premier League. Dan blijft MLS of een zak geld ophalen in de woestijn over. Had eigenlijk wel verwacht dat die nog een jaar in Europa zou blijven vanwege de Copa America.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)