Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.29 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die dude kan ik niet uitstaan...
Van Haga die het complot dat boeren worden verjaagd om te bouwen voor immigranten gewoon nog eens herhaalt, dacht dat hij opriep tot fatsoen nadat 1 van zijn uitgeknepen huurders een protestactie bij zijn huis had gehouden.

https://twitter.com/WybrenvanHaga/status...6573138945
Reply
Zo'n uitspraken zouden strafbaar moeten zijn.
Reply
Strafbaar is niet nodig als je meer Mick Lynch figuren hebt die van Haga openlijk en in de kamer een racist en een leugenaar noemen i.p.v. een oppositie die te fucking soft is om rond te lopen. Dat is ook doeltreffender dan het criminaliseren van georganiseerde achterlijkheid.
[+] 1 user says Thank You to Uplift for this post
Reply
Kyrgios.
Reply
Je was me voor. Typical Aussie macho boy.
Reply
Vooral een kut. Beetje vragen om je tegenstander te diskwalificieren. Had Tsitsipas hem maar geraakt, kon-ie echt gaan huilen
Reply
Ook niet de eerste keer. Herhaaldelijk onsportief gedrag en soms zelfs walgelijk gedrag.
Reply
(03-07-2022, 23:29)Uplift Wrote: Vooral een kut. Beetje vragen om je tegenstander te diskwalificieren. Had Tsitsipas hem maar geraakt, kon-ie echt gaan huilen

Wat je ook van hem vindt, hierin had hij gelijk. Het was vrij bizar dat de scheidsrechter hier juist niets mee deed.

Verder is Kyrgios zo lastig om naar te kijken. Hij is deels echt een geniale tennisser, een kleiner deel een entertainer en vaak niet te doen. Tsitsipas daarentegen is gewoon altijd niet goed snik.
Reply
Boerenjong Jouke.

Als dit een willekeurige Khalid of Achmed was geweest die bij rellen in Amsterdam-Zuid was beschoten, was de media er dan ook zo bereidwillig op gedoken?
Reply
Natuurlijk wordt er met 2 maten gemeten. Als het een Mercedes was met 4 gekleurde jonge mannen uit de Bijlmer dan lag niemand er wakker van. 

Onze Jouke durft ook nog op tv te zeggen: "Ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan?". Dan snap je het echt niet. 

Los daarvan zat die politie agente ook gewoon fout. Maar goed een stress volle situatie waarbij de controle wordt verloren kunnen er rare dingen gebeuren. Die agente zal niet snel terug keren op straat denk ik.
Reply
Emile "Hitler had in 90% v d zaken gelijk" Ratelband.
Reply
(03-08-2022, 21:51)TheUncleG Wrote: Emile "Hitler had in 90% v d zaken gelijk" Ratelband.

Ik moest even kijken of je hier aan het chargeren was, maar die droplul heeft het nog echt gezegd ook.
Reply
Reply
de westvlaamse boer die mij gisteren bijna ineengeklopt had op rammstein Dodgy
Reply
Zeker net een scheet gelaten, kijk uit hoor, stikstofuitstoot ligt in ieder geval bij de Nederlandse agrariërs erg gevoelig momenteel.

Just kidding, wat dan? Rammstein lijkt me ook wel echt een act waar ook een hoop volk op af komt wat je er liever niet bij hebt, zeg maar dat volk wat in Oostenrijk op de Max Verstappen tribune zit bij de formule 1.
Reply
(04-08-2022, 11:25)ahha Wrote: Zeker net een scheet gelaten, kijk uit hoor, stikstofuitstoot ligt in ieder geval bij de Nederlandse agrariërs erg gevoelig momenteel.

Just kidding, wat dan? Rammstein lijkt me ook wel echt een act waar ook een hoop volk op af komt wat je er liever niet bij hebt, zeg maar dat volk wat in Oostenrijk op de Max Verstappen tribune zit bij de formule 1.
relaas staat in rammstein topic
maar teveel drank, en duidelijk niet bij machte om een normaal gesprek mee te voeren

en dan nadien denken dat ik foto's pak van die dude an komt hij nog eens in mijn gezicht plakken
Reply
(03-08-2022, 21:51)TheUncleG Wrote: Emile "Hitler had in 90% v d zaken gelijk" Ratelband.
 
6 miljoen Joden was echt teveel. 5,4 miljoen was echt top geweest...
Reply
(04-08-2022, 11:25)ahha Wrote: Rammstein lijkt me ook wel echt een act waar ook een hoop volk op af komt wat je er liever niet bij hebt, zeg maar dat volk wat in Oostenrijk op de Max Verstappen tribune zit bij de formule 1.

Ik heb in totaal Rammstein 30+ gezien vanaf 1996 en herken echt niet wat jij beweerd. Ook afgelopen tour 6 concerten in 5 steden (Praag/Zürich/Stuttgart/Düsseldorf/Göthenborg) gedaan en overal waren de mensen erg vriendelijk en lief voor elkaar. Dit lijkt me gewoon echt een plaatselijk Belgen probleem.
Reply
(04-08-2022, 16:19)pudpong3 Wrote:
(04-08-2022, 11:25)ahha Wrote: Rammstein lijkt me ook wel echt een act waar ook een hoop volk op af komt wat je er liever niet bij hebt, zeg maar dat volk wat in Oostenrijk op de Max Verstappen tribune zit bij de formule 1.

Ik heb in totaal Rammstein 30+ gezien vanaf 1996 en herken echt niet wat jij beweerd. Ook afgelopen tour 6 concerten in 5 steden (Praag/Zürich/Stuttgart/Düsseldorf/Göthenborg) gedaan en overal waren de mensen erg vriendelijk en lief voor elkaar. Dit lijkt me gewoon echt een plaatselijk Belgen probleem.

Moet wel zeggen dat ik nogal wat mensen ken die uitgesproken Rammstein fan zijn maar ik 1. niet associeer met muziek verder en 2. geen pint mee zou willen drinken. 

Maar dat laatste kan ook aan mij liggen.
Reply
Ik vermoed dat sinds ze een stadionband zijn, dat er in de Benelux allerlei mensen op afkomen die het als een avondje uit zien en gewoon vuur en vlammen willen meemaken.
Reply
(04-08-2022, 17:45)hythloth Wrote: Ik vermoed dat sinds ze een stadionband zijn, dat er in de Benelux allerlei mensen op afkomen die het als een avondje uit zien en gewoon vuur en vlammen willen meemaken.

Zal elke stadionband wel last van hebben ja. Maar, en ik moet op mijn woorden letten, ik verwacht bij Rammstein een extra vleugje nonkel Ronny's.
Reply
Ze trekken helaas veel foute Verstappen fans/veeboeren/hooligans/vuurwerkfans/tokkies/etc.
Exemplarisch is hoe een boze shoarma bezorger in Nijmegen (licht getint), die niet voorbij de meute kwam, uitgescholden werd voor van alles en nog wat. Ik ben ertussen gesprongen en gevraagd of de bezorger langs mocht, want heeft immers ook een opdracht. Toen werd ik kort voor linkse deughomo uitgescholden, maar gelukkig zie ik vooral de zwakte van de ander.
Reply
Dan geef ik jullie een goede raad, ga niet meer naar Rammstein in Nederland of België. Ik heb het in ieder geval in Spanje Duitsland Zwitserland Zweden en Tjechie nooit meegemaakt. Volgens mij komt dit niet door Rammstein, maar omdat we in Nederland koploper van de wappie cultuur zijn.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
(04-08-2022, 19:06)pudpong3 Wrote: Dan geef ik jullie een goede raad, ga niet meer naar Rammstein in Nederland of België. Ik heb het in ieder geval in Spanje Duitsland Zwitserland Zweden en Tjechie nooit meegemaakt. Volgens mij komt dit niet door Rammstein, maar omdat we in Nederland koploper van de wappie cultuur zijn.

De band is zeker niet de oorzaak inderdaad. Volgende tour probeer ik in Duitsland erbij te zijn. Bij voorkeur in Berlijn, wat mijn favoriete stad blijft.
Reply
(04-08-2022, 19:24)Timothy\s Monster Wrote:
(04-08-2022, 19:06)pudpong3 Wrote: Dan geef ik jullie een goede raad, ga niet meer naar Rammstein in Nederland of België. Ik heb het in ieder geval in Spanje Duitsland Zwitserland Zweden en Tjechie nooit meegemaakt. Volgens mij komt dit niet door Rammstein, maar omdat we in Nederland koploper van de wappie cultuur zijn.

De band is zeker niet de oorzaak inderdaad. Volgende tour probeer ik in Duitsland erbij te zijn. Bij voorkeur in Berlijn, wat mijn favoriete stad blijft.

Rammstein in Berlijn is het beste wat er is.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)