Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
In memoriam
Malik B. Voormalig The Roots, van de hoogtijdagen.
Reply
Vern Rumsey, bassist van Unwound

als je maar één ding kan luisteren vandaag: zet hun nummer Terminus aan op volume 10000
Reply
Trini Lopez
Reply
(12-08-2020, 08:12)Idéfix Wrote: Trini Lopez

https://www.youtube.com/watch?v=NC91QRXkbSA

Reply
If I Had A Hammer. Song die m 'n oude heer nog coverde begeleid met z 'n eigen gitaar.
Reply
Pete Way bassist van UFO
Reply
Man! RIP. Schreef samen met Phil Mogg de meeste songs van UFO. Bizar: Deze week toevallig in Franeker de elpee No Place To Run 2e hands gekocht. Een album wat door George Martin (Beatles) werd geproduceerd.
Reply
Justin Townes Earle Sad
Reply
Ik lees het net ook. Altijd graag naar geluisterd.
[+] 1 user says Thank You to geluksknikker for this post
Reply
Potver zeg. Zo jong!
https://oor.nl/news/singer-songwriter-ju...b5O1gQyRI4
Reply
Tom Relleen (Tomaga)
Reply
Riley Gale zanger van Power Trip (34 jaar)

[Image: EgTkuzlXsAAEWBj?format=jpg&name=medium]

Vorig jaar nog gezien op Graspop
Reply
Anita, 54.

Al zolang als ik me kan herinneren een van de receptionistes op mijn kantoor. Gisterochtend nog kerngezond, en een leuk gesprekje mee gehad. Gistermiddag met flinke pijn in de buikstreek afgevoerd naar het ziekenhuis, en daar kort na aankomst overleden.

Hoorde het vanochtend meteen bij binnenkomst van haar leidinggevende, een directe collega van me. Je zou het misschien niet zeggen na mijn lollige post over Duitse festivals, maar we zijn hier allemaal tamelijk verbijsterd.
Reply
Dat is dan mooi kut. Sterkte!
Reply
Sterkte
Reply
Damn, sterkte man!
Reply
Veel sterkte.
Reply
Zo plotseling. Sterkte ermee.
Reply
Heftig, sterkte
Reply
Bedankt allemaal! De werkdag verliep verder gewoon oké maar ik hoefde ook niet per se vandaag heel veel af te krijgen. Dus best veel ernaast kunnen doen voor mezelf, ook fijn. Gelukkig ook best veel goed nieuws de laatste tijd.

Ik ga toch al bovengemiddeld lang mee op dit forum en ben normaal nooit zo open over mijn privéleven los van alle concerten/festivals/films en zo. Leden als Pudpong, Jan Willem, Wailer en Indiaantje doen dat veel meer. Maar ergens voelt het toch wel goed om dit soort mentale tikken hier van me af te kunnen schrijven.

Nog best een interessante discussie op zich, zonder te ver offtopic te willen gaan: hoe open wil je op Graz zijn tegen een stel vreemden waarvan je de meesten nooit ontmoet en met wie het op schaarse meetings ook niet altijd fantastisch klikt. Voorbeeld van dat laatste (no offense): hoe sympathiek ik Pudpong ook vond die paar keer op Pinkpop en zo, ik zou niet snel bij hem gaan eten of wijn gaan drinken zoals Snackbar. Bij Wailer en kesselman misschien wel, op DTRH vorig jaar was het echt heel gezellig.
Reply
Superveel laat ik hier ook weer niet los over mijn privé, en als ik het doe dan probeer ik het een klein beetje globaal te houden zonder te diep in details proberen te gaan. Soms is het goed om van je af te schrijven. Uitlaatkepje
Reply
Inderdaad een interessante vraag, maar vooral ook heel erg een die ieder voor zichzelf moet beantwoorden. Ik denk dat ik zelf echt persoonlijke toch liever met vrienden deel, wellicht juist ook omdat ik een deel van de users hier wel eens tegenkom (maar eigenlijk alleen UncleG ook wat vaker wat langer gesproken). Dat maakt het wat minder anoniem, en daarmee voor mij een minder geschikte uitlaatklep.
Reply
Ik deel, net als Indiaan soms iets privé, omdat het dan voor anderen duidelijk is waarom je een bepaald standpunt inneemt.
Reply
Iedereen heeft z 'n eigen beleid hier, maar soms kun je dingen beter met pm 's of Appjes overleggen.
O, wacht...
Reply
Sterkte!

Ik drop hier soms objectieve waarnemingen over mijn leven. Ik houd alles feitelijk en op de basis, maar ik ben nature vrij open persoon om alles (feitelijk) te vertellen.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)