Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
Hier alsnog de hilarische anonieme dreigbrief waar ik het laatst over had.

Attached Files
.pdf   Scan_09042024_081029.pdf (Size: 315.82 KB / Downloads: 87)
[+] 1 user says Thank You to Maynard-J for this post
Reply
Jezus man. Moedig anoniem enzo
Reply
Sneu zeg Maynard.

Echter ik zie kansen bij 4b, misschien mag/kun je wel verzoeknummers aandragen, is tenslotte een gedeelde hobby Wink
Reply
Hang op een enigszins geheim plekje een digitaal cameraatje neer nabij je deur Maynard. Reageer allereerst nergens op. Dan zie je 'm vanzelf een keer met een volgend dreigbriefje terugkomen. Als je hem tenslotte waargenomen hebt, schrijf je 'm maar een brief terug dat kippen houden met een haan in geen enkele NL gemeente bij wet verboden is. Geluidsoverlast in de omliggende tuinen veroorzaken via grote speakers zonder gemeentelijke vergunning absoluut wel. Organiseer voor je eigen veiligheid in je blok een buurt app met mensen die je wel wat normaler overkomen. Ideaal: ook als je eens een paar dagen op pad wilt.
Reply
dat wat ze bij 4b schrijven geeft al aan dat de hele brief echt nergens op slaat.
ben wel benieuwd wat zij dan verstaan onder rock en heavy metal!?!?
waarschijnlijk bon jovi en acdc

ik voel een graz task force aankomen Smile
ik nomineer amenra om als tegengeluid te spelen!!
Reply
Ik moet zeggen dat ik de buren ook wel eens laat meegenieten van mijn muziekhobby om tegenwicht te bieden aan hun hondenhobby.
Reply
(09-04-2024, 09:05)Maynard-J Wrote: Hier alsnog de hilarische anonieme dreigbrief waar ik het laatst over had.

Ziet eruit als een brief van een gepensioneerde ex-politicus (of raadslid) boomer. Pure waanzin. Die 4b maakt wel duidelijk dat deze persoon niet goed snik is.
Reply
Het is ook gewoon die toon - "realiseer je wel ..., je bent asociaal als"

Als er nu eens gewoon een briefje was gekomen met, lieve buur, wij hebben helaas mogen vaststellen dat u kippen en hanen houdt. Wellicht bent u zich niet bewust, helaas heb ik er wel op enkele manieren hinder van (muizen, vliegen, gekakel). Zijn er mogelijkheden daar iets aan te doen?

Ik moest wel meteen aan "buren - afl burenruzie Kerkrade" denken bij het lezen van dit briefje, vanaf het dreigen met terreur - hoe onnozel. https://www.youtube.com/watch?v=rxs8p9B4cEI voor de liefhebber

"en ja, dan klop ik hun" "ja gewoon, euh, hard-euh-rock-meziek"
[+] 1 user says Thank You to marvin for this post
Reply
Hahaha, 'heroïnehashpipo ze zeije'.
Reply
geweldig dit.
t is alsof ik naar 15 min van Arjan Eederveen aan t kijken ben Tongue
Reply
Ik ben vandaag weer voor controle naar het Erasmus MC geweest. Eerst zijn er röntenfoto's gemaakt, daarna had ik een gesprek met de neurochirurg. Het zag er goed uit volgens haar. Over twee weken mag ik terugkomen om mij te laten bevrijden van mijn ketenen i.c. de nekkraag. De vlag zal uitgaan, ik ben dat ding spoegzat.
[+] 2 users say Thank You to Rael for this post
Reply
Met hulp van een aardige mevrouw uit de straat weten we intussen wie de brief geschreven heeft: een Russische vrouw uit de straat achter ons, die al ruzie heeft met haar eigen buurt (o.a. met de buurvrouw over het geluid van een deur) en inderdaad waarschijnlijk niet goed snik is.
[+] 4 users say Thank You to Maynard-J for this post
Reply
ok gelukkig, geniet van de verse eieren Tongue
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)