Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
In memoriam
Sad
Reply
Sad
Reply
(06-11-2022, 18:00)greenlander Wrote: Mimi Parker van Low

Heel kut

Godver de godver.
Reply
Tjonge.. triest nieuws
Reply
Iemand wiens muziek ik al zeker m’n halve leven luister, dit komt echt binnen, heel verdrietig.
Reply
Mijn gedachten gaan terug naar mooie Low-momenten, zoals het optreden in De Duif en een gure herfstdag in 2018 met Double Negative aan het einde van een lange wandeling.
Reply
Ach, wat een droevig nieuws
Reply
Shit, heel droevig.

En heel blij dat ik uiteindelijk nog naar Low in Paradiso ben gegaan half jaartje terug.
Reply
Ik ook. Drie decennia bloedmooie muziek, dat geeft wel aan hoe getalenteerd zij was.
Reply
jongen waar ik mee voetbal en waar ik ook mee naar festivals ga, zou over 2 weken voor het eerst papa worden.
zondag was nog alles in orde en maandag is hun kindje overleden.
Dat moet toch het ergste zijn wat je als vrouw kan meemaken, dat je je ongeboren kind , dood moet meedragen.
Hoop dat ze snel kan bevallen, heb geen idee hoe lang zo iets duurt. maar lichamelijk en mentaal gaan ze door n hel.

Heb best moeite met concentreren op mn werk, denk constant aan hun.
Sad
[+] 3 users say Thank You to kesselman for this post
Reply
(09-11-2022, 09:23)kesselman Wrote: jongen waar ik mee voetbal en waar ik ook mee naar festivals ga, zou over 2 weken voor het eerst papa worden.
zondag was nog alles in orde en maandag is hun kindje overleden.
Dat moet toch het ergste zijn wat je als vrouw kan meemaken, dat je je ongeboren kind , dood moet meedragen.
Hoop dat ze snel kan bevallen, heb geen idee hoe lang zo iets duurt. maar lichamelijk en mentaal gaan ze door n hel.

Heb best moeite met concentreren op mn werk, denk constant aan hun.
Sad

Sterkte aan mama en papa! Dit is inderdaad heel erg!
Reply
Vader Abraham. 87 jaar gesmurft.
Reply
Goh, ik kan mij herinneren dat ik kort geleden nog op mijn biljartclub, waar veel Nederlands populair te horen is, vroeg of Pierre Kartner nog leefde. "Ja, hoor". Nu niet meer dus. Ik ben nooit een fan geweest, maar ik heb ook nooit, in tegenstelling tot velen met een rockvoorkeur, een hekel aan de man en zijn muziek gehad.
Reply
"dan doe maar Sieneke"
blijft n bijzonder tv moment
Reply
This
One
Is for
Pierre
Reply
Kevin Conroy (66).

Stemacteur, vooral bekend als Batman in talloze animatiefilms en -series en games.
Reply
Wat laat opgemerkt via de krant van dinsdag, dat de zanger van Nazareth Dan McCafferty (76) ook de afgelopen week overleden is. Love Hurts was wel een draak van een song, maar McCafferty maakte met z ''n band ook fraaie rockplaten.
[+] 1 user says Thank You to Fenderboy for this post
Reply
Was de perfecte schuifelplaat man.
Reply
Cor van der Gijp
Reply
Keith Levene van The Clash/P.I.L.
Reply
Twitter
Reply
Davide Rebellin (51)
Reply
Christine McVie van Fleetwood Mac, 79 geworden.
Reply
Damn.
Reply
(30-11-2022, 16:51)Gerblansky Wrote: Davide Rebellin (51)

Amai.. Da's echt nog jong zeg. Zonde.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)