13-04-2025, 15:50
(13-04-2025, 10:53)timvank Wrote: DARKSIDE klinkt top, toch jammer dat ik ze op LGW? gemist heb.
Ja mooie set, en dat terwijl ze Paper Trails niet eens speelden.
Die gast die vorig jaar al die opnames had gemaakt/gedeeld had op zijn Discord aangekondigd dat ie na weekend twee alles gaat posten, dus neem aan dat dat goed komt.
Ondertussen een hoop gekeken: die Lady Gaga show zag er daadwerkelijk indrukwekkend uit en beter dan de lame Chromatica Ball tour. Goeie setlist toevoegingen in de vorm van Alejandro en Judas; blijven nog steeds bangers. Parcels kwam ook goed over, ondanks dat het natuurlijk Tiny Desk-core muziek is.
LISA bleek zoals verwacht een dikke poppenkast vol met playback. Wel een stuk bloter dan verwacht; het was een gezegende avond voor k-pop fans. Missy Elliott ook één en al lipsync en nog altijd fucking kutzooi. Waarom moest dat nou weer worden opgegraven.
The Marías als subheadliner van de Outdoor Theatre; had er oprecht nooit van gehoord. Zo'n act waar de frontvrouw voor 95% het werk verricht. Muzikaal iig niet zo denderend.
Sam Fender had maar een driekwart volle tent, en dat terwijl hij hier en in de UK zo'n grote status heeft. Charli xcx vond ik niet overkomen op de stream. Zelfs met autotune klonk haar stem slecht, en gastoptreden van een fluisterende Billie Eilish in haar wiggerkostuum was lachwekkend.
Bernie Sanders die persoonlijk langskwam voor de introductie van Clairo stond niet op mijn bingokaart. Heerlijke set verder van haar; kan niet wachten op haar Primavera show.