Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.29 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Die dude kan ik niet uitstaan...
#51
(03-04-2020, 13:26)Gerblansky Wrote: Jort Kelder.

Zijn mening verandert met de dag lijkt het wel
Reply
#52
Rob Ronalds
Reply
#53
(03-04-2020, 13:26)Gerblansky Wrote: Jort Kelder.

Nooit verwacht dat death panels alsnog een aanhang zouden krijgen in NL.
Reply
#54
De kapitalistische death cult is ook bij ons een dingetje, als ik de gesponsorde artikels van Quote 500 die ik op m'n TL krijg, mag geloven. Compleet met #griepseizoen vergelijkingen. Sommige mensen wens ik op z'n minst langdurige werkloosheid toe.
Reply
#55
De KNVB.
Reply
#56
(07-04-2020, 18:17)Gerblansky Wrote: De KNVB.
Hahaha ik las het. Gewoon ook al een datum van hervatten van de competitie noemen.
Reply
#57
Zoals gewoonlijk zijn de voetbal bobo’s weer compleet van de realiteit losgezongen. Die rijden blind op de afgrond af net zolang tot het kabinet ‘ho!’ zegt.
Reply
#58
Nou, dan hebben we toch nog een Graz meet op Pinkpop Wink
Reply
#59
Thierry Baudet. Hij overtreft dezer dagen zichzelf, wat een prestatie is.
[+] 2 users say Thank You to Uplift for this post
Reply
#60
Iedereen die Corona relateert aan 5G.
Reply
#61
maar 5G is Corona. 19 - 5 = 14 ÷ 2 = 7- 1 = 6 × 3 = 666. zie daar het werk van de duivel.
[+] 1 user says Thank You to Willie for this post
Reply
#62
Nee, de Reptilians onder aanvoering van Beatrix
Reply
#63
(10-04-2020, 19:23)Timothy\s Monster Wrote: Nee, de Reptilians onder aanvoering van Beatrix

[Image: DOYq6TGFRgTbqeNVSRAsHpYU5xJzyE6-YZArmQW9...800176ffea]
[+] 3 users say Thank You to hythloth for this post
Reply
#64
Iedereen van 3FM anno 2020....

Dit zag ik voorbij komen... awkward: https://twitter.com/3FM/status/1250012012127686656
Reply
#65
Zo spontaan.
Reply
#66
[Image: dcc2769d-3abf-4326-934a-c5ac479a455c.jpg]
Reply
#67
Een van mijn minst favoriete dingen aan het internet: iedere gekkie kan zijn pseudo-wetenschap nog gemakkelijker vinden en verspreiden.
[+] 1 user says Thank You to thomas9790 for this post
Reply
#68
Ik vind het geweldig dat we tegenwoordig nanochips met een spuit kunnen injecteren.
Reply
#69
(14-04-2020, 13:06)Indiaantje89 Wrote: Iedereen van 3FM anno 2020....

Dit zag ik voorbij komen... awkward: https://twitter.com/3FM/status/1250012012127686656

Iedereen in Nederland die het woord 'awkward' gebruikt omdat z'n Nederlandse vocabulaire te beperkt is.


Maar verder; de aandachtsgeilheid van 3FM-dj's kent geen grenzen idd.
Reply
#70
(15-04-2020, 10:07)thomas9790 Wrote: Een van mijn minst favoriete dingen aan het internet: iedere gekkie kan zijn pseudo-wetenschap nog gemakkelijker vinden en verspreiden.

En dat wordt met 5G alleen nog maar sneller! Ik vond 4G al snel genoeg schakelen trouwens, dus voor mij hoeft het ook niet hoor.

Edit: Apple corrigeert 4G automatisch naar 4-GIL, weer een bewijs dat 5G ons door de poriën/slijmvliezen/anus wordt gedrukt (doorhalen wat niet in uw wereldbeeld past).
Reply
#71
Wat is dat verhaal ook over die nanovaccinchips van Bill Gates, kan iemand mij uitleggen waar dit vandaan komt?
Reply
#72
(15-04-2020, 11:33)ijskolibrietje Wrote: Wat is dat verhaal ook over die nanovaccinchips van Bill Gates, kan iemand mij uitleggen waar dit vandaan komt?
Van sites zoals InfoWars of Natural News waarschijnlijk.
Reply
#73
Quote:Zondagmiddag 19 april genoten veel Utrechters van de buitenlucht in het Griftpark, Park Lepelenburg, Wilhelminapark, Julianapark en Park Paardenveld. Een woordvoerder van Politie Utrecht laat weten dat surveillerende agenten vaststelden dat het in de parken te druk was geworden om nog langer de afgesproken anderhalve meter afstand van elkaar te kunnen houden. Via een dakmegafoon werd dit aan de bezoekers uitgelegd en verzocht terug naar huis te gaan. Veel mensen gaven gehoor aan de oproep, waardoor overgebleven bezoekers veilig konden blijven zitten.


Die laatste bijzin is precies wat mij frustreert aan het huidige ambigue beleid. De wereld is nog meer dan normaal van de aso's. Nog veel erger dan de mensen die in een park blijven zitten: de mensen die de legere rijstroken gebruiken als Formule 1-circuits.
Reply
#74
De basis van de VVD-succesformule is dat een heleboel idiote onzin kan, ook al is het verrijkend noch bevorderend.

Over de voedingsbodem, het waarom, etc heb ik uiteraard al te veel geluld hier.
Reply
#75
Ben Weyts.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)