Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.29 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die dude kan ik niet uitstaan...
#76
Kennissen en vrienden van mij in Hasselt en Tongeren, die werkzaam zijn in het secundair onderwijs, zijn over de rooie. Zeer onwerkbare situatie.
Reply
#77
Hans de Boer
[+] 2 users say Thank You to rob12nl for this post
Reply
#78
Elon Musk
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
#79
(30-04-2020, 15:24)Uplift Wrote: Elon Musk

Omdat ie Grimes heeft bezwangerd of omdat het een enge nazi is?
Reply
#80
Kan Grimes mij wat schelen. Musk is het prototype slechterik uit een Bond film die in een vulkaan woont, niet Hank Skorpio.
Reply
#81
Rop Zoutberg.
Reply
#82
(05-05-2020, 11:49)Uplift Wrote: Rop Zoutberg.

Vanwege die ene vraag? Vond je dat zo erg?
Reply
#83
Die Rotterdammer in de AH
Reply
#84
(05-05-2020, 19:38)rob12nl Wrote:
(05-05-2020, 11:49)Uplift Wrote: Rop Zoutberg.

Vanwege die ene vraag? Vond je dat zo erg?

Alsmede een gratuite tweet vanmorgen. Ja, ik vind dat erg. Al past het in een lijn van arrogantie en latent racisme jegens Zuid-Europa die al meerdere jaren groeit in sommige Europese kernlanden, dus deze figuur is slechts één uitdrukking daarvan. In De Volkskrant lees ik dan weer pakweg een culturele beschouwing over hoe de Fransen kennelijk meer autoriteit accepteren dan ze willen toegeven. Maar goed, hoe meer ik in contact kom met journalisten, hoe meer mij duidelijk wordt dat het doorgaans om zeer middelmatige figuren gaat. 

Los van het feit dat de vraag werkelijk nergens op sloeg en een bijna cynische ondertoon had. Gezien mijn roots kwam het dan wellicht wat harder aan, ja.
Reply
#85
Rop ''bizarre cijfers'' Zoutberg. Misschien kan hij eens wat moeite doen en vergelijkend materiaal opzoeken. Zoals: https://www.hln.be/nieuws/binnenland/in-...~aaecbcfd/

waarbij dus enkel PV's worden meegerekend.

Dit gezegd zijnde, is politie in Spanje (en ook Frankrijk) bijzonder repressief en is er ook sprake van machtsmisbruik. Maar cijfers zonder context interpreteren omdat je een bepaalde agenda hebt, dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Fuck die fucker.
Reply
#86
Haha twitter neem ik aan? Ik ga kijken
Reply
#87
Jean-Marie Dedecker, Bart Tommelein en het hele kransje kustburgemeesters dat ingaat tegen de richtlijnen van de NVR.
[+] 1 user says Thank You to Kreuz for this post
Reply
#88
Beetje raar, want dat zijn niet de mensen die op hen stemmen. De lokale bevolking zal dit misschien niet zo leuk vinden.
Reply
#89
Maar misschien wordt het tijd voor een Els Ampe-topic?
Reply
#90
dacht dat Dedecker dood was.
Reply
#91
deze?

[Image: b4f2e871b683d7c5f132d09cd32e86ba.png]
Reply
#92
(07-05-2020, 17:01)Uplift Wrote: Beetje raar, want dat zijn niet de mensen die op hen stemmen. De lokale bevolking zal dit misschien niet zo leuk vinden.

Geen idee, ik denk dat 'tweedeverblijvers' zo'n beetje het profiel hebben van een welgesteld ondernemend gezin ofwel een koppel dat dat ooit was (ergo gepensioneerden) en die zou ik per definitie allemaal onder liberaal, conservatief of rechts plakken.
Reply
#93
Ja, maar gemeentes als Oostende of De Panne en omstreken waren ooit ''links''. Je kunt met dit soort uitspraken -die in essentie de veiligheid van de lokale bevolking compromitteren- prima het verloren kiespubliek terugwinnen. Maargoed, uiteraard zijn er ook de VLD-voorzittersverkiezingen en is J.M. Dedecker een prof. dr. ir. ar. in de hufterigheid.
Reply
#94
Okee het gaat hard dezer dagen en hij werd al eerder vermeld, maar: Riadh 'expert' Bahri

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05/07/...t-blijven/

De expertise spat ervan af, nietwaar?
Reply
#95
Is die gast ook niet vaak te zien in de Wetstraat om verslag te doen zoals Pieterjan Desmedt?
Reply
#96
(07-05-2020, 17:49)Schobbeyak Wrote: deze?

[Image: b4f2e871b683d7c5f132d09cd32e86ba.png]

i aint gonna drink no milk, you fool!!!!
Reply
#97
Ivan De Vadder.
[+] 2 users say Thank You to Kreuz for this post
Reply
#98
Familie van Freddy?
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
#99
Iedereen die een kritische/negatieve opmerking countert met een reactie waarin azijn is verwerkt of deze kritiek koppelt aan gezelligheid op verjaardagen.
Reply
Dit klinkt bijzonder specifiek.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)