Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat heb jij beleefd vandaag?
allebei sterkte
denk dat wel meer mensen dat herkennen, drukte in dec, al dan niet werkgerelateerd.
ik werk in de wijn, dus dec is belachelijk druk.
nou heb ik wel een geweldige vrouw die me heel veel , zo niet alles , uit handen neemt aan werk thuis Smile
maar ik ga de laatste dagen soms om 21.30 naar bed ipv mn gebruikelijke 0.00
dat wil ook wel eens helpen, prioriteiten stellen, das de key
Reply
IJzel en slapstick...
In de straten is 't hier momenteel spekglad. Laat ik de hond uit en glij ik natuurlijk de straat overstekend bijna direct op m 'n kont en weet (telkens wederom weer onderuit gaand) natuurlijk ook niet meer zo gauw overeind te komen. Komt er vervolgens een auto de straat ingereden. Gelukkig dat woef nog aan de lijn lopend me juist op tijd voor de wielen weg wist te trekken. Nu met een wat stijve rug op de bank zittende lach ik erom, maar 't was best even een apart momentje.
Reply
Au! Ja, het is hier en daar nog verradelijk glad.
Reply
Geschaatst op een sloot om de hoek!

Het ijs was best ok, in het midden donker en veel beter dan op veel andere plekken. Nu kan ik niet zo heel goed schaatsen en moet uitkijken met mijn enkel, dus niet lang geweest. Wel heel erg fijn.

Ik zag op de NOS dat er zelfs mensen op de grachten hadden geschaatst!
[+] 1 user says Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Samen met mijn lieve viervoeter het natuurijs op vandaag. Wat heb ik genoten van zijn zichtbare genot. Lekker rollebollen over het ijs, gezellig en lief naar andere mensen en honden toe. Hopelijk binnenkort ook weer eens sneeuw (hier of vlak over de grens bij de Hoge Venen).
Reply
Grazzers die het over hun hond hebben maar geen foto van de betreffende hond plaatsen. Dodgy
[+] 2 users say Thank You to Koen for this post
Reply
[Image: IMG-20221216-133457-01.jpg]
[+] 12 users say Thank You to Timothy's Monster for this post
Reply
volgende week oudjaar vieren in parijs

en officieel van het straat na 2,5 maand daten Tongue
[+] 8 users say Thank You to reaper for this post
Reply
(22-12-2022, 11:25)reaper Wrote: volgende week oudjaar vieren in parijs

en officieel van het straat na 2,5 maand daten Tongue

Cool man. Oudjaar in Parijs heb ik ook eens gedaan op romantische wijze. Stond destijds bij de Eiffel Toren op middernacht en dat was memorabel, maar voor vuurwerk moet je elders in de stad zijn.
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
Paar dagen terug oudoom geworden... mijn jongere broer van 39 is nu opa.
Reply
Oh wow, dat is vroeg beginnen! Gefeliciteerd!
[+] 2 users say Thank You to meisbaer2 for this post
Reply
Op 3000 meter gestaan met mijn vrouw, ergens op de Dachstein.
[+] 2 users say Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Ik moet dit toch even van me af schrijven. Vandaag heb ik het mooiste cadeau van mijn leven gekregen, daarover straks meer. Voor mij was dit een jaar waarin ik mijn depressie overwon en eindelijk mijn traumatische jeugd heb erkend en ben begonnen met dat verwerken. Voor mij is dit een bitterzoete kerst omdat ik mag terugkijken op een jaar waarin ik veel heb overwonnen maar ook een jaar met heel veel pijn. Ik ben blij dat ik mijn hoogtepunten met velen van jullie heb mogen delen op Primavera, Rewire en Le Guess Who en dit blijven ook de momenten waar ik voor leef.

Mijn moeder heeft voor de kerst een nummer voor me geschreven en gezongen, het was een simpel nummertje net iets boven het niveau van een wiegeliedje, maar ik heb uiteindelijk een uur zitten janken tot ik me beter voelde. Met haar heb ik bizarre tijden doorgemaakt en om van haar zoiets te krijgen was het mooiste dat me kon overkomen. Ik ben vooral optimistisch over de toekomst en gooi graag meteen mijn grote voornemen voor volgend jaar eruit: ik wil een band starten en een zaal helemaal platspelen. Ik ben niet goed, en het zal ook niet het beste concert van de eeuw zijn, maar ik denk dat als ik een jaar lang mensen zoek en ga repeteren dat ik voor vrienden en familie een prachtshow kan neerzetten. Graz is bij deze alvast uitgenodigd (maar verwacht niet dat het concert al in 2024 gaat lukken haha). Ik hoop jullie allemaal weer te zien op alle festivals en concerten volgend jaar en ik wens jullie nog een fijne kerst en jaarwisseling met de mensen waar julie van houden!
Reply
Fijne feestdagen ijsko! Ik kom kijken als het zo ver is.
[+] 1 user says Thank You to Schobbeyak for this post
Reply
Waarom moeten Amerikanen altijd zo luid spreken. Zijn die doof of zo?
Reply
Ijsko voor jou en je band kom ik gaarne naar Groningen.
[+] 1 user says Thank You to pudpong3 for this post
Reply
Hartelijk bedankt! Ik denk dat ik dan maar gauw aan de slag ga haha.
Reply
ook ik kom af!
[+] 1 user says Thank You to reaper for this post
Reply
Daar ben ik graag ook bij!

(26-12-2022, 15:23)pudpong3 Wrote: Waarom moeten Amerikanen altijd zo luid spreken. Zijn die doof of zo?

Geen idee, maar hier wat hypotheses: https://marginalrevolution.com/marginalr...-loud.html
[+] 1 user says Thank You to hythloth for this post
Reply
(26-12-2022, 16:02)ijskolibrietje Wrote: Hartelijk bedankt! Ik denk dat ik dan maar gauw aan de slag ga haha.
Misschien moeten we als vriendelijk pressiemiddel dan maar de kelder van de Vera alvast reserveren, of wil je gelijk de grote zaal?
Reply
Ik heb mijn vizier nu gericht op de nieuwe Oosterpoort die in 2027 2029 2037 opent.
[+] 1 user says Thank You to ijskolibrietje for this post
Reply
Lekker man. Kan ik bij familie crashen in mijn geliefde Grunn. Ook al is het rap/hiphop, ik ben er graag bij.
Reply
Het bod dat we gedaan hebben op een huis is geaccepteerd! Big Grin Binnenkort kunnen we ons eindelijk huiseigenaar noemen als alles verloopt zoals verwacht qua financiëring.
[+] 13 users say Thank You to Sphinx for this post
Reply
Proficiat Sphinx! Dat is een mooie mijlpaal. Sterkte de komende weken, die weken om de financiering rond te krijgen kunnen zenuwslopend zijn. Laat je adviseur lekker zo veel mogelijk uit je handen nemen :-)
[+] 1 user says Thank You to Locor for this post
Reply
Gefeliciteerd Sphinx!
[+] 1 user says Thank You to Wailer for this post
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)