Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
In memoriam
Paar keer live gezien, Tina Turner. Laatste keer was in het Gelredome. Aan het begin van de show ging er een groot gordijn open en kwam ze tevoorschijn, staand op een verhoogd platform, gekleed in een kort strak rokje, met de rug naar het publiek. Naast mij twee vrouwen, ongeveer de helft van de leeftijd van Turner. "Ik wou dat ik op mijn 70e nog zulke benen heb." zei de één. De ander "Ik wou dat ik nu zulke benen had."

Die stadionshows waren wel wat gezapiger dan de fenomenale optredens uit het zwart-wit tijdperk https://www.youtube.com/watch?v=RrLl1o1shos
[+] 1 user says Thank You to jodocus for this post
Reply
(25-05-2023, 00:47)jodocus Wrote: Naast mij twee vrouwen, ongeveer de helft van de leeftijd van Turner. "Ik wou dat ik op mijn 70e nog zulke benen heb." zei de één. De ander "Ik wou dat ik nu zulke benen had."

Die stadionshows waren wel wat gezapiger dan de fenomenale optredens uit het zwart-wit tijdperk https://www.youtube.com/watch?v=RrLl1o1shos

Ik heb dit ook een keer de hele avond aan moeten horen op een verjaardag van een vriend, zijn oom en man waren ook fan "oh, die benen"

Maar ik heb een Ike & Tina live in Paris LP, die is briljant ja, helaas overheerst wel het zwarte uit die tijd
Reply
Private dancer was ook wel echt een groot ding toen die uitkwam, grootse heruitvinding van haar muziek en imago.
Het succes had ze dubbel en dwars verdiend.
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Het album sloeg Private Dancer sloeg ook danig in. Ruim een jaar in de NL albumlijst. Een (na alle gruwelijke ervaringen) zeer verdiend succes.
Reply
Paar dagen te laat, maar toch:

Peter Simonischek aka Toni Erdmann
Reply
Silvio Berlusconi
Reply
86 jaar te laat.
Reply
Dat ie maar eeuwig bunga bunga mag doen in de hel.
Reply
Reply
(12-06-2023, 10:50)Gerblansky Wrote: Silvio Berlusconi

Daar wordt de wereld ook geen slechtere plek van.
Reply
RIP Bozo
Reply
(12-06-2023, 10:50)Gerblansky Wrote: Silvio Berlusconi

https://twitter.com/MinPres/status/16682...gr%5Etweet
Reply
(12-06-2023, 13:51)Timothy's Monster Wrote:
(12-06-2023, 10:50)Gerblansky Wrote: Silvio Berlusconi

https://twitter.com/MinPres/status/16682...gr%5Etweet

Godsamme.
Reply
Binnenkort Jellie Brouwer Sad
Reply
Cormac McCarthy
Reply
Treat Williams

Wie m nog nooit heeft gezien: "Things to do in Denver when you're dead', met een geweldige cast. Onder andere met Treat Williams.
Reply
Ik vond hem ook leuk in Deep Rising.
Reply
Wielrenner Gino Mäder overleden na zware valpartij in de Ronde van Zwitserland. Kutzooi.
Reply
Pffff.. verschrikkelijk. Die finish na de afdaling was eigenlijk ook gewoon onnodig.
Reply
Oh neeee Sad
Reply
Ik heb het niet gezien (en hoef ik nu ook echt niet meer) maar van Thijs Zonneveld begrijp ik dat het (weer) een onveilig parcours was?
Reply
Het was een afdaling richting aankomst, niet per definitie onveilig maar met 100 km/u naar beneden suizen is natuurlijk nooit zonder risico’s. Van mij hoeven dat soort aankomsten sowieso niet, finish gewoon lekker bovenop. Zonneveld wijst altijd snel naar organisatie en UCI, maar het zijn uiteindelijk ook de renners die het risico nemen.
Reply
Ik zag vanmorgen een foto van de desbetreffende bocht. Het was best wel een flauwe bocht, maar met die snelheden was er totaal geen moment/ruimte om te corrigeren bij een fout. Ongelooflijk kut dit.
Reply
(16-06-2023, 14:22)Gunnar Wrote: Het was een afdaling richting aankomst, niet per definitie onveilig maar met 100 km/u naar beneden suizen is natuurlijk nooit zonder risico’s. Van mij hoeven dat soort aankomsten sowieso niet, finish gewoon lekker bovenop. Zonneveld wijst altijd snel naar organisatie en UCI, maar het zijn uiteindelijk ook de renners die het risico nemen.
Ik zou hier toch vooral naar de koersorganisatoren en teambazen kijken. De renners hebben immers ook de druk om te presteren, contract voor de komende seizoenen moet immers ook veiliggesteld worden. Sommige renners relativeren zulke dingen beter dan andere, maar als je niet van meer van die berg af moet richting finish, ligt de prestatiedruk sowieso tijdens het klimmen, wat gewoon een grote winst betreft veiligheid is.
Reply
Vorige week in de Tour Féminin International des Pyrénées waren het de rensters zelf die aan de noodrem hebben gerukt. En of het nu de finish is of een afdaling middenin een etappe, het maakt niet zoveel verschil. De enige oplossing is rondjes op een afgesloten circuit. Maar dat willen we ook niet denk ik.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)