Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 4.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Internationaal voetbal
Tsja, scoren in de CL en PSV. Die tweede helft zat meer in zou je denken. Ook maar weer eens bewezen dat Luuk de Jong echt alleen kan koppen.
Reply
Ja, op dit niveau komt ie voetballend wel tekort idd. Eerste 25 minuten weggespeeld en daarna optisch de betere. Maar uiteindelijk maar één doelpunt gemaakt in twee wedstrijden. Dat is veel te weinig. Teze, Schouten, Boscagli en Tillman vandaag erg goed.
Reply
(14-03-2024, 00:39)Schobbeyak Wrote: Ja, op dit niveau komt ie voetballend wel tekort idd. Eerste 25 minuten weggespeeld en daarna optisch de betere. Maar uiteindelijk maar één doelpunt gemaakt in twee wedstrijden. Dat is veel te weinig. Teze, Schouten, Boscagli en Tillman vandaag erg goed.

Door een onterechte pingel ook nog
Reply
Verliezen van Duitsland. Zelfs zonder te kijken durf ik nu wel al te voorspellen dat NL de groepsfase van het EK niet gaat overleven.
Reply
Volstrekt normaal dat je verliest van Duitsland toch? Die zitten bij de top-5 van Europa. Nederland valt daarbuiten. Met Oostenrijk en Polen moet je lachend door die groepsfase heen komen.
Reply
NL staat 6e op de FIFA ranking, Duitsland 16e.

Gelijkspelletje tegen Polen en er is al paniek in de tent.
Reply
Och gut, alsof verliezen (nipt) van Duitsland met op het einde Timber, Veerman, De Roon, Weghorst en een erbarmelijk slechte Dumfries op het veld (thanks Koeman), zo'n shock is. Met een opstelling Verbruggen, Frimpong, De Ligt/Geertruida/De Vrij, V Dijk, Aké, Hartman/Blind, Frenkie Reijnders Simons/Koopmeiners, Malen/Gakpo en Depay kun je gewoon ver komen. Ben helaas niet kapot van Koeman, dus ik zie ze ook wel bloedeloos 0-0 spelen tegen Polen, dan knap gelijkspelen tegen Frankrijk om vervolgens weer 0-0 te spelen tegen Oostenrijk.

We shall see.
Reply
Ik ben ook niet weg van Koeman. Qua druk zetten leek het gisteren ook vaak weer nergens op, maar Polen en Oostenrijk zijn wel echt drie klassen minder dan Nederland. Dumfries was gisteren vrij matig idd, maar die zou ik altijd nog de voorkeur geven boven Frimpong. Ik ben ook niet zo'n fan van Reijnders, maar als hij speelt, dan op 10 en niet naast Frenkie. Daar zou ik Schouten/Wieffer zetten, of tegen Oostenrijk/Polen zelfs Veerman. Malen is onze enige aanvaller met diepgang, dus die zal ik altijd opstellen.

Bizar ook hoe Koeman Nederland gisteren de wedstrijd uit wisselde door Weghorst en De Roon te brengen voor Malen en Schouten. Gelijk alle controle en diepgang weg.
Reply
In Nederland zouden we schande spreken om op deze manier te winnen. Maar zo gewiekst. Knap van Real hoor om dit toch over de streep te trekken volledig tegen de verhouding in.
Reply
Als PSG hem maar niet wint.
Reply
Ik werd afelopen dinsdag gedurende de wedstrijd pro PSG, ik ben sowieso geen Barça fan maar wat een zootje irritante kutventjes zijn dat zeg. Mooi hoe ze met domme acties tegen kregen waar ze zelf de hele tijd naar op zoek waren. Heb me gister verbaasd over de hoeveelheid schoten vanuit kansloze posities door City. Geef hem voor, leg terug of schiet a la Suarez hard voorlangs in de hoop dat de bal afketst richting doel, ze leken alleen maar op zoek naar eigen glorie.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)